Verden 2

Status
Ikke åben for yderligere svar.

nisse

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Verden1

Hvad sker der så med verden 1, når 2´eren starter...
Stopper den så?
(Har en mistanke om, at de fleste jo vil smutte til nr. 2 - og efterlade nr. 1 mere eller mindre død..)

Eller er det ubegrundet frygt..
 

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
Verden 1 vil stadig fortsætte og spillere vil stadig joine/bruge den..

Ofte har spillere én konto i flere forskellige verdener..
 

greviinden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
så.... maestro
det er den 4-1...
kan vi få et tidspunkt, tror vi er mange der venter på at se det nye..
og kommer den stadig i morgen..
 

Doughnut

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tidsramme for ny verden

Yep. Lad os i det mindste få et tidsspænd at gå ud fra, muligvis med et 2 times-interval. Det er jo den normale fremgangsmåde, i hvert fald på .net. :)
 

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
Der er blevet sendt en mail rundt, hvor der står den begynder idag (d. 5) om eftermiddagen..
 

DeletedUser

Guest
klokkeslet

Er der ved og være et klokkeslet på hvornår vi kan komme i gange med og spille
 

Maestro

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Lige nu sidder jeg og snakker med dem om hastigheden, de vil ikke tillade en hastighed x2 på den nye verden, fordi den indeholder en kirke og alle så skal lære hvordan den fungerer.

Men jeg regner med at vi går i luften omkring kl. 16:00
 

Phantom

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Right now I sit and talk with them about the speed, they will not allow a speed x2 on the new world because it contains a church and then learn how it works.

But I expect that we are in the air around kl. 16:00
 

greviinden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
vil det så sige..eller er det du siger så at det ikke blir med speed 2
hvor surt... det var jo bla netop det vi glædede os til...
egentligt ved de jo ikke hvor hurtigt vi kan lære...
jeg syntes det noget pjat.
 

DeletedUser

Guest
Men jeg regner med at vi går i luften omkring kl. 16:00
Okay gider du skrive når den rigtige tid er på plads da jeg ik kan vente har ventet på denne server hele dagen jeg er en lille dreng til juleaften :D :p
 

Phantom

Nybegynder
Reaktionsscore
0
i am waiting...

Verden 2 sagde:
http://dk1.tribalwars.dk/page.php?page=inbound&screen=info_player&id=-1 i dag klokken 15:18
Så sker det ...

Verden 2 går i luften kl. 16:00 med alle de nye v5.0 indstillinger.

Desværre bliver det ikke i hastighed x2, som først antaget, da v5.0 indeholder så mange nye funktioner, som vi mener at man skal have en chance for at lære før man kan lave en verden i hastighed x2

Der vil så også være 5 dages begynder beskyttelse, men så er der også tid til at bygge tropper i.


Mvh

TW Support
 
Senest redigeret:

JeePCS

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nr. Hastighed 2? Schande über Sie !
Ich erwarte, dass die Welt war 2 für Hastighed 2 . Wieder einmal, was eine Schande ! Ich bin aus Rumänien, aber wenn es versprechen Geschwindigkeit 2, wird Geschwindigkeit 2 ... Dänen wird enttäuscht haben mich im Hinblick auf die Schwere Ihrer ... :mad:


Ich benutzt habe: : translate.google.de
 
Senest redigeret:

Loek

Forum admin
Reaktionsscore
0
Phantom - It wont begin until 04.00 PM (20 mins), so arm yourself with patience.. and if its delayed, then so be it :)

JeePCS - Please write in english. If you dont think we can understand your english, then give it a shot anyway or find a helper :) I recommend babelfish translator. You can google it easily.

What I got, from my limited german classes, was that you called it a disgrace that the Danes didnt keep their promise of a second world with speed x2.
I can understand your disappointment, but if you're that disappointed, you can join one of the german worlds instead. Im sure they have worlds with speed x2 and the 5.0v.
 
Senest redigeret:
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top