Stamme på Verden 5

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Hejsa allesammen ...

Da verden 5 starter inden længe vil jeg da lige starte med at lægge ud , mig et bud på en stamme

Når Verden 5 kommer på Onsdag laver jeg en stamme , det er ikke en normal stamme , men en stamme for dem som kender spillet og vil lære det endnu bedre, Jeg håber at der findes sådan nogen af jer her på den danske server , at det ikke bare er noobs :)..

Jeg oplevere de samme stammer rundt på serverne så nu er det tiden til at folk prøver noget nyt og mere sjovt , og er klar på at smadre hele verden 5 , for der skal ikke meget til før man gør det , 10 af de bedste spiller fra den engelske ville kunne smadre en hel dansk server da de er så nemme :D .. Jeg oplevede på verden 4 at Stammen E.T faktisk er nogen rigtig gode folk , de ved hvordan man spiller det her spil , dem søger jeg os til den stamme .

Stammen kommer til at placere sig : Ja det er hemmeligt kun dem der joiner denne stamme for det afvide ...

Krav for at kunne komme med i stammen


- Du skal være aktiv, denne stamme acceptere ikke inaktive spiller , hvad skal vi bruge dem til?? Intet siger jeg ...
- Du skal vide meget omkring spillet
- Du skal have en del erfaringer , evt fra andre server
- Du skal være loyal over for stammen
- Du skal hjælpe til med evt at angribe folk eller sende support rundt
- Du skal ikke angribe IAP eller Forbund
- Du skal have Skype
- Du skal farme


m.m

Et tip : Farmning er vejen til TOP 1 ...-

Der er mulighed for at kunne blive lært op hvis der er nogen af de krav man ikke kender til

Det er nogen af de krav man skal overholde for at kunne være med i denne stamme ..

Et af Målene med denne stamme er at finde de gode spiller fra den danske server , og vise at der skal ikke meget til før man kan owne en server hvis man spiller kortne rigtig ..

Jeg håber seriøst at der findes sådan nogen folk her på denne server , jeg har hørt lidt fra v4 at der faktisk er nogen som kan finde ud af spillet ...

Jeg har selv en del erfaringer med tribalwars, jeg runder snart at have spillet de i 5 år , har spillet meget på den engelske men holdt pause der ..

Skypenavn : real-noob1

Skriv til mig her eller på Skype

Det var vidst alt , jeg regner med der er sådan nogen folk her på den danske som vil være med til at gøre en forskel :)
Hilsen
Real Noob

OBS - Jeg har lavet om på krav'ne , folk der gerne vil lære at backtime og sende hurtig train , kan skrive til mig ( Gælder kun dem som joiner ) :)

- Forum Admin hvis den lægger forkert så flyt det
 
Senest redigeret:

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg synes du er meget upræcis mht. dine krav :p

Hvorfor kun farm-scripts man skal kende til? :confused:
Skal være aktiv? Som i skal være på hver dag, flere gange om dagen, bare nok til man ikke får gul prik? :p
Osv. osv...

Nope, sry..dur ikke..måske sådan I gør på den engelske server, men her gøres tingene ordentligt :D

I'm a noob, but I'm a danish noob!!
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Jamen der har vi jo Persefone ... Davs med dig længe siden ;) .

Jeg synes du er meget upræcis mht. dine krav

Hvis man bare kan nogen af de ting så er det jo iorden ? .. resten kan altid læres , og der hjælper jeg gerne til .. ;)


Hvorfor kun farm-scripts man skal kende til?

Du skal vide hvordan man laver det mest perfekte script som giver det det bedste resultat :)

Skal være aktiv? Som i skal være på hver dag, flere gange om dagen, bare nok til man ikke får gul prik?
Osv. osv...

Aktiv betyder jo bare du skal være på flere gang om dagen dette betyder jo ikke du ikke kan fortage dig andet , det kan du skam godt :) .. Så længe man ved hvorfor personen ikke lige er så aktiv så kan det gå , ellers skal der bare findes en sitter ;)

Nope, sry..dur ikke..måske sådan I gør på den engelske server, men her gøres tingene ordentligt

Tja sådan gør man skam på alle server ... :) så uddyb ordentligt ?? :) , det vil jeg gerne vide hvad er .. for dig på tribalwars

I'm a noob, but I'm a danish noob!!

Alle er Noob , det var jeg os engang :)
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
arh så har du da ikke følget ordenligt med i de forskellige start spil ;b
der har skam været et par stammer som har været glade for hugs ^^
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
så burde du da også have kendt til nogle mass recruit stammer som har haft iap/forbund med over 80% af serveren ;b
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
verden 2 havde jo det problem :p Hehe.. Men denne her stamme, hvad bliver dens navn?? Og jeg fatter ikke hvordan folk kan gøre det til et krav at have skype, msn osv.... Stamme forummet må sq da være fint!!

Man behøver da ikke at være på flere gange.... Jeg tager bare pc'en frem og lader være med at logge ud, mens jeg laver alt muligt andet.. Der er jo en så smart opfindelse til internettet der hedder Faner :O
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
verden 2 havde jo det problem Hehe..

Tja hvad jeg ved så havde verden 2 ikke det problem :)

Men denne her stamme, hvad bliver dens navn??

Der er 3 navne :)

CwA
Carebears With Attitude

uF
uFailed

D.N.
Danish Noobs / Danske Noobs

Og jeg fatter ikke hvordan folk kan gøre det til et krav at have skype, msn osv.... Stamme forummet må sq da være fint!!

Tjo det var bare et af krav'ne, ja det er fint lige indtil man er noget så langt at der kommer spioner .
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Tja hvad jeg ved så havde verden 2 ikke det problem :)



Der er 3 navne :)

CwA
Carebears With Attitude

uF
uFailed

D.N.
Danish Noobs / Danske Noobs



Tjo det var bare et af krav'ne, ja det er fint lige indtil man er noget så langt at der kommer spioner .

understreget: Haha xD LOL!! De kan da også bare tjekke skype xD

Fed Skrift: Jo.. Der var samlet 4-5 kæmpe stammer, som hele tiden sagde at de ejere verdnen og sådan..
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg ved ikke hvilken del af den danske V2 du deltog i men da jeg stoppede så var statsne ca således: DDE 150-200 medlemmer, TW ca 100, VoR ca 100, DFS ca 80, osv...

Nu begyndte jeg først at spille TW her og det var ca 2 måneder inde i serverens start. Jeg fulgte vidst først med efter 4 måneder og der var hug tendensen tydelig. For at kalde det hugstammer skal man i min verden ikke meget over 40 medlemmer ;) Men det kan jo være du har en anden opfattelse af ordet hug?
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er jeg aætså enig med skolehaven.. De huggede alle sammen.. Det de kaldte krig var en farme barbarbyer :O Jeg havde 20k points og lå ved siden af flere 1mill spillere... De tog mig ikke engang.. jeg var nærmest den sidste i området.. Først da jeg for sjovt begyndte at angribe adlede de 2 byer.. Jeg fortsatte bare med at angribe.. Ingen reaktion xD Mega grinern..

Og det er faktisk for nyligt at der var 4 stammer som dominerede hele verdnen sammen..
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Tråd flyttet til rette forum. :) "flyttet"-linket forsvinder efter 2 dage.

Husk nu at holde denne tråd til topic. Manden søger medlemmer og ikke jeres historier om de andre verdener. ;)
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
On topic! ;)


Jamen der har vi jo Persefone ... Davs med dig længe siden ;) .

Davs, men ikke meget overraskelse i at rende ind i mig her :p

Hvis man bare kan nogen af de ting så er det jo iorden ? .. resten kan altid læres , og der hjælper jeg gerne til .. ;)

Så det er ikke så meget krav, mere en ønskeliste? :D
"Hvis I kan nogle af de ting vil det være super, men ellers lærer vi jer det"..allerede før stammen er oppe sænker du kravene? :eek:


Du skal vide hvordan man laver det mest perfekte script som giver det det bedste resultat :)

Du mener da ikke at det er det mest perfekte script? :confused:
Det er vel nærmere det man som min. skal kunne anvende efter min mening :p
ScoutReportEvaluater-scriptet..se det er tæt på at være smukt :)


Aktiv betyder jo bare du skal være på flere gang om dagen dette betyder jo ikke du ikke kan fortage dig andet , det kan du skam godt :) .. Så længe man ved hvorfor personen ikke lige er så aktiv så kan det gå , ellers skal der bare findes en sitter ;)

Aktivitet..man kan være på 20 gange om dagen og lave nada..eller på 3 gange om dagen og erobre verden..afhænger vel lidt af hvor længe man er på af gangen? :D
Jeg ville måske havde sagt..altså hvis jeg skulle finde medlemmer til en stamme :p ..at der er krav om at man deltager aktivt og viser en tydelig vækst :)


Tja sådan gør man skam på alle server ... :) så uddyb ordentligt ?? :) , det vil jeg gerne vide hvad er .. for dig på tribalwars

Det var rettet til dine kommentarer til at de danske servere og niveauet spillerne her er på..og at du så stiller krav der er meget løst formuleret og hvor de fleste af dem bør være en selvfølge at man lever op til, hvis man vil være medlem i en bare halv respektabel stamme :p

Alle er Noob , det var jeg os engang :)

Den må jeg så undskylde for, det er en intern joke i NRG :D
Den stammer fra alle de spillere der kommer fra at havde spillet på .net osv. og fortæller os hvor store nogle noobs vi er sammenlignet med udenlandske servere..så vores svar: JA!! Vi ER noobs, men vi er danske noobs (for evigt ^^)..og vi er enormt stolte af det ;)

Men når det er sagt..fine navne du overvejer :)
 
Top