Rygtebørsen

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
lolo ja ok og jeg er dog ikke med inde at jagte dig inu smuke ;)
men svær kan bruges som økser
 

Gatetraveller

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at Alex89 er startet igen, derudover er der en fugl der har nævnt at et par af de helt store drenge fra V3 også er gået med ;)
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Det forlyder at Troja stammen har problemer deres ledere er bange for lidt capow og forlader den synkende skude ;)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Prøv lige igen.

er enig med anje i at troja ikke kunne klare lidt angreb og at leder såvel som medlemmer flygter fra stammen og det gør de pga en der angriber deres medlemmer og en der spejder dem puf så er de bange for lidt capow
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
mén zimguik folk der ved hvad konto jeg sidder på ved også at jeg ikke snakker uden at have fakta iorden
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
mén zimguik folk der ved hvad konto jeg sidder på ved også at jeg ikke snakker uden at have fakta iorden

Jeg forstod ikke Anje's sætning. Det var nu kun det som jeg referere til, i min forrige sætning :) Men det lyder farligt :eek: Hvilke konto spiller du da på? :wave:
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Jeg forstod ikke Anje's sætning. Det var nu kun det som jeg referere til, i min forrige sætning :) Men det lyder farligt :eek: Hvilke konto spiller du da på? :wave:

synes nu min sætning var hel fin, hvis man ved den ene stamme hedder troja og den anden hedder capow

Trojas ledelse smuttede efter at capow stammen ryddede en af deres byer

troja er nu fortid
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Der går rygter om at flere af medlemmerne fra Blooddragons er med i Game Of Thrones og Vikings serierne. Uddeler de mon autografer???????
 

hekler

I træning
Reaktionsscore
0
Rygterne siger at Cf er i stand til at have en fantastisk online tid, fordi de for det meste er pensionister og handicappede.
Og iøvrigt totalt blotede for selvironi

/Hekler
 

hekler

I træning
Reaktionsscore
0
Hermed Bekræftet! :)

Jeg er ikke helt sikker på du er i stand til at tage ansvaret for dine egne handlinger, og din bekræftigelse betyder derfor minimalt.
Alle ved at Knights Templar er en af de handicappede... eller var det en af de gamle...jeg glemmer!!!
Er JEG ved at blive gammel?

/Hekler
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg er ikke helt sikker på du er i stand til at tage ansvaret for dine egne handlinger, og din bekræftigelse betyder derfor minimalt.
Alle ved at Knights Templar er en af de handicappede... eller var det en af de gamle...jeg glemmer!!!
Er JEG ved at blive gammel?

/Hekler

Jeg kan nok ikke komme i kategorien pensionister :) Da jeg trods alt kun er 24. Og så må jeg jo være handicappet :p
 
Top