Rygtebørsen

hekler

I træning
Reaktionsscore
0
Lad mig fortælle en lille historie, om en lille stamme.
Den lille stammes leder fik en venlig forespørgsel på hvad han havde gang i med sine små venner i det store stygge TW univers.
Han svarede noget senere at han ledte efter medlemmer men kunne se "jeg" i mellemtiden havde fundet en stamme.
Hvilket forvirrede en del da "JEG" for det første ikke ledte efter en stamme og for det andet hele tiden har været i en stamme, og nok ikke ligefrem ledte efter et dårligere sted at høre hjemme???
Endnu en venlig forespørgsel på hvad de havde gang i, blev så i anden omgang imødegået med svaret; "jeg søger medlemmer"
Ikke helt et svar der gav mening i sammenhængen.
Men det blev dog endnu værre da Den lille stammes leder så spurgte; "Er du tilfreds med din nye stamme"
En sætning der var noget svær at forstå når man er sin Stammens stifter??? Er det her man indrømmer sin inkompetence???
På dette tidspunkt var "Jeg" så mundlam at jeg ikke kunne andet end sige Godaften.

Kan i nu allesammen have sådan en, og sove sødt.
Godaften
/Hekler
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Rygtet siger at stammerne på rang 1 og 2, er igang med at kramme og dele kedelige krigshistorier fra dengang de angreb de store :p
 

hekler

I træning
Reaktionsscore
0
Ja jeg har en tråd der hedder historier fra de varme lande hvor jeg fortæller krigshistorier.
Husk på at alt for mange fakta kan gå hen og ødelægge en god historie.
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Der forlyder rygter om at nogle er kommet i den sorte bog....hvis det er rigtigt, så vil jeg altså heller i Playboy ;)

godt jeg vist ikke har evnet til nogle af bøgerne....
 

hekler

I træning
Reaktionsscore
0
Der forlyder rygter om at nogle er kommet i den sorte bog....hvis det er rigtigt, så vil jeg altså heller i Playboy ;)

godt jeg vist ikke har evnet til nogle af bøgerne....


Jeg troede der var forskel på den sorte bog og de grå sider???
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Det gør vist lidt ondt på CF for tiden... Kan du give os en opdatering kære Hekler :)
 

hekler

I træning
Reaktionsscore
0
Rygterne vil vide at jeg er ond, uretfærdig og diktatorisk.
Ond fordi jeg vil bestemme at alle skal have mange tropper. Uretfærdig fordi jeg hele tiden spammer om at folk skal deltage i beslutningerne. Og Diktatorisk, fordi jeg når ingen deltager egnerådene diktere at det er udsmidnings grund ikke at støtte når der bliver bedt om det.
Iøvrigt er jeg også dum og grim og har langt hjem :)
 

hekler

I træning
Reaktionsscore
0
Nye rygter vil vide, at man skal ikke komme her og stikke næsen for langt frem.
Så sker det her:
Rambuk i dag kl. 23:54:51:420
Økse i dag kl. 23:54:55:420
Adel i dag kl. 23:55:00:946
Adel i dag kl. 23:55:01:046
Adel i dag kl. 23:55:02:753
Økse i dag kl. 23:55:29:028
Adel i dag kl. 23:55:29:671
Tror jeg bare prøver forfra eller hvad?
 
Senest redigeret:

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
Rygtet siger at stammerne på rang 1 og 2, er igang med at kramme og dele kedelige krigshistorier fra dengang de angreb de store :p

har dog hørt at dekani er misundelig, så nu bruger han plus for at blive stor nok til at lege med:laugh:
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
Joo, men nu er det jo sådan at det bedste farm script, er en tilføjelse til FA kære "Anje" :p

jamen kære "Dekani" var ikke klar over du var blevet så klog, troede kun det var et rygte ;)
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det forlyder, at Girl fire kontoen nu efter knap 14 dage nu endelig er ved at have fået varmet stemmerne op, så deres profil tekst, ændres til en liveoptagelse af deres optrædelse med nummeret......vi ser frem til dette
 
Top