VOG Undslipper IGEN IGEN IGEN osv. !

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
http://dk.twstats.com/dk4/index.php?page=player&mode=tribe_changes&id=107102

Jeg sad lige med min eftermiddags kaffe og en dejlig lille mad og kiggede på Adlingerne idag og så skete det, jeg fik bare nok af VOG, de kan ikke tabe med stil og som jeg har nævnt før har de en vane med at kassere medlemmer før de blir taget, ku self. diskuteres og det kunne være medlemmerne der gik, men begynder virkelig og tvivle, for de har en vane med at gå ud af stammen ligeså snart adlingerne går igang :mad:

Dette link kombineret med det faktum at vi tog den by idag, gjorde derfor lige udslaget for at jeg ville køre lidt på deres stamme for stor taber stil og der er som sagt kun to muligheder :

1 . De kassere medlemmer før adling, for at undgå den dårlige score = (Meget, Meget Dårlig Ledelse)

2. Medlemmerne skrider, fordi at VOG ikke giver dem den hjælp de skal bruge = (Uloyale Medlemmer & Dårlig Ledelse)

Nu kan man så spørge sig selv, kan jeg ikke være ligeglad og nej det kan jeg ikke, det ødelægger en dejlig krigsstatestik for MMD og gør det mindre tilfredsstillende at banke dem :(
 
Senest redigeret:

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Anger management where are you? :rolleyes:

Synes du troller rigeligt på .net skal du nu også gøre det her? :D
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Dekani dit fæ(;))

Kom tilbage i spillet, da jeg ikke kan bruge en diplomat som er herinde for at skrive alt muligt som alligevel ikke overrasker mange :D

Eller også må jeg gi dig en bagi for at ikke lave andet end at begynde med en ordkrig ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Sir Stefan dit Fæ, kan godt lig ord krige :D

Hehe..Laver da masser af andet, du kan blandt andet, takke mig for en lille ting, der vil få MMD på højkant igen, har da osse selv lige nuppet en VOG by, dog uden denne belastning, da spilleren jeg tog den fra, var en stor dreng, med respekt for modstanderen ;)
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Jamen tillykke med din 2k by, Dekani. Det må jeg nok sige, at du ikke tog en barbar overrasker mig. Lad os alle give Dekani en hånd..
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
At du overhovedet gider goere folk opmaerksomme paa at i har adlet en 1200 points by undre mig sku.. Du burde hellere tie stille i skam over den daarlige adling :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha..Takker for de lede bemærkninger :D

Og det er ikke den by det handler om, i mit hoved handler det ikke om point, men det princip at VOG gang på gang undviger dårlige resultater og køre dem over på andre i stedet, hvorefter de spammer min pm. om hvor store og stærke de er og alt vi gør er en fejl osv. ska så lige siges jeg har blokeret de 2 der gjorde det, men det var dybt belastende og dette er min version af payback for, spam, falske rygter, en elendig forbundspartner og ting jeg ikke vil sige her... :D

Desuden er det min tråd, i behøver ikke læse den :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Haha..Takker for de lede bemærkninger :D

Og det er ikke den by det handler om, i mit hoved handler det ikke om point, men det princip at VOG gang på gang undviger dårlige resultater og køre dem over på andre i stedet, hvorefter de spammer min pm. om hvor store og stærke de er og alt vi gør er en fejl osv. ska så lige siges jeg har blokeret de 2 der gjorde det, men det var dybt belastende og dette er min version af payback for, spam, falske rygter, en elendig forbundspartner og ting jeg ikke vil sige her... :D

Desuden er det min tråd, i behøver ikke læse den :p

har du husket at blokere dem eller at skrive de skulle spamme mig? ;)

Dette bliver min sidste kommentar i denne tråd, da der er bedre ting at tage sig af ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Jamen tillykke med din 2k by, Dekani. Det må jeg nok sige, at du ikke tog en barbar overrasker mig. Lad os alle give Dekani en hånd..

At du overhovedet gider goere folk opmaerksomme paa at i har adlet en 1200 points by undre mig sku.. Du burde hellere tie stille i skam over den daarlige adling :p

Her har vi så to spillere,som ikke engang tør stå ved deres ingame navn... Hvad er mest ynkeligt..!! Kom nu ud af busken drenge,eller skammer i jer...:p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det vist mere for at bevise VOG smider deres spillere for porten før en adling...bare for ikke at få den med i statestikken.:rolleyes:
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
nok et forsøg på at visse MMD's "storhed" og for at provokerer VOG men synes nu MMD skal kigge lidt på dem selv før de kritisere andre stammer :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
nok et forsøg på at visse MMD's "storhed" og for at provokerer VOG men synes nu MMD skal kigge lidt på dem selv før de kritisere andre stammer :)

Hehe...Der har du helt ret ;)
Det er udelukkende for at provokere VOG det her, men syns osse det er meget fair at de får igen af samme skuffe, desuden er der jo lidt hold i den her påstand, ikke ligesom i deres sammen klipninger, fra MSN ;)

Ps. Jeg snakker ikke om hvorvidt MMD er støre end VOG, men blot om at deres ledelse eller medlemmer ikke styrer en **** :D
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
synes bare lige i skal tænke lidt ind af når i vil komme ud med udtagelser som

"2. Medlemmerne skrider, fordi at VOG ikke giver dem den hjælp de skal bruge = (Uloyale Medlemmer & Dårlig Ledelse)"


:)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nu taler vi jo om mere end 2 medlemmer, men det er så oka ;)

Og nej da, dette er en propaganda tråd til fordel for MMD, til VOG fans som dig selv kan du jo lave en Anti MMD Tråd :D haha
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
øh skrev af fra hvad du havde skrevet i din første post


vog fan er jeg ligefrem ikke :)

mens synes det er mærkeligt at sige en anden stamme har visse "mangler/problemer" når man så selv har de samme :)

men kan også være det bare er mig der tænker sådan
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe..Er det nok, men vi smider altså ikke medlemmer ud der står til adling ??? XD



Thinking? er det rigtigt du spiller på V2 og har 125 point :D haha
 
Top