VOG Undslipper IGEN IGEN IGEN osv. !

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
kender ikke noget til VOG leder's arbejds metoder det kan de kun selv fortælle om

nævnte bar nogle grunde til hvorfor de kunne have været blevet smidt ud rent gætteri:) ligesom i bare gætter jer til at de smider dem ud for at få en bedre scorer :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
kender ikke noget til VOG leder's arbejds metoder det kan de kun selv fortælle om

nævnte bar nogle grunde til hvorfor de kunne have været blevet smidt ud rent gætteri:) ligesom i bare gætter jer til at de smider dem ud for at få en bedre scorer :)

Iorden og respekt for det ;)

Men nu ha vi efterhånden oplevet en del fra deres ledelse og hver gang vi tænkte at de ikke ku blive mere nedværdigende, kom der endnu en ting, som f.eks. Rygtet om at jeg sku gi Intercepter byer til trods for det eneste han har taget er Barbar byer (HAHA), så vil alt i alt mene at det ikke ville være overraskende de gjorde dette osse :rolleyes:
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
synes det er grinern du stadig ikke er kommet over det rygte haha :) eller var det kun et rygte hmm ;b
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
tror det er mere MMD krigsscore han gerne ville have skulle være bedre :) de har bare taget en masse barbar og derfor siger de det er gamle VOG byer som undskyldning :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jo da sagtens, hva der irretere mig er det går ud over min egen stammes score :D

Med hensyn til rygtet...NEJ...Det kommer jeg aldrig over, før vi kan sætte dem på stamme profilen under R.I.P. :D

Det var jo ikke bare at smadre både mig og Intercepters rygte, men de smadrede en IAP for MMD, som gør vi må ligge og få tæsk fra 2 fronter nu og som gør at vi fik rundeskrivelser til alle vores medlemmer om de sku skride fra MMD fordi vi solgte vores Byer, for hvad ved jeg sku ikke :rolleyes:
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
så det her er bare et dårligt forsøg på at stille VOG i dårligt lys for at få dem til at gå ned og for at få hævn over dem efter rygtet

men synes du selv det virker :)

og som Thinking? siger så skal du nok tænke over hvad du skriver her inde :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nææ syns jeg ikke jeg skal :D
Jeg syns dette er et propaganda forum og by the way, hva mener du med MMD er mig :confused:
der er ny ledelse hvis i sku ha misset det ;)

Hehe...Det er mere end Hævn, det er et direkte HAD rettet mod VOG det her :D
Hmm...Overrasker mig nu ikke denne negative respons kommer fra 2 fjender XD
 
Senest redigeret:

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
ja men folk griner mere af det her end noget andet :)

og skulle ikke mene jeg har nævnt dig som ledelsen og hvis jeg har undskylder jeg da :b

men kan være den nye ledelsen kan rette lidt op på jeres stamme og rygte (tvivler) XD


:O er jeg nu en fjende?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Godt, hva ville livet osse være uden humor :D

Tjaa, du kommer da fra NRG så ja ;)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Har nu mien kilder som siger at jeg har noget/meget ret ang. det med VOG.

Beskeder og spioner siger en del.

Gider ikke at hive mere i min diplomats ører for at få ham til at lade VOG svømme sin egen sø :p

Mvh Sir Stefan/leder i MMD
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm...er sikker på min mægtige leder fortryder denne kæmpe sprog fejl, som kan ødelægge HELE pointen :D haha
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hmm troede fjender angreb hinanden og synes da ikke vi har nogen angreb på vej kan være det er der jeg har mis forstået noget :b

men lige meget har intet med sagen at gøre XD


Sir Angelo glæder mig til at se hvor i fører MMD hen og hvordan i har tænkt jer at håndtere VOG ;) håber i håndtere jer bedre på krigsmarken end på forum for ellers ser det ikke så godt ud :)


ses på slagmarken
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Hej sir stefan

Det hedder "at sejle sin egen sø".

Læg mærke til min ":p" Den er ikke kun til VOG men også til Dekani da han stadig ikke er kommet fra sin verden hvor alt er lyserødt og violet.

At ændre lidt på et ordsprog er da ikke en dårlig idé, så begynd aldrig med propaganda når man selv har et lig i sit skab(lidt ændret, men stadig god) :p
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Så er du jo den første

Tillykke med det ;)

Kan man måske bede Dekani om at lade denne tråd falde? Gider altså ikke længere at kigge denne tråd igennem da jeg efterhånden heller ikke ser denne tråd andet end propaganda som der hører til bunden af det hele.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Den der kunne jeg havde sagt bedre...

Så lad MMD falde i søen sammen med VOG spillerne der bliver afvist af deres stamme,netop fordi de bliver adlet :D

Hmm...Bare i protest, tror jeg at jeg vil lave en fast rutine med at skrive et indlæg en gang i timen :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm...eller du ku bare lade være med at læse den, hvis det er så stort et problem for dig :rolleyes:
 
Top