Verden 5 - Opstart

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
De fordele der er nu gør kun spillet lettere at spille... scripts og dynamisk interface.

Det at man kan købe sig til et ektra forspring i form af en hurtigere bygget kaserne, og derved også hurtigere trænede tropper giver et klart forspring som spillere der vælger ikke at gøre det samme kommer til at føle fra dag 6.

Hva bliver det næste? at man kan købe sig til færdiggørelse af køen i kaserne og stald? At man kan købe sig til råstoffer? Det kan jo lige så godt blive implementeret med det samme for det er samme koncept.

At kunne sætte op til 5 bygninger i kø til opgradering..og flere hvis man vil betale de ekstra råstoffer :p
Jeg har altid ment det var en fordel der klart var pengene værd og som mere end bare gør spillet lidt lettere..og ikke så meget anderledes end den nye der kommer på V5.
Jeg kan ikke blive chokeret over en lille ekstra fordel tilknyttet plus, jeg er mere chokeret over I er så harm over det :D

Det er klart for at lokke flere til at købe plus-point den kommer og det er trods alt en forretning for spiludbyderen, så ikke sært de ønsker at flere køber :p
Der er 4 andre verdener man kan spille på hvis man ikke bryder sig om den ekstra detalje der er tilføjet der..og jeg tvivler på den lille tid der spares der vil ændre tingende ret meget..de håbløst dårlige spillere vil stadig få bank før eller siden ;)
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
At kunne sætte op til 5 bygninger i kø til opgradering..og flere hvis man vil betale de ekstra råstoffer :p
Jeg har altid ment det var en fordel der klart var pengene værd og som mere end bare gør spillet lidt lettere..og ikke så meget anderledes end den nye der kommer på V5.
Jeg kan ikke blive chokeret over en lille ekstra fordel tilknyttet plus, jeg er mere chokeret over I er så harm over det :D

Det er klart for at lokke flere til at købe plus-point den kommer og det er trods alt en forretning for spiludbyderen, så ikke sært de ønsker at flere køber :p
Der er 4 andre verdener man kan spille på hvis man ikke bryder sig om den ekstra detalje der er tilføjet der..og jeg tvivler på den lille tid der spares der vil ændre tingende ret meget..de håbløst dårlige spillere vil stadig få bank før eller siden ;)

Ja jeg er godt klar over at det er en af de store fordele ved pluskontoen som den er nu... Men som du selv nævner, så er det dyrt, dyrt af H til hvis man vælger at smide 18 trin på Farm i kø på samme tid. Det er ikke det jeg ser som et problem da de råstoffer jo kommer et sted fra... f.eks hårdt farmingsarbejde. Problemet ligger i at den førnævnte kø nu (ved ikke hvor meget tid der kan kortes af) kan halveres i byggetid. Dvs at hvis jeg pulter en spillers farm for at sikre mig lidt tid hvor byen ikke kan bruges, ja så betaler brugeren da bare for at få byen bygget op igen hurtigere, og så er cleaneren "spildt".

En spiller der vælger at betale for at bygge op igen bliver utrolig svær at få ned med nakken. Held og lykke siger jeg bare.
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Syns' dog at twteamet ku' ha' timet de nye verdener bedre. fx burde v4 være kommet for lang tid siden, da v3 begyndte at blive et fakescript-helvede:D

Tw-teamet kan ikke bestemme når de nye verdner skal komme. Der er innogames som bestemmer at en ny verdne skal åbnes.

Grunden til at det var lang tid mellom v3 og v4 var jo at der ikke var CM her.

Arcon
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
sry... my mistake, men alligevel dårlig timing....´

Tak for rettelsen... kjenes?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
:( jeg har jo slet ikke tid til at sætte mit præg på V5 når den starter midt om sommeren hvor jeg er nødt til at agere strandløve :D God fornøjelse drenge og piger. Hvem ved om jeg joiner når/hvis jeg igen får mere tid :)

Tror dog jeg vil arrangere milestones til V5 ;)
 

romalt

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg må her melde mig på linje med Haps og andre, ser det her som en snoldet forsøg på at tjene penge og ikke andet..

Jeg har intet mod at TW-køres som en forretning men nu skal det jo ikke blive ligesom cykling hvor den der har mest EPO i sprøjten er den der vinder løbet.. Mener det er lidt en tåbelig vej at gå da de der ikke vinder serveren altid vil kunne forsvare sig med at de ikke ville høste fordelen af de hurtigere byggede byer eller evt at de havde mange medlemmer i stammen uden plus (vi kan vel allesammen høre tudekoret allerede) og de der vinder vil ikke kunne påstå at de havde vundet uden de fordele for det er der ingen der ved med sikkerhed..
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Der er vidst ingen i top 20 der ikke har plus så det der er noget vrøvl.... Eller jeg må rette mig selv og sige at jeg kender ingen i top 20 som ikke har det... At de kan bygge hurtigere er heller ikke større fordel end noget af det andet fordi ressne skal stadig tjenes. Og jeg kender ikke rigtig til nogle danske accounts der tjener ress hurtigt nok til at de bliver spildt selv når barrak, stald, værksted og hovedbygning bygger 24/7... Og skulle de gøre det så var man alligevel på så ofte at man næppe havde den store gavn uden plus da man så skulle farme massivt uden de fordele der er i det i forvejen...
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Glem det!

Reducering af byggetiden på bygninger ved brug af Plus Point er et skift fra at pluspoint gør tingene lettere til at stille dem der betaler bedre:mad:.
Det havde været mere reelt at kræve betaling for at deltage i V5
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jesus hvor er der mange klynkere herinde ^^
Specielt på de første 2 sider!!

- At man bygger hurtigere ved at købe plus er ikke så meget anderledes end at man kan sætte 5 bygninger i gang med plus og flere til hvis man vil betale de ekstra procent!! Så fordelen med plus og at man stiger hurtigere i points er sku ikke spor anderledes end den normalt er!

Det handler sku heller ikke om hvem der kan "bygge" hurtigst, det handler om hvem der er mest aktiv!! For det er da ligegyldigt med hvor hurtigt du kan bygge hvis du kun er på 1 time om dagen :s

TW er en forretning og det her er deres måde at få en højere indkomst og det må man så respektere.. Kan virkelig ikke se hvad er brokker jer sådan for :s

Dog tror jeg ikke at V5 får det nemt, da V4 ikke en gang er havlt fyldt.. :p
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg tror nu at det er en TILFØJELSE til pluskontoen... ikke en DEL af pluskontoen... alle kan spille med plus som før... men nu har man så muluigheden for at købe en milliard guld og så klikke på en knap der hedder reducer byggetiden i den enkelte hovedbygning... Hvis man har penge nok...
 

Alex89

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det er godt Don :)

- Haps, hvis det er tilfældet så tvivler jeg stærkt på at andre end tolvårige børn kommer til at udnytte det med deres mobiler!!

((Og de har jo sikkert spærre på 100 kr. så hvor slemt kan det være??))

Anyway om så du bruger flere tusind kroner på det så er det ikke en bedre fordel end 1 måske 2 gode stammekammerater, et par øl/sodanvand, en god sang og så et velkoordineret angreb og så er den person sku væk :)
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg er desværre meget uenig med jer. Da det giver en kæmpe fordel at halver tiden. Det nemlig ikke det samme som at have 5 bygninger i køen. Før var det fair kamp. Vis man havde plus konto, så skulle man bruge mindre tid. Så havde dem som ikke betaler også en chance for at følge med. De skulle måske være dobbelt så aktive, men tilgengel var det en lige kamp. Det vil sige at man bare skulle være aktiv.

Men nu er det helt anderledes. Da det ikke hjælper at være aktiv. På grundt af, der ikke er nogen muligheder for ikke plus konto at få sine bygninger færdig bygget, ligeså hurtigt som dem med plus konto. Med andre ord, før var det nogen fordele som kunne indhentes ved at være aktiv. Nu er det nogen fordele som men ingen mulighed har for at indhente.

Men selvom jeg er strengt imod det, så synes jeg nogen folk overdriver det. Jeg synes det at dumt at de ikke gider spille i V5, bare på grund af en fordel. Jeg ved godt at plus konto har en klart fordel, men så stort er det nu heller ikke. Efter min mening, så er det barnligt at de ikke joiner, på grund af det.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Innogames er en forretning, det ved alle og enhver. Jeg vil dog godt lige understrege, at fordi vores nye verden får reducering, betyder det ikke, at alle andre servere/verdener i verden også får det. Innogames har deres grunde til det i vores tilfælde, hvilket på ingen måde vil blive ændret eller nævnt. De er klar over generne, men der er igen intet at gøre ved det.

Jeg nægter desuden og tro på, at det giver den kæmpe fordel som i nævner, specielt her i starten hvor det kniber med råstofferne.. Vi giver jo ikke ligefrem muligheden for at købe råstoffer, så der skal stadig kæmpes for dem. Giv det dog en skalle som andre nævner, og vis at det ikke er en fordel, fordi du/i er mere taktiske og overlegne. :cool: Man kan altid prøve at spille i Verdenen først, og hvis det ikke går som man ønskede eller det føles umuligt, så kan man altid klage over det bagefter. ;)
 

perenoel

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg troede dette var Tribalwars og ikke Travian, men kan være jeg tager fejl..

Syns det er en meget dårlig idé, at give sådanne nogle fordele ved plus konto!..
Tribalwars har fundets længe og de har før kunne klare sig fint uden denne slags "købe-fordele". Det er lige netop dét, der har gjort Tribalwars interessant og værd at spille (I hvert fald i mine øjne).

Vil dog alligevel tillægge mig Storms forslag, om at prøve det, før vi brokker os alt for meget.
- Ellers hvis det ikke går godt i V5 er der altid den undskyldning, at vi ikke betaler, ligesom alle de andre "sikkert" gør :p
 

slovdan

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tempo...

Vist tempoet kunne blive som i verden 3 så ville det blive sjovt at spille her, verden 4 er alt for langsom til at det kan blive sjovt.

Betaling:
Jeg har ikke noget imod at betale da det også er en forretning så det er ok, man betaler også for at spille fodbold selv om det er for sjov.

Gør spillet mere kvikt så vi kan få det sjovt med det.

Slovdan:)
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
så længe der ikke ændres på priserne af plus point gør det mig intet og synes også folk skal prøve det ellers er der de 4 andre servere man kan spille på :)

og vil også mere se på det som at det bare hjælpe mine farms med at bygge byerne hurtigere op for mig :)
 
Top