Rygtebørsen

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg kunne i hvert fald godt bruge en dual nu og da, specielt den seneste tid... På trods af at legen med ITC er meget sjov, syns jeg det går hårdt ud over min skønhedssøvn :S
Om det lige skulle være skolehaven ved jeg nu ikke. Med hans evner på den lange bane, ville han sq nok stoppe lige om lidt alligevel...
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Skønhedssøvn? (fubar) i dit tilfælde tror jeg ikke det hjælper :p men som nævnt i hot or not tråden... så nej jeg magter ikke at spille med en der sover så meget :D Hvilket nok også er meget godt da mit eksamens projekt på alt for mange sider skal afleveres lige efter påske... Det må være nok at både min familie og svigerfamilien beslaglægger 50% af min tid :huh: der skal jo også være tid til motion :cool:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Uhhh... elsker rygter om mig selv... lad mig se hvorfor var det nu jeg skulle være i UVS :confused: jo jeg hørte et ondsindet rygte om at jeg skulle være gift med nette tøsen :huh: gad vidst hvem der fandt på det :p
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Spændende skole, kan huske noget med at nette tøsen var din, øhh, spion på v4. Rygtet siger du har skrevet sammen med The-cleaner fra nettetøsens konto??!!
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:eek: tjae jeg hører dog et rygte om at visse personer ikke skal kaste med sten når de selv bor i et glashus. At tyv tror hver mand stjæler. ja find selv på flere hvis i fanger hintet
 

bilka

Banned
Reaktionsscore
0
Jeg har så lige hørt et ondt ondt ondt rygte

Har hørt at Skolehaven spiller duel med Multiviking, både i V6 og V7 !!!
 

Shake

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Har hørt et rygte at Bilka er så ivrig efter at vide, om skolehaven stadig spiller tw, og om han spiller sammen med en dual :p
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Har hørt rygter om at ITC blev opløst fordi NPG var igang med at udvide deres legeplads lidt for meget i ITC's territorium :p
 
Top