Rygtebørsen

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nåå ja oka, den del har du skam ret i ;)

Men min første antagelse lå på sejr til TBOJ da alle andre stammer ikke viste skyggen af moral, loyalitet eller samspil ;)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Uden jeg gider lede alle topics igennem mener jeg uF blev udråbt først af dig :)

Nej, der er ikke mange der forbliver loyale når de blir behandlet ringe :p

..og kom så med den sidste kommentar i den diskussion, så lar jeg dig få det sidste ord. Vi har vist kogt rigeligt suppe på det emne.

///Kenned (The original)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Taler skam ikke om dengang, men gennerelt i det hele taget ;)

Barcelona - Real Madrid .. Officielt har Real alle de bedste spillere på jorden, men alligevel taber de adskellige gange da de ikke kan spille bolden ordenligt til hinanden :p

Du kan jo kalde FearQT ..FAF..MMD.. osv. osv. for Real, denne gang vinder Barcelona fordi de spiller så meget bedre sammen og forstår betyden af "Fælles front" ;)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ah, jamen så vil jeg gerne snakke lidt videre da vi er røget ud af den gamle trædemølle.. :)

..og ja, en fin fortolkning, lige bortset fra du nævner FAF for så vidt jeg ved er det de gamle TH'ere og de er ikke ligefrem de hurtigste knallerter på havnen :D


///Kenned (The original)
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Er ikke så meget inde i hvem der er hvor pt. men ligner bare lidt gentagelse af historien, en gruppe gode syns det ku være fedt og blive verdens herskere så de forråder den anden gruppe gode.. nu er de så kun en halv gruppe gode og har fuldstændig glemt at der faktisk er en fjende der stadig er fuldstændig intakt og klar på at vise hvordan man spiller sammen.. kan kun ende galt :p
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Er ikke så meget inde i hvem der er hvor pt. men ligner bare lidt gentagelse af historien, en gruppe gode syns det ku være fedt og blive verdens herskere så de forråder den anden gruppe gode.. nu er de så kun en halv gruppe gode og har fuldstændig glemt at der faktisk er en fjende der stadig er fuldstændig intakt og klar på at vise hvordan man spiller sammen.. kan kun ende galt :p

.. Og jeg glæder mig til at se det :wave:


///Kenned (The original)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror allerede du har set det.. der er no way TBOJ taber nu (Skal self. passe på) men stadig ;)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Tror allerede du har set det.. der er no way TBOJ taber nu (Skal self. passe på) men stadig ;)

Der er en gruppe der kalder sig for FAF, de tror på de kan vinde v5 på deres gode sammenhold, husk på de fleste hverken kan preadle, backtime, snipe, sende trains eller sende en ordenlig supportanmodning, og tro mig, jeg har prøvet at lære fra mig i min tid :)

.. De vil smide TBOJ ned fra tronen og jeg tvivler stærkt på TBOJ'serne snubler her :D


///Kenned (The original)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Kommer ik til og ske.. kender self. ik hele situationen og alle spillerne, men alene ud fra stats og deres utæmmede bb adlinger har de ik det der ligner en chance ;)

Syns du sagde jeg fik det sidste ord.. TSK....
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
lol i to xD

meeen jeg giver Joker ret. der var ingen der klagede over den måde stammen blev kørt på, det endte bare med nogle ikke kunne klare det mere..

jeg personligt satser mine kort på TBOJ sejr. det gør jeg fordi dem som virkelig holdte tempoet dengang i FearQT var sådan set Joker, med alle hans aktioner :)

men igen, Tillykke FAF. med jeres "ikke-hævn".
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Lad os se hvem der ender med at vinde denne verden, før vinderne er kåret nægter jeg ihvertfald at give mig :laugh:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
indtil videre kan man da sige i ikke har andet end fokuseret på at sparke til en liggende løve... og vokse jer store på det.. ellers kan jeg tydeligt se på TBOJ stats imod jer, at de har taget nogle byer fra jer ;)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Man er jo nødt til at sikre sit bagland ;)
Og glæder mig til at vi er færdige med jer, og jeg skal vende min front mod TBOJ :laugh:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
ja det er man, men total unødvendigt :p i gir jo sejren væk.. men der er intet at diskuterer mere..
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Rygtet lyder på at enrico87 tror at bare en stamme har delt sig i 2 stammer, så har deres fjende vundet på forhånd :laugh:
 
Top