Verden 4 - Opstart

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Så sker det endelig.. tålmodigheden og bønnerne har svaret sig, for nu kan vi endelig sige:

Verden 4 åbner op tirsdag d. 9. Marts. :)

25iwzfo.png


Tidspunkt på dagen vil dog ikke blive oplyst, pga. de mange antal verdener som starter samme dag, og vi kan få forsinkelser. Jeg skriver dog et indlæg her, så snart den er åben. ;)

Den vil indeholde Version 5.0 indstillingerne inklusive den helt nye opdatering, nemlig version 6.0. Har du endnu ikke læst om version 6.0, kan du gøre det her: Version 6.0. Dog har der været en del problemer med medaljesystemet, så dette vil blive udeladt i starten og først komme på engang senere. Tidspunkt er dog ukendt.

Indstillinger:

  • Hastighed: x1
  • Enhedshastighed: x1
  • Kirke: Ja
  • Grænse for medlemmer i en stamme: 120
  • Militærlejre: Ja
    [*]Pris pr. Militærlejr: 100 Guldmønter (Doneres af medlemmer)
    [*]Stammens point for at kunne oprette Militærlejr: 1.000.000
    [*]Maksimalt antal lejre pr. stamme: 15
    [*]Antal hære i én militærlejr: 20​
  • Adleplanlægger: Ja
  • Bonusbyer vokser til: 1500 points
  • Nybegynderbeskyttelse: 5 dage

Og resten kender i sikkert godt fra tidligere versioner. :) Husk at der kommer lidt flere ting med Version 6.0.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Glæder mig også vildt meget, men jeg håber at der bliver noget konkurrence og ikke kun et par super stammer på 120 medlemmer...
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
... HADER KIRKER!!! Hvorfor skulle de være med?? Vi har allerede 2 verdner med dem og kun en uden..
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
enelige en ny verden..... kan vi ikke bare droppe kirke og erstate dem med mosker:D
 

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Er du gal, hvor et det bittert, at der er kirke med.
Har sgu ventet alt for længe på den her verden, for at der skal være kirke med.
 

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
kirker giver da mere taktik i spillet så jeg fatter ikke hvad folk har imod den
Man kan koncentrere sig om sjovere dele af spillet, når man ikke skal tænke på kirker.
Det giver et meget mere frit gameplay, når du ikke bliver kneppet af kirkens morale konstant.
 

tore555

Veteran
Reaktionsscore
0
Man kan koncentrere sig om sjovere dele af spillet, når man ikke skal tænke på kirker.
Det giver et meget mere frit gameplay, når du ikke bliver kneppet af kirkens morale konstant.

Ja, men samtidig gør kirken også spillet federe, fordi at man skal tænke mere over hvilke byer i nærheden man erobrer. For så handler det også om at have byerne tet på hinaden:D
 

Conlon

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja, men samtidig gør kirken også spillet federe, fordi at man skal tænke mere over hvilke byer i nærheden man erobrer. For så handler det også om at have byerne tet på hinaden:D
Det har altid handlet om at have sine byer tæt, for at kunne holde dem bedre.
Men kirker demoralisere udviklingen af 'expansions' rundt omkring, og syntes det er et dårligt spilelement.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hvem ved skolehaven måske kommer der en superstammer ;)

Netop derfor starter jeg også op på V5.no, som starter samme dag. Jeg mener og vil nok altid mene at superstammer er for folk der vil spille tribalhugs, og i det tilfælde må i spille i dk med jer selv :p Så kan i jo også alle side i samme stamme og holde hånd eller hvad i nu gør. Imens i adler byer på 100-200 point fra de nye spillere der er dumme nok til at starte op :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Som jeg læser det så kommer hovedmodstanden imod kirker fra folk der ikke kan finde ud af at spille med dem. Det er i hvert fald min fornemmelse både herfra og fra .no

Undervisning? anyone? men det bliver ikke fra mig :cool:
 
Top