ud og farme osv..

Sir Arthur

Nybegynder
Reaktionsscore
0
De eneste der klynker lader til at være folk der klare sig dårligt i forvejen og godt ku bruge en portion held :rolleyes:

Personligt syns jeg sku at den held man har i Angreb/Forsvar er mere end rigelig fornøjelse til mig, såå hvis jeg vil spille "gåsejagt" tager jeg hjem til mormor og hiver brættet frem, vil sku ikke støde ind i en bøde på 10k rås fordi jeg ikke betalte kirkeskat i tide :D

Du græder mand - sikke dog en ynk at høre tilsyneladende erfarne spillere når man kender moralen i selve spillet.
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Du græder mand - sikke dog en ynk at høre tilsyneladende erfarne spillere når man kender moralen i selve spillet.

Den forstod jeg ikke et ord af :confused:
Kaldte du lige Dekani en tilsyneladende erfaren spiller?? :eek:
(Bare for sjov Dekani..du ved jeg kan lide dig :D)

Men forstod den stadig ikke..hvad har moralen med muligheden for at blive overfaldet af bjørne at gøre? :confused:
 

Uther

Nybegynder
Reaktionsscore
0
De eneste der klynker lader til at være folk der klare sig dårligt i forvejen og godt ku bruge en portion held :rolleyes:

Personligt syns jeg sku at den held man har i Angreb/Forsvar er mere end rigelig fornøjelse til mig, såå hvis jeg vil spille "gåsejagt" tager jeg hjem til mormor og hiver brættet frem, vil sku ikke støde ind i en bøde på 10k rås fordi jeg ikke betalte kirkeskat i tide :D

Helt enig med Sir Arthur - og desuden hvad ved du om hvordan indlægsholdere klarer sig?
Går det ikke så godt med dit spil siden den tanke kommer op i dit hovede ????

Bare fordi vi er nybegyndere er det jo ikke sikkert at vi klarer os så dårligt endda - det er noget af en fordom.
Se på Sir Arthur - han er registreret som nybegynder, men har spillet siden 2008 !!!

Du lyder som om du var bedre tjent med at spille "gåsejagt" hos mormor, hvad hulen det så er for en størrelse, du beskriver det som om det er mere spændende end TW :eek:
 

Sir Arthur

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Den forstod jeg ikke et ord af :confused:
Kaldte du lige Dekani en tilsyneladende erfaren spiller?? :eek:
(Bare for sjov Dekani..du ved jeg kan lide dig :D)

Men forstod den stadig ikke..hvad har moralen med muligheden for at blive overfaldet af bjørne at gøre? :confused:

Måske skal du læse inden du skriver - jeg forholder mig ikke til bjørne overhovedet.

Ja Dekani er helt klart en tilsyneladende erfaren spiller - som ikke har fattet en pind af spillet.

Hvor kommer bjørne ind i billedet ?????????
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Måske skal du læse inden du skriver - jeg forholder mig ikke til bjørne overhovedet.

Ja Dekani er helt klart en tilsyneladende erfaren spiller - som ikke har fattet en pind af spillet.

Hvor kommer bjørne ind i billedet ?????????

Jamen så HAR jeg jo læst rigtigt og forstod udmærket :D

Netop..du forholder dig ikke til trådens emne. I det mindste er jeg rimeligt sikker på emnet IKKE er Dekani??
Forholdt du dig til emnet ville du vide hvor bjørnene kommer ind :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Helt enig med Sir Arthur - og desuden hvad ved du om hvordan indlægsholdere klarer sig?
Går det ikke så godt med dit spil siden den tanke kommer op i dit hovede ????

Bare fordi vi er nybegyndere er det jo ikke sikkert at vi klarer os så dårligt endda - det er noget af en fordom.
Se på Sir Arthur - han er registreret som nybegynder, men har spillet siden 2008 !!!

Du lyder som om du var bedre tjent med at spille "gåsejagt" hos mormor, hvad hulen det så er for en størrelse, du beskriver det som om det er mere spændende end TW :eek:

1. Det var en hentydning til dem der græder ikke min tanke !TÆNK før du taler princippet!.

2. Nej det gør jeg ikke, jeg forklarer dig at jeg netop elsker det som det er og hvis jeg vil miste tropper på bjørne spiller jeg hellere gåsejagt.

Måske skal du læse inden du skriver - jeg forholder mig ikke til bjørne overhovedet.

Ja Dekani er helt klart en tilsyneladende erfaren spiller - som ikke har fattet en pind af spillet.

Hvor kommer bjørne ind i billedet ?????????

Hvis der nu var to celler der arbejdede sammen nordpå hos dig, ville du se at det er det første eks. der blir givet i hele tråden :rolleyes:

Du må jo være min overmand så, du er jo en yderst talentfuld spiller siden du kan give sådan en beskrivelse udfra en sætning om bjørne og ting der ikke eksistere i TW xD
 
Senest redigeret:

Sir Arthur

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Jamen så HAR jeg jo læst rigtigt og forstod udmærket :D

Netop..du forholder dig ikke til trådens emne. I det mindste er jeg rimeligt sikker på emnet IKKE er Dekani??
Forholdt du dig til emnet ville du vide hvor bjørnene kommer ind :p

Trådens emne er flere aspekter i spillet og ikke en snak om erfaring eller ej - hvis du går efter nybegyndere går du fejl hos mig !!!!

Både du og Dekani ville gerne gøre tråden til Jeres, men forslaget kan ikke bare raderes væk med et postulat om at det handler om nybegyndere som det går dårligt.

Prøv dog at holde Jer til emnet og lad være med al det spilfægteri.

Synes Dekani at det er mere spændende at spille "Gåsejagt" så er han nok ikke den rette til at udtale sig her og bør tage hjem til Mormor.

Gider du ikke forholde dig til det oprindelige forslag, men blot finde huller i "nybegynderes" indlæg så lav dog din egen tråd om nybegynderes fejl og mangler :mad:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Ingen andre end du sir Arthur og Uther (før jeg gør det netop nu) har nævnt et ord om nybegyndere :p

Emnet var og bør være: Det forslag der er kommet.
Ikke hvor følsom du er mht. hvilket ord der står ved dit nick ^^
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Trådens emne er flere aspekter i spillet og ikke en snak om erfaring eller ej - hvis du går efter nybegyndere går du fejl hos mig !!!!

Både du og Dekani ville gerne gøre tråden til Jeres, men forslaget kan ikke bare raderes væk med et postulat om at det handler om nybegyndere som det går dårligt.

Prøv dog at holde Jer til emnet og lad være med al det spilfægteri.

Synes Dekani at det er mere spændende at spille "Gåsejagt" så er han nok ikke den rette til at udtale sig her og bør tage hjem til Mormor.

Gider du ikke forholde dig til det oprindelige forslag, men blot finde huller i "nybegynderes" indlæg så lav dog din egen tråd om nybegynderes fejl og mangler :mad:

Når jeg lytter til dig, føler jeg pludselig en stigende intelligens :D

Tip. Læs hva du svarer tilbage på før du gør det :rolleyes:
 

Sir Arthur

Nybegynder
Reaktionsscore
0
1. Det var en hentydning til dem der græder ikke min tanke !TÆNK før du taler princippet!.

2. Nej det gør jeg ikke, jeg forklarer dig at jeg netop elsker det som det er og hvis jeg vil miste tropper på bjørne spiller jeg hellere gåsejagt.



Hvis der nu var to celler der arbejdede sammen nordpå hos dig, ville du se at det er det første eks. der blir givet i hele tråden :rolleyes:

Du må jo være min overmand så, du er jo en yderst talentfuld spiller siden du kan give sådan en beskrivelse udfra en sætning om bjørne og ting der ikke eksistere i TW xD

For det første:
Formuler dig tydeligere, hvorfor mener du jeg er talentfuld?
En beskrivelse om bjørne og ting der ikke eksisterer - ærlig talt hvad mener du ?????
Gå lige hjem til mormor og få hende til at formulere disse meget avancerede ting for dig !!!

Nu handler det jo om hvorvidt jeg har forstået forslaget, som ikke udelukkende har fokus på bjørne - hvorfor bliver I hængende der????

Jeg behøver vel ikke at nævne bjørne hver gang jeg spilder tid på at forholde mig til et par amatøragtige og ubehagelige svar på et velment forslag her på Forum eller hvad???

Forslaget går på at bringe lidt flere aspekter ind i spillet og skal ikke nødvendigvis få dig til at bevise at du tydeligvis mangler totalt empati og forståelse for nytænkning.

Måske har du været for meget sammen med Mormor - det lyder da også rigtigt spændende med Gåsejagt.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg syntes ikke det er et godt forslag, da den verden der vises/beskrives/er selve spillet er en udforsket verden. Derfor har jeg svært ved at se hvor de 10k ress fx skulle komme fra eller hvorfor der pludselig var bjørne i skoven. + Hvad vejer en guldmønt fx? Dine mænd skal ikke kun finde den men de skal jo også kunne bære tingene tilbage. Ligesom det er tilfældet når du farmer. Hvis det ikke vides så koster en guldmønt 28k + 30k + 25k = 83k ress, så hvis de skulle bære bare en tilbage må den være meget tung eller også vil de der i forvejen er meget aktive have endnu en fordel, hvilket nok ikke gør det nemmere at være ny. Forslaget giver meget mere mening hvis universet havde lagt op til noget andet. Fx at du ikke kunne blive allieret med nogen uden at have fundet dem. at du evt selv kunne grundlægge nye byer osv.

Det var min back to topic. Off the record så vil jeg sige at i ikke skal ligge så meget i de titler de forskellige har herinde på forum da den hænger sammen med hvor mange indlæg den enkelte har lavet. Men generelt set så støtter jeg ideen om at alle bør holde sig til topic. (btw tror at gåsespil hører under off topic :p )
 

Uther

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ingen andre end du sir Arthur og Uther (før jeg gør det netop nu) har nævnt et ord om nybegyndere :p

Emnet var og bør være: Det forslag der er kommet.
Ikke hvor følsom du er mht. hvilket ord der står ved dit nick ^^

Læs lige en gang til min ven - du drømmer!
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
For det første:
Formuler dig tydeligere, hvorfor mener du jeg er talentfuld?
En beskrivelse om bjørne og ting der ikke eksisterer - ærlig talt hvad mener du ?????
Gå lige hjem til mormor og få hende til at formulere disse meget avancerede ting for dig !!!

Nu handler det jo om hvorvidt jeg har forstået forslaget, som ikke udelukkende har fokus på bjørne - hvorfor bliver I hængende der????

Jeg behøver vel ikke at nævne bjørne hver gang jeg spilder tid på at forholde mig til et par amatøragtige og ubehagelige svar på et velment forslag her på Forum eller hvad???

Forslaget går på at bringe lidt flere aspekter ind i spillet og skal ikke nødvendigvis få dig til at bevise at du tydeligvis mangler totalt empati og forståelse for nytænkning.

Måske har du været for meget sammen med Mormor - det lyder da også rigtigt spændende med Gåsejagt.

Bla bla bla og lidt mere bla..

Jeg vælger at svare således, gør dig ikke bedre end du er (Hvilket vidst er temmelig begrænset) og prøv dog at at få noget fornuft ud af det du læser før du kommentere det.. :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Var egentlig Topic :D

Sad bare og forklarede ham hva jeg mente uden at gå ned i børnehave nivau :rolleyes:
------------

Men oka, ideen holder ikke og den er og vil blive nedstemt af mig på samtlige områder :)

Det sku da lige være som perse sagde med en fast påske/jule ting osv. (Måske lidt held på ens fødselsdag) :)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hov jeg glemte hele delen med at der kunne være en forhindring. Det fungerer heller ikke til spillet som det er blevet bygget op da alle arbejder på at koordinere deres angreb og eller forsvar. Jeg ved at du/i gerne vil bryde vanetænkning, men det vil begrænse mulighederne for at forsvare sig da det også her er et spørgsmål om at tingene kommer frem som de skal. Ved indkommende imod dig er det samme tilfældet. Du kan jo se hvornår de kommer og hvis så du ser at der skal forsvares et sted først og har sendt dit deff. Midt i det hele kommer der så en forsinkelse som ødelægger det hele. Det er ikke kun for de gode men også for de knap så gode (læs aktive om du vil) der får store problemer.

I sig selv syntes jeg forslaget er godt, men det virker bedre i et nyt spil da det ellers vil ødelægge det spilkoncept der er her.
 

Uther

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Bla bla bla og lidt mere bla..

Jeg vælger at svare således, gør dig ikke bedre end du er (Hvilket vidst er temmelig begrænset) og prøv dog at at få noget fornuft ud af det du læser før du kommentere det.. :rolleyes:

Dette svar kan vist godt stå alene og siger alt om denne "erfarne spiller" - er i øvrigt helt enig med Sir Arthur og vil tilføje at der er et par ubehagelige personer her i tråden som ikke er med til at gøre debatten bedre.

Nogen kan spille TW og nogen står sig bedre ved at spille "Gåsejagt" hos Mormor.
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Jeg syntes ikke det er et godt forslag, da den verden der vises/beskrives/er selve spillet er en udforsket verden. Derfor har jeg svært ved at se hvor de 10k ress fx skulle komme fra eller hvorfor der pludselig var bjørne i skoven. + Hvad vejer en guldmønt fx? Dine mænd skal ikke kun finde den men de skal jo også kunne bære tingene tilbage. Ligesom det er tilfældet når du farmer. Hvis det ikke vides så koster en guldmønt 28k + 30k + 25k = 83k ress, så hvis de skulle bære bare en tilbage må den være meget tung eller også vil de der i forvejen er meget aktive have endnu en fordel, hvilket nok ikke gør det nemmere at være ny. Forslaget giver meget mere mening hvis universet havde lagt op til noget andet. Fx at du ikke kunne blive allieret med nogen uden at have fundet dem. at du evt selv kunne grundlægge nye byer osv.

Jeg er enig i din mening..men måske ikke helt at en mønt ville være meget tung. Jeg har altid forestillet mig at en hel del af de råstoffer til mønten er gået til arbejdskraft, materialerne der skal til for at fremstille den og skat osv.

Men nej, skulle der "tilføres" noget til spillet er det nød til at fungere i sammenhængen..og på ingen måde gå ind og virke kunstigt så at sige.

Og så afgjort skal det ikke være en forhindring når der skal planlægges angreb.
 
Top