Verden 2

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
så er tiden ved at være kommet til verden nummer 2 - Her vil i kunne se layoutet af hvad vi har tænkt os at udsætte jer for. (bliver aktuelt 05.01.09)




DK Verden #2

Ny Bygning: Kirke

Kirken er vigtig for din hærs tro. De enheder som bor i en by der ikker er dækket af kirkens rækkevidde, vil være 50% svagere både defensivt og offensivt.
Man behøver ikke bygge en kirke i alle sine byer, eftersom en kirke der er placeret smart kan dække så stort et område at troen vil være til stede i alle de byer som ligger inden for dennes rækkevidde.
Alle spillere starter deres første by med at have en kirke. Kirken bliver ødelagt hvis byen bliver overtaget, men den nye ejer af byen kan geopbygge kirken i byen.

En kirke kan opgraderes til level 3, desto højere niveau kirken er i, desto længere er dens rækkevidde.
Der er en mulighed for at checke kirkens rækkevidde på det lille kort, man skal bare trykke på "vis tros radius" En kirke kan ikke ødelægges med katapultere.
En liste af alle byer der er dækket ind under den enkelte kirke, kan findes inde i kirken.
Med en plus konto kan du også se hvilke byer der ikke er dækket af kirken i den kombineret oversigt, til venstre for den kolonne der viser indbyggertallet.
Tros statusen for den enkelte by er også vist i den højre side af den grafiske landsby oversigt.

Nyt grafisk design af alle bygningerne
Der kommer forskellige figurer på torvet (Jonglør, Vagt og mænd der diskutere)
Arbejderne ved siden af råstof felterne vil stoppe med at arbejde hvis lageret bliver fyldt

Ny kort type

Del dit forum med andre stammer såsom wings
Du kan tilføje alle de stammer du ønsker at dele dit forum med, det eneste det kræver er at i har forbund og at det bliver aktiveret inde i forums administrationen.
I toppen af forummet, vil man så være i stand til at se hvilke stammer man deler forum med.

Genstart centralt i forhold til stammen
Skulle man miste sin by(er) så får man nu valget for at genstarte i nærheden af resten af stammen frem for at skulle starte helt ude i yderkanten.

Nye plus funktioner:
Viser dato og status af dine sidste angreb når du holder musen over de forskellige byer på kortet.
Viser dine sidste 10 angrebs rapporter på de forskellige byer.

To nye typer bonus byer
1. Med størrer lager
2. Med mulighed for flere markedfolk

De gamle bonus byer bliver forbedret så nu giver de næsten dobbelt så meget som før.

Paladinens våben er blevet forbedret.

Paladinens navn og våben står nu også på kamprapporterne.

Hastighed: x1

Natbonus: ja

Guldmønter: ja

Tech level: 1 trin

Bueskytter: Ja

Gratis plus konto: 500 og igen ved 15.000

Stamme medlems grænse: 40

Sove modul: Nej

Beklager for de mange ændringer, men tyskerne mener at når det er vores første server med v5.0 indstillinger, så skal vi spille efter basis reglerne, de ligner jo meget dem vi har på verden 1, dog har vi fået lov til at begrænse stammerne til 40 medlemmer.
 
Senest redigeret:

lachi458

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Landsbyen grafik på skærmen, grafikken i spillet være?
hvad tid serveren starter omkring?
 
Senest redigeret:

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja, det bliver med det nye grafik, ved ikke det nøjagtige tidspunkt endnu, da de stadigvæk arbejder med de nye opdateringer.
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Når du skrive Tech level 10

Er det så i smedien, hvor hver udforskning kan blive lvl 3, men at der kun kan udforskes 10 niveauer ialt ?

Det bliver rigtigt dejligt, hvis det er sådan ;)
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
ja, det bliver så man kan opgradere sine tropper til lvl 10 - Syntes vi mangler nogle stærke tropper.
 

greviinden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg er lidt i tvivl..
stadig regler... hvordan er det med angreb, pultning -
er det ubegrænset, eller må man kun angribe, pulte ex antal gange i døgnet.
hvis det er ubegrænset, kunne jeg godt tænke mig, man evt kunne lave en regl om at for at pulte og overtage byer, skal man sende krigserklæringer,
min erfaring siger mig, at mange bare pulter byer, for sjov.
det er ikke særlig sjovt for dem der har brugt mange timer på at opbygge sin by, at den bare blir fjernet, taget på få timer.
årsagen til jeg skriver det her, og ikke under spørgsmål, er at det måske var noget man kunne have med i det nye.
samtiddig syntes jeg det er lidt svært ikke at komme til at overtræde regler, når man ikke lige kan finde nogen... udover altså det om dobbeltkonto og lign.
 

Perenoel1509

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det lyder rigtigt godt Maestro.
Det viser hvem der virkelig kan noget, og det giver samtidigt godt med udfordringer ;)

Det eneste jeg ikke kan lide, er den kirke. Af hvad jeg har forstået, så er det ikke noget godt.
Jeg syntes det er li "overdrevet" nok at den giver 50% bonus til tropper, men "Surprise me".

Ser ihvertfald frem til at Verden 2 kommer :)

Greviinden, jeg kan godt forstå det du siger, men efter min mening så kan man ikke lave sådan en regel. Det er en del af spillet at man pulter, og så må man bygge sig op, sådan at man ikke bliver pultet.

Det er selfølgelig det pæneste at lave en krigserklæring først, men ikke alle gør det ..
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
jeg er lidt i tvivl..
stadig regler... hvordan er det med angreb, pultning -
er det ubegrænset, eller må man kun angribe, pulte ex antal gange i døgnet.
hvis det er ubegrænset, kunne jeg godt tænke mig, man evt kunne lave en regl om at for at pulte og overtage byer, skal man sende krigserklæringer,
min erfaring siger mig, at mange bare pulter byer, for sjov.
det er ikke særlig sjovt for dem der har brugt mange timer på at opbygge sin by, at den bare blir fjernet, taget på få timer.
årsagen til jeg skriver det her, og ikke under spørgsmål, er at det måske var noget man kunne have med i det nye.
samtiddig syntes jeg det er lidt svært ikke at komme til at overtræde regler, når man ikke lige kan finde nogen... udover altså det om dobbeltkonto og lign.

Tror jeg ikke lige du skal regne med, det gælder jo om at dominere sit område med alle midler.

Der er ikke så mange regler i det her spil, det eneste er at man skal tale/skrive pænt til hinanden, man skal ikke have flere konti - Det må da være mere end nok.
 

tolana

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ang. Kirken kan du sige noget om hvor stor radius vil blive? er det en firkant (firkant= et felt 6*6) eller er det 10, hvad er der tale om ?
 
Senest redigeret:

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Desværre, der er endnu ikke givet nogle oplysninger omkring dette, men jeg kan se at det kommer til at stå inde i spillet.
 

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
Lidt info (på engelsk) om kirken fra .net eftersom jeg regner med det er de samme settings.

Everything you want to know about the church

Personligt er jeg rigtig meget imod kirken fordi den tvinger dig til at bruge halvdelen af indbyggerne fra en landsby for at udnytte kirken 100%, og hvis du ikke ofrer en halv landsby på kirken, vil dine tropper kun fungere ved 50% styrke.. hvilket ærligt talt er ét skridt nærmere TribalHugs og er noget værre.... "bæ"!

Kirken vil holde mig væk fra Verden 2.
 

lachi458

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kirken, ja det er dyrt
men det er også en fordel for de svagere, fordi de har en ringe beskyttelse
er også en ny herrausforderung og spille Hamlet du har en kirke
 

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
men det er også en fordel for de svagere, fordi de har en ringe beskyttelse

Hvordan er kirken en fordel for de svagere ? De burde jo netop bruge mere tid og plads på at bygge tropper end på at bygge en kirke..
 
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top