Verden 5 - Opstart

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
^^ Enig med 2baily ^^

Fedt endeligt, hvis naboen kan bygge sin mur hurtigere op end man selv kan, fordi man er lidt nærig med pengepungen :p

Gad vide hvem der først får en fuld "arbejdes" dygtig by (lad sige 9k points by), ham der har plus og kan reducere byggetiden, eller ham der ikke har... :rolleyes:

Måske kaldes det fair play eller ved sgu ikke...I det mindste er der fair fordele med eller uden plus på V,1,2,3,4

Satser dog osse på god onlinetid stadig er det bedste :cool:
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Giver dig da OVERHOVEDET ikke ret i dette argument! Selvfølgelig er det da en KÆMPE fordel at bygningstiden reduceres. De PLUS fordele der er nu, er med flere længder, meget mere retfærdige end denne nye PLUS fordel. Den PLUS fordel med at du kan sætte flere bygninger i kø, er jo bare en fordel for dem der ikke er så aktive i spillet. Men at du kan reducere bygningstiden gør det meget sværere at spille spillet, og nedlægge loyale PLUS kunder! Det er jo muligt for PLUS kunder, og ikke-PLUS kunder at kunne følges opad ranglisten nu, men da ikke mere hvis deres hovedbygning tager 5min. og vores tager 10min... Der vil da være en utrolig synlig forskel på spillerne. PLUS kunderne kommer med garanti til at ligge øverst på listen, og det ødelægger spillet for os. Tror også jeg må melde fra her, v5 er ikke noget for mig med sådan en klar fordel for dem der betaler. Det er retfærdigt at give fordele til dem der betaler, men ikke noget så uretfærdigt der. Dette er desværre et tydeligt bevis på hvordan TW kan ende.. V10 - Med PLUS-fordele der giver dig ret til at claime bygninger færdigt instant. Dette ender som et betalingsspil ;)

Fed Skrift: Der tager du fejl.. Du kan kun få hurtigere byggetid hvis du bruger plus point, så det er ens eget valg om man vil bruge dette..

Kursiv/skråskrift: Tiden bliver ikke halveret men REDUCERET..
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg kan ikke se folk der tuder over den nye ting der er kommet med, for mig er jeg stort set ligeglad bare jeg kommer til at lægge ved siden af sådan en så bliver jeg utrolig glad, en by der kun har brugt plus på at reducere bygge tiden er jo den fantatiske by til mig :) ... Så kan ikke se hvorfor i tuder over det ? , man for jo ligefrem ikke hurtige tropper eller Råstoffer af det :)
 

Real No0b*

I træning
Reaktionsscore
0
Jo, det får man nok. Ved at reducere byggetiden siger det seg selv at man får tropper og råstoffer før dem der ikke bruger penge.

Er skam ked af at sige det men du tager fuldstændig fejl :O ... Så længe du ingen Råstoffer har hvad hjælper det så ? :) , Hvis man farmede 24/7 i 5 dage ville du vokse hurtigere end ham som køber sig til tiden , nok reducere den men det kraver os råstoffer :)
 

arcon the beast

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg ved jeg har fullstendig riktigt.

La oss si vi startet likt. Du betaler for at reducere bygge tiden. Begge lager så skovhugger. Du betaler altså for at reducere byggetiden, da vil du have din skovhugger færdig før mig=mer råstoffer for dig.

EDIT: Dessuten kan en der bruger plus for at reducere byggetid, farme like meget som en der ikke kjøber det, så det er ikke noe argument.
 
Senest redigeret:

Grevensfejde

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Monetter

Smider gerne penge i dette spil og specielt i verden 5 da de andre verdner kun har virket som træningslejer.

Nu skyder jeg ikke efter nogen, men der er ret mange der har været en tur rundt om min stamme som lykkejæger eller med dobbelt spil, og det vil der helt sikkert også være i den neste verden -- men er blevet ret god til at spotte dem ud.

De gør jo ikke spillet mindre kedeligt, Og dem møder man faktisk også ude i den rigtige verden.
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Så er Verden 5 ÅBEN. :)

Vi har desværre været nødt til at deaktivere Militærlejre, da det har mange tekniske fejl stadig, og muligvis bliver fjernet helt engang.

God fornøjelse. :)
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Fedt :D Så held og lykke til alle :) Glæder mig til at se hvem der vinder det hele ;) og hvilke pointwhores der ligger sig i front i starten ;)
 

Rapture

Junior medlem
Reaktionsscore
2
Synes der er et par stykker herinde, som ser ud til at tro at det er en tilføjelse til Pluskontoen...det er jo ikke det der står!

Der skal bruges extra pluspoint, ud over dem man bruger til at købe +konto med..og 10 af dem :)
 
Top