Verden 5 - Opstart

Ronnie13

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Innogames er en forretning, det ved alle og enhver. Jeg vil dog godt lige understrege, at fordi vores nye verden får reducering, betyder det ikke, at alle andre servere/verdener i verden også får det. Innogames har deres grunde til det i vores tilfælde, hvilket på ingen måde vil blive ændret eller nævnt. De er klar over generne, men der er igen intet at gøre ved det.

Jeg nægter desuden og tro på, at det giver den kæmpe fordel som i nævner, specielt her i starten hvor det kniber med råstofferne.. Vi giver jo ikke ligefrem muligheden for at købe råstoffer, så der skal stadig kæmpes for dem. Giv det dog en skalle som andre nævner, og vis at det ikke er en fordel, fordi du/i er mere taktiske og overlegne. :cool: Man kan altid prøve at spille i Verdenen først, og hvis det ikke går som man ønskede eller det føles umuligt, så kan man altid klage over det bagefter. ;)

Ja men hva kommer plus til at koste det samme?
Eller mere?
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Syns det er en meget dårlig idé, at give sådanne nogle fordele ved plus konto!..

Reduceringen er ikke en tilføjelse til Plus Konto. Det ville jo være pænt urimeligt. :p

Reduceringen er noget man kan købe for Plus Points ved siden af, så alle kan benytte det.

Ja men hva kommer plus til at koste det samme?
Eller mere?

Plus Points priserne vil forblive det samme som nu.
 
Senest redigeret:

Ronnie13

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Reduceringen er ikke en tilføjelse til Plus Konto. Det ville jo være pænt urimeligt. :p

Reduceringen er noget man kan købe for Plus Points ved siden af, så alle kan benytte det.



Plus Points priserne vil forblive det samme som nu.


Godt men hvis jeg har points i V4 kan jeg så få dem med til verden 5:?
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
man kan overfører point på alle servere skulle jeg mene så kan man vel også til v5?
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg vil da med sindsro glædes over alle de tåber der vil udnytte reduceret byggetid. Hvis de virkelig udnytter det, så kommer de til at have en større by med færre tropper. Det er jo ikke gratis råstoffer de får ;) Så 1 mill ekstra råstoffer på bygninger isf tropper = masser af gratis point til de kvikke :D
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der er altså nogle crybabies herinde.. Jeg tror umidelbart at grunden er at de vil have flere købere (især i starten) ellers ville de jo ikke have tilføjet noget over hovedet.. Jeg vil da med glæde adle de spillere der har gjort det.. En godt opbygget by til mig, og en ny by til dem ;) De har jo ikke nær så mange tropper som Skolehaven jo også nævner.. Jeg har aldrig spillet med plus (medmindre det har været gratis) men har da altid overvejet det.. Men skal lige have noget bestemt først :p Så jeg synes at i skal starte op der, eller lade være med at skrive i denne tråd, og gå over på net.. Der er der alligevel 50 servere.. Der kan i jo finde hvad i vil have.. SÅ PLEASE STOP MED AT KLYNKE OG TAG DET SOM MÆND!!!
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Der mangler så meget info, på verdens opsætning...

Tænker osse på Tech udforsking, er det 1 trin el 10 trins ?
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Der mangler så meget info, på verdens opsætning...

Tænker osse på Tech udforsking, er det 1 trin el 10 trins ?

Jeg kan ikke lægge flere indstillinger på, før jeg selv har fået dem oplyst 100%.

Er der andet du vil vide?
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det da underligt, hvis de ikke oplyser sådan noget! Starten ligger jo sådan set lige om hjørnet.


Mere hmm.. jaa hvor langt kan adler rende/felter over ?

Og barbarbyer, hvor højt vokser de i points ? ( vigtig detalje for nogen jo ;) )

Morale og points forskellen 1:20 (i forhold til hvornår man kan angribe) vi har set på v4, kommer den osse på v5 ?
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Det da underligt, hvis de ikke oplyser sådan noget! Starten ligger jo sådan set lige om hjørnet.


Mere hmm.. jaa hvor langt kan adler rende/felter over ?

Og barbarbyer, hvor højt vokser de i points ? ( vigtig detalje for nogen jo ;) )

Morale og points forskellen 1:20 (i forhold til hvornår man kan angribe) vi har set på v4, kommer den osse på v5 ?

Ja, men de har jo osse flere lande at tage sig af, så indstillingerne skal kigges igennem for hvert land, passes til osv. Men jeg mangler kun 2 nu. :p

Jeg opdaterer lige første postering.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Normalt hvis det ikke bliver nævnt er det meget tit det indlysene.. F.eks. hvis man ikke nævner noget om bueskytter er de med..
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Reducering af byggetiden på bygninger ved brug af Plus Point. nice så der noget ved at have plus på kontoen:) kan det ikke laves i verden1 hehehe
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Reducering af byggetiden på bygninger ved brug af Plus Point. nice så der noget ved at have plus på kontoen:) kan det ikke laves i verden1 hehehe

Der har vi jo lonning :D , lang tid siden , men desværre tror jeg skam ikke det kan laves på de andre server .. ;)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Hehe.. Når først en server er gået igang så er det eneste de ændre version x.x ;) (x=tal)
 

mpoe

Nybegynder
Reaktionsscore
0
i starten er REDUCERET(ikke halveret da mange kalder det, det) byggetid jo ikke et problem. så må man jo bare skynde sig at adle dem inden de nyder for meget af bonusen

P.S, råstofferne er jo de samme, så de skal arbejde 3 gange så hårdt hvis de vil nyde det
 

2baily

Nybegynder
Reaktionsscore
0
trist

Jesus hvor er der mange klynkere herinde ^^
Specielt på de første 2 sider!!

- At man bygger hurtigere ved at købe plus er ikke så meget anderledes end at man kan sætte 5 bygninger i gang med plus og flere til hvis man vil betale de ekstra procent!! Så fordelen med plus og at man stiger hurtigere i points er sku ikke spor anderledes end den normalt er!

Det handler sku heller ikke om hvem der kan "bygge" hurtigst, det handler om hvem der er mest aktiv!! For det er da ligegyldigt med hvor hurtigt du kan bygge hvis du kun er på 1 time om dagen :s

TW er en forretning og det her er deres måde at få en højere indkomst og det må man så respektere.. Kan virkelig ikke se hvad er brokker jer sådan for :s

Dog tror jeg ikke at V5 får det nemt, da V4 ikke en gang er havlt fyldt.. :p

Giver dig da OVERHOVEDET ikke ret i dette argument! Selvfølgelig er det da en KÆMPE fordel at bygningstiden reduceres. De PLUS fordele der er nu, er med flere længder, meget mere retfærdige end denne nye PLUS fordel. Den PLUS fordel med at du kan sætte flere bygninger i kø, er jo bare en fordel for dem der ikke er så aktive i spillet. Men at du kan reducere bygningstiden gør det meget sværere at spille spillet, og nedlægge loyale PLUS kunder! Det er jo muligt for PLUS kunder, og ikke-PLUS kunder at kunne følges opad ranglisten nu, men da ikke mere hvis deres hovedbygning tager 5min. og vores tager 10min... Der vil da være en utrolig synlig forskel på spillerne. PLUS kunderne kommer med garanti til at ligge øverst på listen, og det ødelægger spillet for os. Tror også jeg må melde fra her, v5 er ikke noget for mig med sådan en klar fordel for dem der betaler. Det er retfærdigt at give fordele til dem der betaler, men ikke noget så uretfærdigt der. Dette er desværre et tydeligt bevis på hvordan TW kan ende.. V10 - Med PLUS-fordele der giver dig ret til at claime bygninger færdigt instant. Dette ender som et betalingsspil ;)
 
Top