Top 20 stammer.

Killerkaj

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er ikke sur.. Er bare irreteret..
Der blev sagt 1 spiller ikke stolede på mig..
Derfor blev jeg kicked..

Vil nu også påpege, at der var andre faktorer, og synes det er forholdsvis selvforskyldt, så jeg forstår heller ikke problemet.
 

Patrioten

Senior medlem
Reaktionsscore
0
1 WP 11.128 11.128 20 556 20 556
første pladsen.. har nogen gode spillere og kan sagtens blive en stamme der kan være med i kampen om at vinde dog helt nede som rang 11 på MBA

MBA mener jeg nu ikke betyder det store så tidligt i spillet... for mig at se vil jeg da klart hellere passe på mine tropper til jeg har en større hær som vil udføre mere skade mod mine fjender end at få en flot MBA i starten... ;)


3 DK-G 9.987 9.987 19 526 19 526
har nogen gode spillere.. men få, gode er ikke nok til at vinde, min mening er at de kan holde ud længe men de kan ikke klare sig under en stammekrig når de bliver større.

Hehe, DK-G er efterhånden kendte af alle... positivt? vil jeg ikke mene, de er der altid men aldrig en reel trussel. :eek:

4 NPG 9.978 9.978 19 525 19 525
en super stamme.. man ser sjælent bedre stammer, 1 plads tilbage i stammen, og jeg tvivler på den bliver taget af nogen for mon der er nogen der er gode nok og lige så offensive? mit endelige svar.. kan vinde den her verden.

Er nu ikke helt enig... langt fra faktisk, mener ikke du kan påstå at dette er en af de bedste stammer der er blevet opført på TW .dk gennem tiden, v3 havde en del i sig selv, deruder har alle verdener da haft 1-2 super stammer... men dygtige spillere er de, glæder mig til at se om de vil tage deres del i denne verden istedet for at se passivt på som det er blevet gjort mange steder. :)


5 TRML 8.372 8.372 18 465 18 465
en god stamme med spillere man kender.. men man ser ikke så meget til dem som man plejer. måske travlt på andre verdner?

Touche!


Probe;2329410 [B sagde:
Opus[/B] 7.679 7.679 15 512 15 512
flopper

Hehe, vil mene du skal ha mere research... men det er jo svært når dette ikke er din hjemmebane...
Grunden til det ikke er din hjemmebane skyldtes jo at dette er en international stamme, så den er for mange svær at bedømme... men man kan hurtigt se de er begyndt at bide fra sig point og mba mæssigt... rygtet går på at det er en masse tyskere og nogle hollændere - har hørt de skulle kende til Ab Ovo., La Tigresse etc. men mon det er nogen af dem= :sleep:
________________________________________________________________________________________________________

Og vil lave et mindre sidespring, istedet for kun top 20 så ta da dem der er spændende med, hihi :p


31 BASH 6,486 6,486 6 1,081 6 1,081
En stamme der har imponeret mig en del, den gamle stamme for DerWolf der hed FIRE havde en flot MBA... men denne stamme som han oprettede derefter har på 3 dage formået at erobre en 2. plads på MBA listen - Nuff' said! :eek:

27 DAD 8,134 8,134 7 1,162 7 1,162
Glem nu ikke Disneylands monstre der springer frem efter lukketid!
Her i stammen har vi 100 % erfarne spillere som ikke mange kan sætte ansigt/navn på, men dem der kan ved godt hvorfor de skal huskes, muligvis frygtes - absolut respekteres... en af de stammer jeg holder af - glæder mig til at se om de kan klare de store om sig ;)

OUT
 

DerWolf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
thx:eek:

but I go:wave::(

it was a good time here!!

many sympathetic member!

this ban have my shown --i not welcome here :(envy,rumors....

sry for my english...

I go vs 1,4,11
PS; I LOVE ;;THE OLSEN BANDE;;^^


by @ Wolf
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det ser godt ud Patrioten :)..

Ser måske lidt anderledes på tingene, men har ikke tid til at skrive dem :eek:
 

Wanna Play?

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
wouw..du virker ellers havde god tid til at smide en ligegyldig kommentar i alle tråde uden problemer :eek:
Skulle 20 mere gøre den store forskel bare fordi de er i ét indlæg :laugh:
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Selvfølgelig..

Der var 1 spiller som ikke stolede på mig
Da han så ikke kunne det, så skulle man åbenbart smides ud..


Hvem mon det kan være :rolleyes::confused:



12 C d 7.347 7.347 20 367 20 367
wing til WP tror de kommer til at klare sig godt


Slf. tror du at de klarer sig godt, du er jo selv med i den...
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kommer ikke på forum Zteal..

De kommer ikke særlig langt..
Klar sig selv uden 2-3 akademier osv..

Mass-recruit
 

Probe

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
der vil snart komme ny opdate..

grunden til at jeg valgte og sige Opus flopper.. var at nogen her på forum sagde de var et flop fra v6,

må indrømme jeg er ikke så stærk udenlandsk da jeg kun har spillet et par speed i italien og sverige.

men som sagt der kommer ny opdate inden nogen dage.
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det var også på tide :laugh: :laugh:..


Ej det er nogle rimelig gode updates der kommer ;)..
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
wouw..du virker ellers havde god tid til at smide en ligegyldig kommentar i alle tråde uden problemer :eek:
Skulle 20 mere gøre den store forskel bare fordi de er i ét indlæg :laugh:

Det siger jeg også xD

Miss! Hvis du så gerne vil lave den, så lav den.. Du har jo nok tid til at spamme forummet, og skyde skylden på alle andre -.-'
 

Gasser1995

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis i kigger på WP, vil i se at de fleste har spillet sammen før. Det er det samme som suicider sagde engang, når en masse spillere som kender hinanden har besluttet sig at spille sammen, så er det ikke mass recruit. Hvis jeg husker rigtigt.
 
Top