Rygtebørsen

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Man skal vel ikke udtale sig medmindre man kender historien :)

Hvorfor ikke? det er ikke faktabørsen, men rygte børsen, så hvis jeg nu slynger et rygte ud om at det skete fordi min lille lærling pressede butz for hårdt, så han blev tøsefornærmet og opløste stammen, så har jeg kun udtalt mig men ikke fortalt historien. den forbliver jo stadig i det uvisse indtil nogen fortæller hvad der rent faktisk skete. det er jo det dejlige ved rygter ;)
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
Men det er stadig not.

Kæmp til sidste mand ;) Eller også være en flygtning, og i har taget beslutningen :p

Den er jeg ikke helt med på - der er jo ingen af os der er flygtet jo, stammen blev bare nedlagt, og vi har samlet os igen.

Hvad der sker videre hen, det må fremtiden fortælle.
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
Hvorfor ikke? det er ikke faktabørsen, men rygte børsen, så hvis jeg nu slynger et rygte ud om at det skete fordi min lille lærling pressede butz for hårdt, så han blev tøsefornærmet og opløste stammen, så har jeg kun udtalt mig men ikke fortalt historien. den forbliver jo stadig i det uvisse indtil nogen fortæller hvad der rent faktisk skete. det er jo det dejlige ved rygter ;)

Jeg HADER rygter :)

Wildere er også en rigtig vildmand, det kan vi godt blive enige om :)

Om butz blev tøsefornærmet skal jeg ikke kunne sige, men fakta er da at ITC blev nedlagt, og det er vidst også tydeligt for en hver :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Den er jeg ikke helt med på - der er jo ingen af os der er flygtet jo, stammen blev bare nedlagt, og vi har samlet os igen.

Hvad der sker videre hen, det må fremtiden fortælle.

Så trækker jeg det tidligere tilbage ;) Så må der jo bare stadig angribes imod jer for ingen skal snydes for nogle småbørn der smutter forbi.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg elsker rygter, fordi bag rygterne skjuler sandheden sig. Og ja jeg er overrasket over at stammen blev opløst så pludseligt og uden at der var nogen plan for hvem der gik hvorhen. Dejligt at have en kæreste der spiller... hvorfor hun så ikke vil lade mig vide alt må guderne vide :mad:

men for mig virker det som om nogen blev tøsefornærmet over et eller andet jeg gætter på hvad jeg tror er rigtigt, men den eneste der kan give det rigtige svar er vel butz =P? ellers havde i vel haft en plan for hvad i gjorde videre ;)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Som skolehaven siger så er det rygter og ikke fakta, men hvis du vil meibatsu så må du meget gerne fortælle os om hvorfor ITC blev nedlagt.


Har hørt rygter om at, wildere lever op til sin rygte som en vildmand, stakkels Butz =P han har jo ingen chance mod wildere.

Side 1:
Spillere: Wildere
Side 2:
Spillere: Butz =P

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 13
Side 2: 0
Forskel: 13

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 133,454
Side 2: 0
Forskel: 133,454

chart
 

Meibatsu

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg ser ikke ITC som opløst - vi havde bare ikke ret mange andre muligheder :) hvad butz som leder af stammen gør, kan vi (medlemmer) ikke rigtig gøre så meget ved.

Hvis der er nogen der skal fortælle historien, så skal det være butz selv.
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Du ser ikke ITC som opløst? :laugh:
Er det at der nu er 2 ledere der er smuttet eller at den sidste valgte at trykke på opløs stammen knappen ikke nok til at du ser en stamme som opløst, så vil jeg gerne hører hvad der mangler? :p
Og eksistere ITC stadig, så ville det da være pænt af jer lige at sende jeres nye adresse så vi kan sende jeres krigserklæring til jer igen ;)
 

zika0805

I træning
Reaktionsscore
0
mmh?

kan ikke helt følge dig meibatsu?.

Stammen ITC eksistere ikke mere?.

men det er stadig lamt af butz bare at opløse stammen. man kan da sige at Wildere ownede ham :)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Han fik så meget own at han ikke kunne tage det sidste af kampen op :)..

Men at opløse stammen på den måde..

Det er bare tegn på svaghed..

Har hørt at Nuigen2 bygger mange rambukke ...
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kender ham rl og har set hans troppe tal osv ;)..

Har hørt bilka søger efter en Dual
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Dobbelt post (men vigtigt rygte)

Rygtet siger, at Wildere i virkeligheden er Chuck Norris :eek:
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Har hørt at The kings er en dual acc..

Mellem Kongen og Arcon the beast..
 
Top