Rygtebørsen

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Du kan diskutere, hvis det indebære at modparten ikke må komme med grunde/argumenter? dygtig pige... der er vidst en der plejer at få sin vilje! :-D
Men fair nok hvis den lukkes her... held og lykke med jeres krige - en dag kommer i forhåbentlig til at kæmpe mod en værdig modstander også... hvis det er noget i vil overveje at gå efter ;)

hvad der i vejen med at være dygtig og altid få sin vilje,noget jeg har hørt du har svært ved at opnå:laugh::laugh:

rygterne siger ellers at wanna play og co stadig leder efter værdige modstander i din omgangskreds men er ikke fundet endnu,måske du kan hjælpe med et par navne:p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Typisk dig at fortsætte en spam sætning miss xD

Rygter siger at stammen der var sat i V7 for at smadre mig, har failet på det groveste .. gad vide hvem de var :laugh:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Den her har ikke været aktiv i noget tid, men vil da gerne komme med et rygte :)..

Rygtet lyder på at itc og DxxM er i krig
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Miss det ved vidst alle der har fulgt med i hvad der er sket.... TRML blev vel nærmest revet fra hinanden og glemte alle gamle krige og slåsser nu fra hver deres stamme om hvem der var synderen for TRML's kolaps... det ses endda tydeligt på stats at de slås indbyrdes... spørgsmålet er vel mere om nogen af dem har givet den anden den ære at vise en krigserklæring...

Hører et rygte om at U.V.S. spreder usandheder om hvorfor edderkoben, skawbo og ham med de mange tal skred fra D2M og videre til NPG... hvis noget med at U.V.S. ikke overholdt deres aftaler men ikke helt sådan de fortæller historien lyder det :eek:
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
Hører et rygte om at U.V.S. spreder usandheder om hvorfor edderkoben, skawbo og ham med de mange tal skred fra D2M og videre til NPG... hvis noget med at U.V.S. ikke overholdt deres aftaler men ikke helt sådan de fortæller historien lyder det :eek:

Jeg tror der er flere sider af den sag :)

Rygtet siger at der er ved at blive lavet en ny super stamme.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Uhhh.... lyder spændende... havde ellers troet det ville være en samling af det kollapsede RIP og de hårdt pressede ITC eller hvad det nu er folk siger når de taber et par byer til andre stammer... mon ikke de holder et par dage endnu... ellers bliver jeg skuffet over at visse medlemmer kun kommer ind lige før lukketid :D
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
LOL..

Rygtet lyder på at ITC og RIP har lavet forbund for at bekæmpe DxxM og NPG..
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
Rygtet siger, at denne super stamme består af Meibatsu, Centurion3 og resten af R.I.P

Haha Bilka - du skal ikke snuse i mine planer :)

Men nej Bilka, det rygte kan jeg nu godt afkræfte - jeg har ingen planer om at lave en stamme på v7.
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Det var ellers noget af et rygte du fik kastet ud :) men der er jo slet ikke hold i det, for vi har stadig gang i NPG, DxxM og RIP

Rygtet siger, at Meibatsu bare hytter hans eget skind, for ikke mange DxxM eller NPG byer han angriber...... Rygtig siger mere han går efter nemme ofre, og lader andre tage sig af krigen!!

Rygtig siger at Molle savner besøg
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
Rygtet siger, at Meibatsu bare hytter hans eget skind, for ikke mange DxxM eller NPG byer han angriber...... Rygtig siger mere han går efter nemme ofre, og lader andre tage sig af krigen!!

Rygtig siger at Molle savner besøg

Der er vel altid en i stammen der skal simme, og det er det job jeg pt tager mig af.

Jeg vil gerne besøge Molle igen, og så må vi se om det ender ud i ingenting for mig igen :)
 

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtet siger, at flere ITC spillere har planer om dual´s, da de ikke har en chance overfor NPG og deres irriterende høje aktivitetsniveau.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det er et rygte.. Rygter behøver ikke at blive bekræftet ;)

Men hvis du vil have svar så spørg endelig skolehaven el wildere selv :)..
 
Top