Rygtebørsen

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg har altid holdt fast på vi ikke kunne bruge dem der ville gøre alt for at komme med os lige så snart de mødte lidt modgang i deres egen stamme. Vi havde kun lige fået vendt bøtten på v5 og The Joker kom med da suicider kunne sige god for ham, der var desværre ingen der ville sige god for dig :(

det kan godt være.. men denne gang var der fuldt enighed :)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Dette er godt nok ikke et rygte...
Men skal nok love for at der er kommet gang i krigen på v5 igen :laugh:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
ja der er gang i den :) det er nu meget sjovt at der sker noget!

nu kan man virkelig sige goddag til late-game TW i v5 :)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Hørt at Storgaard er begyndt på v5, og joinet EFA i kampen om verdensherredømmet eller noget :rolleyes: ...

Men osse at han fungere som spion for QT :huh:
 

storgaard

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
sandt jeg spiller igen :D
sandt at jeg vil vinde med EFA.
FALSK! at jeg fungerer som spion for QT :huh:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
:huh: flyver vi havde en aftale, du måtte ikke sige det til nogen :mad:

Nu kan vi jo ikke bruge ham mere :(
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
...

Troede næsten alle vidste det...

Men skidt, er sikker på vi kan bestikke en ny, selvom Storgaard var billig og nem :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Ja selvfølgelig kan man bestikke folk :p

Selvom jeg ikke spiller derinde kommer jeg lige med et fedt rygte: Et rygte siger at man kan blive spion for Flyver hvis man giver ham alle ens byer til ham :laugh: Altså at "sælge" dem kan man sige :p

Noget der holder eller bare løse rygter som dengang i v4 :laugh:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
jeg kan bekræfte at både flyver og største delen af QT tilbyder en sælge maraton af byer.. altså i spionerer for QT.. og vi for lov til at "købe" jeres ejendomme :p
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Det blir spændende og se hvordan det udarter sig, kigger vi tilbage er de stammer emilsen1 har forladt gået nedenom og hjem kort efter han har forladt skuden. (3v, uF og MMD) :wave:

Man vidst tydelig sige at emilsen1 gamle stamme FearQT nu er godt på vej til at gå i opløsning :laugh:
Rygter lyder på at Justme samt Joker var skyld i det :rolleyes:
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
Man vidst tydelig sige at emilsen1 gamle stamme FearQT nu er godt på vej til at gå i opløsning :laugh:
Rygter lyder på at Justme samt Joker var skyld i det :rolleyes:

Rygter lyder på at det er løgn.

Rygtet lyder på at dem der flygtede ikke turde sige deres mening, at de levede under diktatur (hvilket godt nok var med pisk hver dag, og det virkede jo tydeligvis ikke siden vi stod til at vinde denne verden) og ydermere lyder rygtet på at den største kujon var en spiller der starter med E og ligger rang 22 der flygtede ligeså snart den anden stamme overhælde FearQT i point samt at han så der var fri BB adling.

Rygtet lyder også på at de ikke var ude efter hævn, men at deres første handling var at optage alle spillere de kunne få fat i, selv inaktive og totalt noobs, for derefter at køre en offensiv aktion imod medlemmer af FearQT (uden FearQT har angrebet dem) Nej da det har intet med hævn at gøre.

Ud over det lyder det sig også at de ikke forstår sig en pind på diplomati og har givet enhver chance for sejre væk.

Det sidste rygte lyder på at de spillere får det MEGET svært på fremtidige verdener, men det er jo alt sammen kun rygter.

Men syntes det er flot at vi endnu engang beviser hvem de dumme er, ikke nok med i smider sejren væk, i smider alt der hedder loyalitet væk, så skal i også lige hovere lidt på forum.

Flot Flot Flot
Det ville så være bedre hvis det så var 1 af jeres medlemmer der rent faktisk udrettede noget i stammen der hoveredde og ikke bare 1 der gemte sig bag større spillere og skriger på deff, men jeg burde vel ikke have forventet andet af dig.
Men det er nok bare mig.
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Man vidst tydelig sige at emilsen1 gamle stamme FearQT nu er godt på vej til at gå i opløsning :laugh:
Rygter lyder på at Justme samt Joker var skyld i det :rolleyes:

Ja, det har bare ikke så meget at gøre med Emilsen i denne omgang :) snarrere en omgang utilgiveligt, utaknemmelige spillere som er blevet båret frem af Justme, Joker og de andre som har lidt størrere forståelse for spillet i QT :). Men mod tåber kæmper selv guderne forgæves.. :p

Om end v5 ikke er afgjort helt endnu, så ligger den rigtig godt til TBOJ nu og der skal lyde et stort tillykke herfra. Det er rigtig flot i har hængt i så længe og holdt jer i live, rigtig mange andre stammer var nok gået i hundende langt før jer og nu ser det igen ud til at i trækker det længste strå på v5 :)

Så tillykke Fumle og jer andre :)


Dekani----> du fik ret hehe :)


Vil også gerne sige tak for kampen til: Emilsen1, Tulevik, H.Egholm, Asterix, Justme, Flyverskjul, The Joker, Suicider, Patrioten og Alex89 det var en fornøjelse at lære jer at kende og jeg håber vi kan samles, hvis skulle jeg begynde på en ny omgang TW :) (håber ikke jeg har glemt nogen)


///Kenned (The original)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Nu havde du jo også helgarderet dig lidt med at gætte på sejr på v5 til mere end 1 stamme :)


///Kenned (The original)
 
Top