VOG Undslipper IGEN IGEN IGEN osv. !

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hvordan kan man sammenligne at adle små byer og smide medlemmer ud, det gir da ingen mening ??? XD

Ps. Sig en topstamme, så ska jeg gi dig et link hvor du kan se en lille adling osse ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Fint, stammen BB.

Hahaha...Nice one XD
Men pointen er at så sent som indenfor de sidste par timer har stammer som ~F~, K.K. E.T. & 6 1/2 med flere taget byer på mindre end 2 K. så kan ikke se det dårlige i det ligeså snart det er MMD der gør det ;)

Går udfra du er Missern så :D
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Håber ikke du vil til og diskutere om 72 point :D haha

Men tror nu stadig du er Misseren, alle tegn tyder på det ;)
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Uhh nu går man næsten i for små sko,72 points...Men kan se når det klemmer om en vis stamme,så stiller du dig i forsvar hva Thinking? :p

Han er fra ET...Tør bare ikke indrømme det.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja og for at komme tilbage til E.T. og de små byer syns jeg da lige denne ville passe ind i samtalen :)

By14 * (512|515) K55 1,512 Forladt Marshal [E.T.] 26th May 2010 - 04:46:00

Jeg går udfra at 3 dag ikke har ændret adlingsgennemsnittet med 500 point og Barbar byer er oka :D haha
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Dekani, tjek nu op på det du ligger ud. Det er en bonun by han har taget kan jeg se, som giver 50% hurtigere uddannelse i værkstedet. Det skulle da aldrig være fordi... nej så langt tænker vi jo ikke her. :rolleyes:

Bonus/Barbar who cares, jeg kan da fiske et par stykker mere frem er jeg sikker på, men det er slet ikke pointen i det jeg sagde, netop den forsvarsposition du ligger ud med der, gør mig ret sikker på at Intercepter har ret i du er fra E.T. ;) haha
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Well Dude, jeg gør, for kan godt lide at vide hvem jeg snakker med og om personen jeg snakker med har erfaring eller er et jamrehoved :D
Lidt det samme princip jeg har med "Hemmeligt Nummer" ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jeg holder på E.T. eller Misseren indtil du får n*sser nok til at sige hvem du er :D haha
 
Senest redigeret:

Hejgaard

I træning
Reaktionsscore
0
Der er intet der underholder mig mere end at sidde her og læse det Dekani skriver...
Vi vil utrolig gerne høre mere fra dig!
 

Sir Silence

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Haha - jamen det kan da godt være det ødelægger jeres krigsstatistikker tiltider at der fristilles medlemmer fra vog. Men det kunne jo tænkes at de fristilles pga. inaktivitet...;o)
- så er det jo også nemt nok at nappe byer når spillerne er inaktive...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha - jamen det kan da godt være det ødelægger jeres krigsstatistikker tiltider at der fristilles medlemmer fra vog. Men det kunne jo tænkes at de fristilles pga. inaktivitet...;o)
- så er det jo også nemt nok at nappe byer når spillerne er inaktive...

Hmm...Sjovt de kan bygge spyd/sværd, når de er inaktive :rolleyes:

Men stor respekt til VOG medlemmer så, syns det er fantastisk i kan bygge def, som inaktive og tager da gerne imod tips & tricks :D
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm...Sjovt de kan bygge spyd/sværd, når de er inaktive :rolleyes:

Men stor respekt til VOG medlemmer så, syns det er fantastisk i kan bygge def, som inaktive og tager da gerne imod tips & tricks :D


det er da meget meget nemt....jeg bygger da gerne tropper 2-3 dage frem....det hedder byggekø....men det skal man nok kende spillet for at vide....:D
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
det er da meget meget nemt....jeg bygger da gerne tropper 2-3 dage frem....det hedder byggekø....men det skal man nok kende spillet for at vide....:D

Hmmm.....hvordan kan det så være at muren hele tiden bliver bygget op igen? Har ellers set flere rapporter som siger at muren hele tiden kommer op på trin 2-6.

Hmmmm......inaktiv? Næppe, i lever bare op til det der står på stamme våbenskjoldet :D "The Eye of VOG Sees Everything".
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
det er da meget meget nemt....jeg bygger da gerne tropper 2-3 dage frem....det hedder byggekø....men det skal man nok kende spillet for at vide....:D

Jaa, men kan du ikke se konflikten i en man har farmet igennem en uge lige pludselig har rås til def. tropper 3-4 dage frem :rolleyes:
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
nu kan man også være inaktiv på flere måder som ikke svare på forum eller ikke er aktiv i at give opbagning osv som sagtens kan være udsmidnings grundlag i nogle stammer

og nogle checker deres konto en gang om dagen men så snart de bliver angrebet så vil de pludselig godt være aktive i stedet for at give op med det samme som man tit ser ved MMD spillere ;b
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
nu kan man også være inaktiv på flere måder som ikke svare på forum eller ikke er aktiv i at give opbagning osv som sagtens kan være udsmidnings grundlag i nogle stammer

og nogle checker deres konto en gang om dagen men så snart de bliver angrebet så vil de pludselig godt være aktive i stedet for at give op med det samme som man tit ser ved MMD spillere ;b

Hmm...Mindes ikke disse situationer, men fair nok ;)

Men eftersom vi har været Allieret med VOG, kan jeg sige de ikke smider Inaktive & uloyale medlemmer ud, da de er bange for at holde test's mod deres medlemmer, jeg mindes de direkte ord fra Witchdk var :
at det var selvmord og teste sine medlemmer for Loyalitet og Forum aktivitet, hun rådet osse MMD ledelsen til at stoppe, hvis ikke vi ville miste vores medlemmer :rolleyes:
 
Top