Verden 5 - Opstart

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Kære Tribal Wars spillere.

Vi er glade for at kunne præsentere Verden 5, som startes onsdag d. 21/07-10.

25iwzfo.png


Tidspunktet kan variere men vil blive imellem 11.00 - 14.00. Vi beder derfor om jeres tålmodighed.
Verden 5 starter desuden op med den seneste version, altså version 6.3.

Indstillinger:

  • Hastighed: x1.25
  • Enhedshastighed: x1
  • Kirke: Nej
  • Grænse for medlemmer i en stamme: 40
  • Militærlejre: Nej (grundet tekniske fejl)
  • Medaljer: Ja, helt fra starten af
  • Reducering af byggetiden på bygninger ved brug af Plus Point.
  • Adleplanlægger: Ja
  • Bonusbyer vokser til: 1500 points
  • Nybegynderbeskyttelse: 5 dage
  • Paladin: Ja, og våben inklusiv
  • Bueskytter: Ja
  • Techtrin: 1
  • Markedets handelsbegrænsning: Nej
  • Angriber og Forsvarer forhold: 1:20
  • Bevægelsesfelter for adler: 100
  • Barbarbyer gror til: 1500 points
  • Fakebegrænsning: Nej
  • Forhold mellem spejdere i angreb og forsvar: 1:2
  • Natbonus: Fra 24:00 til 08:00

Vi håber at i vil være med til, og give den en frisk og god skalle her i den nye verden, og at i får en fornøjelig spilletid med alle de andre spillere, samt os i Supporten. :)
 
Senest redigeret:

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
21/5? Er jeg gået glip af starten?



Reducering af byggetid med pluspoint?

Så kan i godt regne med jeg ikke spiller med. Der skal efter min mening ikke kunne købes klare fordele i spillet på den måde.
 
Senest redigeret:

Olivermc123

I træning
Reaktionsscore
0
21/5? Er jeg gået glip af starten?



Reducering af byggetid med pluspoint?

Så kan i godt regne med jeg ikke spiller med. Der skal efter min mening ikke kunne købes klare fordele i spillet på den måde.

Ja...den er godt nok grov !
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Der er jo allerede klare fordele ved plus-kontoerne..en fra eller til? :rolleyes:

Ellers ser V5 da interessant ud :)
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Er også enig ... man skal ikke kunne betale sig til at vinde, man skal spille sig til det ...
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Undre man sig lidt over, hvad er NYT ? jaa vi skal ikke gå i kirke, og kan betale sig frem i tiden...

Meeen det ikke lige nok, syns jeg da i hvertfald ikke.!!

Kunne være DK skulle afslutte en verden først, v4 kan jo ikke engang fyldes op :rolleyes:
 

EuroDwarf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
det

Det kan ikke være rigtigt at man vil kunne blive hurtigere større for ved at betale for det..

Feks nogle spiller spillet for at have det sjovt på en gratis måde, det vil blive ødelagt hvis den mulighed kommer at du kan betale real money for at vokse hurtiger

- et godt råd fra mig til TW og dens producenter var at afskaffe det fra verden 5,
Begrundelse : se godt på verden 4... hvor mange spiller? så tænk på en server 5 hvor man næsten behøves at betale for at kune følge med??
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Der er jo allerede klare fordele ved plus-kontoerne..en fra eller til? :rolleyes:

Ellers ser V5 da interessant ud :)

De fordele der er nu gør kun spillet lettere at spille... scripts og dynamisk interface.

Det at man kan købe sig til et ektra forspring i form af en hurtigere bygget kaserne, og derved også hurtigere trænede tropper giver et klart forspring som spillere der vælger ikke at gøre det samme kommer til at føle fra dag 6.

Hva bliver det næste? at man kan købe sig til færdiggørelse af køen i kaserne og stald? At man kan købe sig til råstoffer? Det kan jo lige så godt blive implementeret med det samme for det er samme koncept.
 

EuroDwarf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
hvis

Hvis jeg begynder på verden 5 vil jeg bevise at man kan let klare dem der betaler for det går hurtigere, uden at smide nogle penge i TW
 

Ronnie13

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja jeg havde nu glædet mig sån til verden 5 sån man kunne få en ny start men de som der gider betale vil blive bedst Så hvis de ikke laver det om så spiller jeg ikke med :)


IKKE TÆNK PÅ PENGE!
 
Senest redigeret:

EuroDwarf

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ronnie 13

Ronnie13, så spil med for at bevise man kan spille uden man behøver at smide penge i TW
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Sætter 100.- på at de der ikke betaler får så mange klø. Har set det før hos TW's konkurrent.
 

Doniphan

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Interessant

Jeg syntes den lyder interessant, spændende, og hemmelighedsfuld, med mine over 200.000 point på V1 håber jeg på en lidt større chance i V5, end hvad jeg fik i V4, er desværre først tilbage om 2 uger, ØV:mad:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
interessant, interessant

En frisk start er altid velkommen i min bog... dog kommer denne lidt tidlig i forhold til hvor langt v4 er. Men glæder mig alligevel.

Syns' dog at twteamet ku' ha' timet de nye verdener bedre. fx burde v4 være kommet for lang tid siden, da v3 begyndte at blive et fakescript-helvede:D

Men en god nyhed anyway...

Det eneste jeg har problemer med, er det med pluskontoen. Ja, jeg køber det anyway, men syns det er lidt unfair for dem der ikke har det. Men der skal jo alligevel penge i kassen
 

hysteria

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Ja jeg kan da kun sige at så har jeg spillet dette spil, gider ikke spil med unfair fordele for dem, der vil bruge penge på det. Så god kamp til jer der vil støtte dette
 
Top