ud og farme osv..

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
når man fx er ude og farme eller adle osv .. what ever :D


så vile det være lidt fedt og få en raport vis ens tropper støder på noget fx. en bjørn så har man fx mistet 2 spyd eller man støder ind på en bunke træ 10,000 og det tar man ogsåmed eller 10 guld mønter :) så har man lige fået lavet 10 guld mønter :)

osv.. finde ting på vejen vis man er heldig :)


hvad siger i til det eller vil de ødelægge spillet eller få lidt sjovt i det :)
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Ja, det ville gøre spillet 1000% mere stressende end det allerede er.... beklager, men den holder altså ikke (det lyder som ønsketænkning fra en lille spiller der tørster for guldmønter)
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja, det ville gøre spillet 1000% mere stressende end det allerede er.... beklager, men den holder altså ikke (det lyder som ønsketænkning fra en lille spiller der tørster for guldmønter)

Ville du da græde over at støde ind i 10 guldmønter på en farmtur?? ^^

- Synes at det ville gøre spillet mere realistisk i forhold til hvordan middelalderen var, men det er nok ikke så fair i spillet da nogen jo så kan være mere "heldige" end andre på deres rejser..

Det er efter min mening bedst at spillet er lige for alle og at ingen har "fordele" på den måde :)
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja, det ville gøre spillet 1000% mere stressende end det allerede er.... beklager, men den holder altså ikke (det lyder som ønsketænkning fra en lille spiller der tørster for guldmønter)

slap dog af!

og nej jeg lider ikke af guldmønter.. kom med i verden 5 og tag kampen op vis det er..
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
slap helt af....

Har jeg da på nogen måde fornærmet dig? :)

nå, men siger bare, at det ville blive stressende for "store" spillere der farmer 500+ byer om dagen :)

gratis guldmønter? Hvis det skulle være sådan, så vil jeg foreslå at man får dem hvis man angriber store forladte byer (altså ikke spillerbyer)... Men alligevel... det bliver unfair for dem som er "uheldige" her

så det bliver et nej fra mig (vi har jo allerede princippet med at man får gratis råstoffer når man farmer sin fjende eller små bb-byer)
 

Uther

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jeg har spillet her før og håber derfor ikke at jeg også bliver afvist med ordene "Nybegynder".

Det der bliver foreslået eksisterer for så vidt allerede, men først når Paladin tager på rejse og samler diverse våben op.

Det lyder slet ikke som en tosset ide at møde nogle udfordringer og lykketræf på rejsen.

At gøre spillet lige for alle lykkes alligevel aldrig, nogen vokser eksplosivt i en grad man har svært ved at forstå når man selv farmer 24 timer i døgnet.

Nogen starter på 1. dagen med at have op mod 4.000 besejrede modstandere.

Andre får tydeligvis support et eller andet sted fra og er dobbelt så store som spillere der starter samtidig inden begynderbeskyttelsen er forbi.

Forslaget kunne måske endda gøre spillet mere retfærdigt, idet spillere uden support kunne være heldige at løbe ind i lidt medvind.
 
Senest redigeret:

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg har spillet her før og håber derfor ikke at jeg også bliver afvist med ordene "Nybegynder".

Det der bliver foreslået eksisterer for så vidt allerede, men først når Paladin tager på rejse og samler diverse våben op.

Det lyder slet ikke som en tosset ide at møde nogle udfordringer og lykketræf på rejsen.

At gøre spillet lige for alle lykkes alligevel aldrig, nogen vokser eksplosivt i en grad man har svært ved at forstå når man selv farmer 24 timer i døgnet.

Nogen starter på 1. dagen med at have op mod 4.000 besejrede modstandere.

Andre får tydeligvis support et eller andet sted fra og er dobbelt så store som spillere der starter samtidig inden begynderbeskyttelsen er forbi.

Forslaget kunne måske endda gøre spillet mere retfærdigt, idet spillere uden support kunne være heldige at løbe ind i lidt medvind.

Ja, folk der ikke får hjælp til at starte op kan få lidt "medvind" men det kan dem der får hjælp til at starte op jo også.

Efter min mening ville det gøre spillet dårligere da (som andre siger) nogen kan være meget heldigere ind andre.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg har spillet her før og håber derfor ikke at jeg også bliver afvist med ordene "Nybegynder".

Det der bliver foreslået eksisterer for så vidt allerede, men først når Paladin tager på rejse og samler diverse våben op.

Det lyder slet ikke som en tosset ide at møde nogle udfordringer og lykketræf på rejsen.

Hva i ALVERDEN snakker du om, ja undskyld, men det er jo ikke lykketraf at ens Paladin finder våben, det er krigsrang og hvist nok også point der afgør det,
så den tanke du har med at Paladin lige tager en tur ud og finder våben kan du da godt slå ud af hovedet igen :eek:

Og hva angår det forslag, vil jeg være enig med Yan88, det ville jo være absurt at en spiller der slider hårdt i det og arbejder på sin konto næsten 24/7, skulle overmandes af en noob med begynderheld, fuldstændig urealistisk og uretfærdigt..

Vil man noget i TW gør man noget ved det, ellers bliver man en farm, mere er der ikke i det..
 

Uther

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hva i ALVERDEN snakker du om, ja undskyld, men det er jo ikke lykketraf at ens Paladin finder våben, det er krigsrang og hvist nok også point der afgør det,
så den tanke du har med at Paladin lige tager en tur ud og finder våben kan du da godt slå ud af hovedet igen :eek:

Og hva angår det forslag, vil jeg være enig med Yan88, det ville jo være absurt at en spiller der slider hårdt i det og arbejder på sin konto næsten 24/7, skulle overmandes af en noob med begynderheld, fuldstændig urealistisk og uretfærdigt..

Vil man noget i TW gør man noget ved det, ellers bliver man en farm, mere er der ikke i det..

Jeg kan høre at tonen her på Forum ikke har ændret sig siden sidst jeg var her.

Nu var det ikke mit forslag, men blot mit synspunkt på en andens forslag - er det tilladt?

Jeg ved udmærket hvordan Paladin fungerer så venligst ikke så nedladende.

Retfærdigheds princippet er i forvejen ikke tilstede, som jeg selv skriver er jeg en af dem der plyndrer i 24 tim. alligevel ser jeg spillere med eksplosiv vækst og startende med flere tusinde besejrede modstandere allerede på 1. dagen.

Hvis jeg skal tage del i debat her på Forum fremover ser jeg gerne mindre nedladende svar på andres forslag (minder igen om at dettte ikke var mit forslag) :cool:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
:D
Jeg kan høre at tonen her på Forum ikke har ændret sig siden sidst jeg var her.

Jeg ved udmærket hvordan Paladin fungerer så venligst ikke så nedladende.

Hvis jeg skal tage del i debat her på Forum fremover ser jeg gerne mindre nedladende svar på andres forslag (minder igen om at dettte ikke var mit forslag) :cool:


Ja du må da meget undskylde hvis jeg har såret dine følelser, men syns bare det du siger lyder absurd.. :D

Aldrig om jeg har følt mig snydt eller overgået af en nabo, hvis der er en nabo der vokser hurtigere end mig, så gir jeg den dobbelt så meget gas eller ændrer min taktik, mere er der ikke i det, så kan slet ikke forholde mig til den slags og JA hvis du joiner sent i en verden, så vil du sku sjovt nok være bagud i forhold til naboerne, det er det lille minus ved de små servere grænserne udvider sig meget langsomt..

Et råd til dem der føler de falder bagud
Arbejde dobbelt så hårdt, overvej om jeres taktik er så god som i måske selv går og tror og begynd i en verden der er ny og ikke raseret af 1 års krig.
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
hallo!

FOLKENS!


skift ikke emne og har i har fattet hvad jeg menner.. det her har intet med palidin og gøre..


fordi det er lidt kedligt at man kun støder ind på den by man sener andgrab til!..

så ville det være fedt vis man stødt ind i noget-... fx en lejer som folk ikke ville have vi skulle komme forbi så skulle man gå uden om 1 time + rejse id.. alt sådan noget.. bare et fx..


og erligtalt er min ide ikke dårlig..
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
har spillet et spil ved navn (Slettet af Admin) hvor lige præcis det her findes :d
der var en funktion der hed udforske en galaske eller noget i den stil hvor man kunne sende sin hær i ingen mands land hvor man kunne møde stor modstand, middel modstand eller svagt modstand, man kunne finde tropper og rekrutter dem, man kunne finde plus point, man kunne finde mange ting.

hvis man ikke vil prøve lykken så trykkede man ikke på udforke knappen, hvis man gad så gjord man det.
så en meget fin funktion og synes at det skal prøves i en server først for at se om spillerne synes om det eller ej.

eller diskuteres i innogames om det gider/vil arbejde vidre med den her ide.
 
Senest redigeret af en moderator:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
At hvis man kunne risikere at ens cleaner rendte ind i en "lejr man ville udenom", og så kom en time for sent, så ens adler ikke kom igennem???
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg må give yan ret..jeg ville blive meget ulykkelig hvis jeg brugte en masse tid på at få alle angreb til at ramme som de skulle og ramme samtidigt med andres osv..og så render min ene cleaner ind i en bjørn og en anden finder lidt træ og pludseligt har jeg flere cleanere der rammer EFTER adlerne? :S

Jeg ville ikke synes det var det mindste sjovt :(

Hvis man mangler "sjov" i spillet, hvorfor så ikke selv gøre det sjovere? :p
Konkurrencer internt i stammen (eller i større målstok..her på forum), diskussioner ang. sære emner eller..og dette kan jeg stærkt anbefale..finde en interessant fjende eller 10 og snakke med mens man venter på at se om adlerne overlever eller ej :D

Jeg kan dog til nød gå med til man kan finde en "bonusting" til højtiderne..fx. påskeæg i ugen op til påske der så vises på profilen lige som medaljerne (hvis det er teknisk muligt) ;)
Men INTET der gør det umuligt at være sikker på at sender man tropper på en bestemt tid, så rammer de også til en bestemt tid ^^
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
har i endeligt læst hvad jeg har skrevet????

for dem som ikke gider at have en bjørn der smadre deres bjørn kan bare undgå at tryk på udforke funktionene :D

altså mand kan sende imod bb-byer for at farm man kan overtage byer eller prøve lykken ved at trykke udforke:D

ps. gider sgu ikke at have en bjørn i min hær men man skal prøve noget nyt og som sagt vil man ikke have det så bare lade være med at sætte kryds ved den funktion mere skal der ikke til :d


pss. funktion kun f.eks. findes under indstillinger ligesom den ny funktion medaljer hvor man selv bestemmer om det er synligt eller ej :D
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke med yan..men jeg henviste til indlæget fra boss hvor der stod: "fx en lejer som folk ikke ville have vi skulle komme forbi så skulle man gå uden om 1 time + rejse id" :p

Men din ide er jeg heller ikke vild med..det ville jo mere eller mindre bare være et andet spil end tw der var lagt ind som en ekstra funktion i tw.
Og i realiteten ville det sikkert højest blive nogle andre ting der stod på rapporterne..a la hilsnerne man får når der er fred til jul/nytår..dine tropper har besøgt xxx/yyy, du var en uheldig stakkel og øv sa da der stod en bjørn makker..og så et antal tropper du har mistet.

Jeg holder mig til det sjov og ballade jeg og mine stammevenner selv kan finde på :p
 

Uther

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Sikke dog en klynken - tænk hvis man skulle lave sine rutiner om - det er meget farligt.
For guds skyld, dette er et spil, lad os dog få så mange interessante aspekter i spillet som muligt, vi er ikke ved at debattere den danske grundlov:mad:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sikke dog en klynken - tænk hvis man skulle lave sine rutiner om - det er meget farligt.
For guds skyld, dette er et spil, lad os dog få så mange interessante aspekter i spillet som muligt, vi er ikke ved at debattere den danske grundlov:mad:

De eneste der klynker lader til at være folk der klare sig dårligt i forvejen og godt ku bruge en portion held :rolleyes:

Personligt syns jeg sku at den held man har i Angreb/Forsvar er mere end rigelig fornøjelse til mig, såå hvis jeg vil spille "gåsejagt" tager jeg hjem til mormor og hiver brættet frem, vil sku ikke støde ind i en bøde på 10k rås fordi jeg ikke betalte kirkeskat i tide :D
 
Top