ud og farme osv..

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Dette svar kan vist godt stå alene og siger alt om denne "erfarne spiller" - er i øvrigt helt enig med Sir Arthur og vil tilføje at der er et par ubehagelige personer her i tråden som ikke er med til at gøre debatten bedre.

Nogen kan spille TW og nogen står sig bedre ved at spille "Gåsejagt" hos Mormor.

Bla bla bla og lidt mere bla..

Jeg vælger at svare således, gør dig ikke bedre end du er (Hvilket vidst er temmelig begrænset) og prøv dog at at få noget fornuft ud af det du læser før du kommentere det.. :rolleyes:

er begge eksembler på indlæg der er uden skyggen af on topic. I kunne jo fx give jeres mening om det jeg skriver om det forslag som tråden er oprettet til. personfnidder hører ikke til i nogen tråd. Uanset hvem der startede...
 

Uther

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Hov jeg glemte hele delen med at der kunne være en forhindring. Det fungerer heller ikke til spillet som det er blevet bygget op da alle arbejder på at koordinere deres angreb og eller forsvar. Jeg ved at du/i gerne vil bryde vanetænkning, men det vil begrænse mulighederne for at forsvare sig da det også her er et spørgsmål om at tingene kommer frem som de skal. Ved indkommende imod dig er det samme tilfældet. Du kan jo se hvornår de kommer og hvis så du ser at der skal forsvares et sted først og har sendt dit deff. Midt i det hele kommer der så en forsinkelse som ødelægger det hele. Det er ikke kun for de gode men også for de knap så gode (læs aktive om du vil) der får store problemer.

I sig selv syntes jeg forslaget er godt, men det virker bedre i et nyt spil da det ellers vil ødelægge det spilkoncept der er her.

Undskyld - jeg forstår ikke den dyt af det du skriver - det giver ingen mening!
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Der bliver et sted skrevet at der kunne være man mødte en forhindring der gjorde at rejsetiden blev længere. Det der kort står der er at alle, både de der skal forsvare sig og de der skal angribe, ligger en masse tid i at få deres mænd til at komme ind ppå det rigtige tidspunkt. aka der hvor det er dyrest for fjenden. Denne koordinering er en stor del af spillet. Hvilket jeg gerne skal gå dybere ind i hvis du er ny i spillet.... Kan ikke huske om det er nævnt nogen steder :eek:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Undskyld - jeg forstår ikke den dyt af det du skriver - det giver ingen mening!

Han siger det ikke kan lade sig gøre i TW, ihvertfald ikke på en måde der ikke vil ødelægge hele konceptet og de gennerelle ting spillet er bygget op på, f.eks. som hvis der sku komme en "Ting" der lige nakkede 100 eller 10 af ens tropper, det ville kunne fordreje selv den bedste planlægning i et godt angreb og dette spil er bygget på Pressision & Planlægning så tilfældigheder hører langt fra til i spillet.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hvilket ikke er helt rigtigt for held er en stor del af om du nakker den anden eller ej :rolleyes: Plus/minus 25% gør en rimelig stor forskel...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ahhh oka, you got me, men som jeg sagde tidligere er det også mere end rigeligt til mig, jeg har ingen behov for at lege med bjørne og skovtrolde på vejen også :D

Så jo lidt held, men for meget af det gode ville kunne smadre alt, forestil dig en dag hvor du mister alt dit rås, får taget 15 guldmønter og mister over halvdelen af din hær på bjørne og dårligt angrebsheld ... jaa jeg ville sku klage til support over dårligt held til sidst :D haha
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Sjov snak om bjørne osv. osv.

Topic: Hvornår er bjørne blevet en del af tw? :confused:

Skal man nu også få "gratis" guldmønter?? Nej, nej, nej og atter nej! Det ødelægger så lige det hele for folk som arbejder sig igennem mod toppen. Guldmønter er noget man skal have gjort sig fortjent til og ikke noget man lige får foræret af en barbar eller bjørn.

Og desværre så også lidt offtopic da jeg er blevet kylet med i gåsejagten p.g.a. et fake....... :rolleyes:

Suk suk.......drop snakken og hop op på hesten og saml nogle råstoffer til at kunne støbe nogle mønter før i kan fejre det med en gåsejagt.

Forum er et sted hvor folk skal hygge sig, have det sjovt og skrive konstruktiv og ikke den mudderkast der er lige nu.

Mvh Sir Angelo/lige begyndt på tw igen efter en lille pause
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
Jeg kan høre at tonen her på Forum ikke har ændret sig siden sidst jeg var her.

Nu var det ikke mit forslag, men blot mit synspunkt på en andens forslag - er det tilladt?

Jeg ved udmærket hvordan Paladin fungerer så venligst ikke så nedladende.

Retfærdigheds princippet er i forvejen ikke tilstede, som jeg selv skriver er jeg en af dem der plyndrer i 24 tim. alligevel ser jeg spillere med eksplosiv vækst og startende med flere tusinde besejrede modstandere allerede på 1. dagen.

Hvis jeg skal tage del i debat her på Forum fremover ser jeg gerne mindre nedladende svar på andres forslag (minder igen om at dettte ikke var mit forslag) :cool:

Puha .. nu er det vist tid til en tudekiks ... Men din paladin må selv finde den i skovene omkring din by... LOL
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
boss fin nok ide men tror det syn folk har på spillet med at det kræver man skal kunne koordinere og spille meget for at være med på toppen vil blive ændret hvis man indfører din ide

og da folk nok ikke helt har forstået din pointe og men nemt kan have et bredt syn på din ide vil jeg sige personligt jeg bedre kan lige spillet som der er :)

man kunne måske lave en server med sådan nået på men da vi i forvejen er så få på de danske servere kommer det nok aldrig til at ske :b




og folkens hold jer nu til topic er da utroligt at folk hopper ved siden af og bare heller vil sidde og kører på hinanden end at diskutere emnet
vi har allerede fået en advarsel af en forum moderator så hold nu posten clean og hold det personlige på slagmarken
 
Top