sådanne vinder man

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja pihl det gør man ikke udenom et forbund det er ikke en go ida et gå bagom et sådanne jeg fortalte dig jo selv jeg havde afvist øs tilbud 2 gange og derefter finder jeg ud af du prøver at lave en iap uden vores jeres forbunds videne det blev for meget med ngs meget lidt aktive spillere og the cleaner og co fraværende indsats han var der kun når han ville gøre sig klog eller brokke sig over mine afgørelser
jaså gad jeg ikke mere at spille imod 7 men havde i holdt ud og ikke sveget havde der fakta kun været ø og mortekaj tilbage dem kunde vi da for pokker holde stangen sammen men men det skulde ikke være så og alt det svinen og pladder jeg har måttet lægge hoved til nu kan jeg jo bare sidde her og vente på sejren

men men med hensyn til pihl jeg vil da hellere være med i hans stamme en anden gang han er sku da i det mindste ærlig og stor nok til at indrømme hvad han gjorde det er mere end hvad the cleaner er voksen nok til, men han gjorde jo heller ikke noget galt, hmmm det vil han i hvert fald ikke indrømme han gjorde ,
så når man intet gør så sviner man bare på en anden spiller fordi han gjorde noge,t i stedet for at gemme sig til andre havd fået alle tæv og man næsten ikke kunde være sig selv bekendt føj det kan være mange husker v 15 som et sølle spil men det lærte mig og flere andre at man skal huske det kun er et spil og ikke en livsform man skal tage det som et sjovt og spændene spil og sørge for at holde sig fra folk som ikke kan skille de to verdener fra hinanden og som så heller ikke vil være oprigtige men kun spille udskyldsrene og smarte selvom de i virkeligheden kun snylter på andre sådan som jeg har fået skyld for så v 15 er en livserfaring i ikke kun spil men også en måde at skille ulvene fra os får hæ hæ men uanset hvem der har vundet v 15 så ønsker jeg at i alle vil gå klogere ud af denne verden og så kan vi vidst ikke koge mere på det efter indrømmelsen fra pihl og tak for den mvh gert
 
Senest redigeret:

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja, jeg er egentlig enig i det meste af det du skriver. Både hvad angår Cleaner og helt generelt. Med alle de ting der er blevet sagt internt i stammerne, så synes jeg det er rart at hører din version af hvad der skete. Jeg har i hvert fald ændret holdning til hvad der er forgået, og for at være helt ærlig.... Hvis tingene er som det er fremlagt her, så synes jeg på ingen måde du kan bebrejdes for at du forlod NG. Tingene er som de er og CD vinder, men forhåbentlig er der en lille smule modstand tilbage :) God kamp til alle og lad os håbe at vi i fremtiden kan koncentrerer os mere om selve spillet i stedet for at kaste med sten efter hinanden. Hvis nogen har noget at sige, så kan de jo skrive det her på forum så alle kan se det, og har mulighed for at forklarer sig
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
gert du skrev først om tilbuddet da du var smuttet over til CD. og knigths templar verden var ødelagt inden jeg anmodet om IAP
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
men vil så også sige at jeg jo kun havde sendt en anmodning om IAP ikke forhandlet om den men er træt af at der var så mange som var inaktive og det gjorde jeg mistede kamp lysten
 

The king of sorø

I træning
Reaktionsscore
0
gert du skrev først om tilbuddet da du var smuttet over til CD. og knigths templar verden var ødelagt inden jeg anmodet om IAP

Ja klart gert først skrev om tilbudet da vi var hoppet til cd, vi opdagede det jo først der at i havde prøvet at lave IAP for jer selv.
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja alle har ret til en mening om tw jeg har min og tilkendegivet den og pihl jeg har sagt jeg gerne spiller med jer fra angry en andengang og når jeg engang måske til efteråret eller efter jul er klar til at bruge noget tid herinde igen ja så vil jeg være at finde sammen med Sorø og prins john måske som dualkonti med hvem ved jeg jeg ser det som den eneste måde at undgå at leve herinde såsnart man har fri men pyt håber sku at finde jer alle herinde igen så må vi se hvem der vil med eller imod os til den tid dog vil the cleaner ayla og smed garanteret hade mit virke herinde så mon ikke de holder sig til en anden stamme nå den tid den sorg og hyg jer derude til vi jo nok mødes igen
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
tja så kan det være i skal hente mig ind da jeg regner med at stoppe på den danske server når v18 slutter da dem jeg primært spiller med siden v16 regner med at stoppe også
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
alle stopper jo nu på de danske server ingen gider dem meger folk tager flygtninge ind og vinder joiner og skider på alle udskevne reler

folk hopper nu til net vi er 50-60 mand der er hoppet

så vi må nok se de danske server lukker men det vil alle jo skide på


også lige til det men om folk kan lige mig eller ikke har nok venner her inde det mangler jeg ikke
og det enste jeg for langer af ander er at de lever op til det de har forlangt af ander
det gør jeg selv og detgæller både i spil og i livet og kan folk ikke det
så har jeg glemt dem langt hurtiger ind jeg lærte dem at kende på

og der er udskevne reler at alle har forlangt alle spillet efter og nu bryder dem der har hvaret værst
med at forlande det af ander dem selv


og admins vil ikke søgerfor der kommer en enkelt server ud af de 3-4 der altid køre som er målratte til solo
spiller som ikke kan sede ved pcern 24/7 og det betyder kun tw.dk lukker stille ned
og i slipper også for os når der ikke er meger plus på kontoen
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der er ingen planer om at lukke de danske servere, heller ikke efter nyheden om at The-Cleaner forlader os. Så skulle nogen sidde og være urolig for det, håber jeg I er roligere nu :)

Vi vil ikke sørge for andet, end at forsøge at sætte indstillingerne til verdenerne op, så de vil give flest muligt spillere masser af timers underholdning og forhåbentlig hygge med andre spillere. Det kan vi love :)
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Vi vil ikke sørge for andet, end at forsøge at sætte indstillingerne til verdenerne op, så de vil give flest muligt spillere masser af timers underholdning og forhåbentlig hygge med andre spillere. Det kan vi love :)

Mange tak for det... ;-)
Og jeg har ikke tænkt mig at forlade .dk-servere foreløbig
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
åååh tak for det så er vi da nok en hel del der vil spille på den danske server herefter så er der da chance for at det bliver intresant at være her igen
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
Der er ingen planer om at lukke de danske servere, heller ikke efter nyheden om at The-Cleaner forlader os. Så skulle nogen sidde og være urolig for det, håber jeg I er roligere nu :)

Vi vil ikke sørge for andet, end at forsøge at sætte indstillingerne til verdenerne op, så de vil give flest muligt spillere masser af timers underholdning og forhåbentlig hygge med andre spillere. Det kan vi love :)


nej mendet går jo heldt af sig selv vendt og se hvor mange tor i der gider spille på en server hvordet er umulidt og vinde
og hvor de erblivet tudet ørne fulde af de udskevne reler gemmen mange år af alle dem der så har brudt dem på de sidste mange server

og nu hopper ham der tager 10-15% af ald off på serverne det kommerså på ander som så hurtiger bliver træte af det


vil i rede tw.dk skal der heletiden køre en server med fack farm grænse og lukket stamme skift
og ellers vil jeg give tw.dk meget få server meger så er folk væk så har i de 100-200 tilbage som køre dual og som
ikke er intersert i at tw skal køre vider og kan i få lov at holde server åben med det så er det findt
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg vil gerne igen, garantere at der INGEN planer er om at lukke .dk :)

Det er ikke umuligt at vinde verdener. Faktisk har vi indtil videre 14 verdener og 6 classic-runder der er vundet og ingen tegn på, at de verdener der pt. kører ikke også vil blive vundet. Eneste undtagelse er Casual.

Resten tror jeg ikke kan være henvendt til mig eller er allerede besvaret utallige gange.
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol nej men det er jo de samme 20-25 mand der vinder dem

og nej selfølig har i ingen planer om at lukke så hvor den da heldt gal

og det er også søvlidt hvis tw.dk lukker jeg har fået meget ud af det og kunne folk bare lade vær med at spille dual
(det har dog ikke hvaret det største problem på de server efter v 14)
det har hvaret folk der hopper fra stamme til stamme



og jo med instilinger er også til dig og rasten af de folk der kan få det igemmen


hvad vil det skade og give os en server med fack farm grænse og lukket stamme skift
i inratter alle server så dem der har arbejte hus børn og famile der skal passes ikke kan vinde
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
hov hov cleaner du lovede at lytte til d udenlandske servere så stop du nu dit evindelige ævlerri her ta det med dig derover så vi kan få ro til at hitte en spilleform hvor der ikke er alt det brok
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
tag du det bare rolidt jeg bliver her på forum
og bliver på serverne til jeg ikke har meger plus

så må vi se hvornår du tuder igen v15 er jo den første server hvor du ikke sletter på fordi folk angriber dig
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
huh cl så har vi da stadig noget sjov her på forum hæ hæ

og hvis du er på de udenlandske servere hmmm ja så er der jo ingen grund til at stoppeog jeg har sk
i arldrig stoppet pga angreb men fordi du er i de stammer jeg lander i du er jo helt tumpet med alt det du ved om tw tror sku du har glemt mere om tw end du ka huske
og når du så glimrer med dit fravær i stammen fordi du skal spille flere verdener end du kan magte ja så bli du hellere der hvor man gider høre på dig
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
kan være folk bliver på de danske servere nu når du smutter CL. det gør jeg ihvertfald, mange er træt af din opførsel i spillet men det har du ikke set og må sige efter jeg stoppede på v15 er jeg enig med gert om at det de gjorde var helt okay og ikke i strid med de uskrevne regler hvor imod din egen inaktivitet kan betvivles
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hørt Phil. Den eneste der bringer så meget negativitet Cleaner, det er dig. I starten synes jeg at folk kørte lidt for meget på dig, men jeg må efterhånden sige at det er mere end berettiget. Det er ikke iorden at folk bliver personlige og er efter dig på grund af din stavning osv. Men det virker til at folk er stoppet med det og tager det med et smil. Det er vigtigt at der bliver holdt en god tone blandt os spillere, og jeg synes personligt det er interessant at hører fra andre spillere som jeg ellers aldrig er i stamme med. Med hensyn til at du siger det er de samme der vinder i hver verden. Tag dig et kig på verden 15,16,17 og 18 og se hvor mange gengangere du kan finde. Det er ikke ret mange. Der vil altid være nogle der bruger flere penge, mere tid og er bedre end andre spillere, og sådan er det. Jeg synes at jeg ved flere legligheder har fået bevist at man godt kan hamle op med dem uden at bruge hele si opsparing på spillet. Det eneste jeg vil sige hvis der er en administrator der ser dette indlæg... Det er at jeg håber i fremover vil tillade at man kan støtte andre spillere på tværs af stammer. Lige præcis som det er tilfældet i verden 16. Det er der mange der gerne vil have, og det håber jeg at i vil tage til efterretning. Det vil altid gøre spillet mere jævnbyrdigt og spændende uanset situationen.
 
Top