Sig noget pænt om spilleren over dig :)

Hejgaard

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg vil officielt undskylde til alle jer der er blevet oprørt over at jeg lavede en lille fejl i mit post før, det har ikke været min hensigt (her snakker jeg ikke om Persefone)!


Jeg vil da så sige at jeg er glad for at personen over mig har lavet et godt post! :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Et lille forslag..så der ingen tvivl er om hvem vi taler om..vi skriver lige navnet på den vi snakker om i tråden :p

Ex.:
Xphiroth er sød og blid som et lam og en cool fyr..men jeg er godt nok glad for jeg er på samme side som ham og ikke den der skal se hans tropper på vej mod mig :p


Naturligvis KUN et eksempel da jeg IKKE må kommentere Xph :p

Næste til at modtage rare ord er Hejgaard
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
killerkel: Er en meget flink person, der er glad for at gøre folk galde :) Han er også en meget god spiller :)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
killerkel: Er en meget flink person, der er glad for at gøre folk galde :) Han er også en meget god spiller :)

Spamburg, da det er 3. indlæg fra dig i denne tråd og du har fået et par kommentarer med på vejen får en anden chancen for at kommentere i stedet ;)

Det er stadig Killerkels tur til at få et klap på skulderen (helst fra en der IKKE allerede har skrevet i denne tråd :) ) :p
 

karin

I træning
Reaktionsscore
0
killerkel det ser ski lækkert ud i dit bruger akiv at det er fjende byer du er gået efter det ser godt ud :)
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
En spiller der trods grundig roevrending var istand til at se paa sagen uden at involvere de store foelelser :) Og ja det er en kvalitet :D
 

THA ROFL CAT

Nybegynder
Reaktionsscore
0
noffe: Han er mega rar, han har hjulpet mig med min profil og med mine medajler.

storestep: Han er hjulpet mig meget med taktik for jeg er temmelig ny :p
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Måske en ny spiller, men tager godt imod hjælp + skriver på det offentlige forum og virker derfor meget aktiv :p

Det kan kun gå fremad for sådan en spiller :D

P.s Kanon tråd persefone ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
noffe: Han er mega rar, han har hjulpet mig med min profil og med mine medajler.

storestep: Han er hjulpet mig meget med taktik for jeg er temmelig ny :p

Med mindre explanation? er har 2 kontoer IG, hvilket jeg tvivler stærkt på, er dette hvis et tydeligt eksempel på en der ikke har læst før der blev skrevet :p

Fine ord, men de hører kun til i denne tråd hvis noffe eller storestep er = explanation? og er det tilfældet kan du evt. slette den ene af de to du har nævnt her ;)

Ellers er det stadig explanation? der står på tur :D

Og da Alex89 intet har gjort galt og det er så dejligt at se ham på forum igen, vil jeg selv skrive en kommentar til ham så vi kan komme tilbage på det rette spor :p

Alex89 er en virkeligt dygtig spiller og en flink fyr at tale med, han klare sig akkurat lige så godt på v4 som jeg havde forventet han vill :).
 

Jolle

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg kender intet til personen over mig, men personen lyder flink og rar og sikkert også en god spiller IG..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Personen over mig er meget flink, en god spiller, og en meget god ven (som også er en Spammer :D:D Ligesom( de fleste nok ved) jeg også er :D)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Personen over mig er meget flink, en god spiller, og en meget god ven (som også er en Spammer :D:D Ligesom( de fleste nok ved) jeg også er :D)

Vil du ikke godt være sød at læse indlægende skrevet før dit nu 4. indlæg i denne tråd?? :rolleyes:
Ved du elsker at spamme..men gør det i en anden tråd ;)


Det er stadig Jolle der skal havde et ord med på vejen ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg synes det er mærkeligt at folk bliver udelukket fra denne leg, bare fordi man har skrevet lidt flere inslæg, fordi man er meget aktiv.. Dette er ment som en klage, da man ikke burde udelukke nogen fra en tråd.
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg synes det er mærkeligt at folk bliver udelukket fra denne leg, bare fordi man har skrevet lidt flere inslæg, fordi man er meget aktiv.. Dette er ment som en klage, da man ikke burde udelukke nogen fra en tråd.

Du er ikke udelukket, men det er nævnt hvis du læser tråden, at hvis man absolut MÅ skrive kommentarer til flere, at så kan man i det mindste skrive den person nederst i sit indlæg man lige har kommenteret og give andre chancen for også at skrive en kommentar, så man ikke selv sidder og får alle de pæne ord..det er kun SÅ mange gange man gider kommentere de samme spillere!!!

Så klag løs, men læs i det mindste det andre har skrevet også og leg efter samme regler som de andre gør ;)

Det er stadig Jolle :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hvis DU faktisk læser dit eget indlæg skriver du: "For at dette ikke udvikler sig til en "jeg elsker mine stamme-venner"-tråd må man IKKE kommentere på spillere fra ens egen stamme. Det er faktisk eneste "regel" der er "
Så faktisk er det mig der har retten på MIN side..

Du er ikke udelukket, men det er nævnt hvis du læser tråden, at hvis man absolut MÅ skrive kommentarer til flere, at så kan man i det mindste skrive den person nederst i sit indlæg man lige har kommenteret og give andre chancen for også at skrive en kommentar, så man ikke selv sidder og får alle de pæne ord..det er kun SÅ mange gange man gider kommentere de samme spillere!!!

Så klag løs, men læs i det mindste det andre har skrevet også og leg efter samme regler som de andre gør ;)

Det er stadig Jolle :)

Og læser fatisk altid alle indlæg før ejg skriver noget i en tråd.
 
Senest redigeret af en moderator:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Hvis DU faktisk læser dit eget indlæg skriver du: "For at dette ikke udvikler sig til en "jeg elsker mine stamme-venner"-tråd må man IKKE kommentere på spillere fra ens egen stamme. Det er faktisk eneste "regel" der er "
Så faktisk er det mig der har retten på MIN side..

Hvis du læste alle indlæggende ville du også finde denne:

Overhovedet ingen grænser for hvor flink du vil være :D
Men skal vi undgå de samme personer for alle de rare og søde ord, må vi nok begrænse os til at kommentere en, hvis vi selv allerede har fået et venligt ord med på vejen skrive den ovenover os der kun har fået én nederst i vores indlæg, så det stadig er dennes tur ;)

expl.

Jeg gider ikke sidde diskutere dette med dig..jeg hverken kan eller vil forhindre dig i at skrive..skriv en million kommentarer i denne tråd hvis du har lyst, men påstå ikke JEG ikke ved hvad JEG har skrevet og forsøg i det mindste ikke at ødelægge legen for de andre ;)

Jeg har ingen lyst til at sidde og lege mod i denne tråd..den var bare et forsøg på at få lidt flere ind på forum end vi normalt ser her..jeg har givet et par forslag til hvordan jeg mener den kan blive sjovest for alle, men lader tråden være fra nu af og lader jer selv lege efter egne "regler" :p

Have fun og leg pænt med hinanden venner :D

Sidste kommentar: Der er STADIG Jolle
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er jo ingen der skriver herinde alligevel.. Så jeg begynder altså bare igen.. Og så er jeg ligeglad med hvad du siger..

Jolle er en super god ven og spiller :) Han er altid hjælpsom..
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Der er jo ingen der skriver herinde alligevel.. Så jeg begynder altså bare igen.. Og så er jeg ligeglad med hvad du siger..

Jolle er en super god ven og spiller :) Han er altid hjælpsom..

Ja, lad os holde gang i denne tråd SPAMburg....

Jeg kender ikke Spamburg, men han skulle ifølge mine spioner være en flink fyr, og at han kun har 2 byer stadigvæk efter 5 måneder, antyder også kraftig at flere syntes han er flink ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kender spilleren over mig som en hel fin fyr, der bruger tid på skype til at tælle ned bare for at gå på jagt....du kan da jage byer her i stedet....griner
 
Top