VOG Undslipper IGEN IGEN IGEN osv. !

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det var da så lidt, kan ikke se hva du kan bruge den slags til :rolleyes:

Hvis du tror du kan få noget ud af det, tager du meget fejl, alt er under vores kontrol, desuden ska VOG lige lære at bygge adler først XD
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Og vi venter :rolleyes:

Jamen søde rare Dekani, nu må jeg jo undres, for det er jo længe siden du har erklæret mig som personlig fjende, en titel jeg er meget taknemmelig for.:p:rolleyes:
Men hvordan kan det godt være du så ikke angriber mig, jeg har da for længe siden sat Gevalia på kanden til de meget uventede gæster, og jeg har da også fundet et par let levende piger til dine tropper, men stadig har jeg ingen angreb set...

men jeg er måske ikke din personlige fjende alligevel?
Du er i alt fald ikke min...smiler

Måske jeg alligevel er for stor og farlig når alt kommer til alt....


Smiler bredt
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nææ ikke rigtigt, jeg har ikke tænkt mig at spilde tropper på det pjat, som jeg alligevel ikke kan vinde, jeg har sat dig som personlig fjende, som en symbolsk handling for at du spammede min indbakke og min MSN og fordi du er den eneste leder jeg nogensinde har mødt, der afslutter et forbund, med at indvitere sine allieredes medlemmer og sviner stammen til med falske rygter, ligesom jeg har sat Sir Silence på, fordi han misbrugte vores tillid til ham i MSN gruppen og brugte vores hyggelige samtaler til noget meget forkert :mad:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
griner.....sikke meget usandhed....men lad nu det ligge...det er over en måned siden, kom dog videre
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
øhh... :confused:

Jeg har stadig trådene liggende fra, din farvel besked, hvis du sku være interreseret i lidt sandheder, har da osse et par sreenshot's fra din spam, men udover det kører jeg da heller ikke på det, men du krævede jo en forklaring på at du var på fjendelisten og den ga jeg dig :p

Du går mig rimelig meget på, med den måde du altid fordrejer tingene efterhånden :mad:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
har skam også alt liggende, så ingen bøvl der.

og kom så dog videre....

Det er jo bare et spil.....
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
I lige måde, dig og sir silence starter med at lade være med at spamme PM & i MSN, og i lader være med at indvitere vores medlemmer og i stopper med at starte falske rygter og så garentere jeg at i ikke ska høre mere fra mig af omkring VOG :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
laver skam ingen falske rygter.
rygter klare du helt fint selv, og det får du skam lov til.

og jeg skriver altså stadig ikke til dig i pm.
Jeg sendte dig forleden en besked på posten og på msn, som blev skrevet med godkendelse fra supporten, og det var bestemt ikke for at genere dig, men et velmendende råd, beklager du ikke tog det sådan

nå vil tilbage til mig spil, gider ikke spilde min tid her
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Fedt, så nu sidder Support også og godkender din spam mod mig, hva blir det næste, jeg er da ligeglad om det så var et tillykke, når jeg har blokeret dig, er det bare sån det skal være :mad:

Ja jeg gir lidt gris til support, lev med det :mad:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
hvis du så min skrivelse til dig i posten her inde, så skrev jeg netop til dig, at det også var sendt til support.

Er absolut ikke ude på at skade dig, skrev faktisk for at hjælpe dig...
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa, nedgørelse er altid den bedste hjælp, men jeg er ikke typen der melder den slags, jeg gir igen :mad:
 

Storm

Elite medlem
Reaktionsscore
1
Jeg vil ikke se mere af jeres personlige kamp i forummet. Hold det privat eller lad helt være med at skrive, hvis i ikke kan holde det rent spilmæssigt.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Efter som den gamle ledelse i MMD har lavet en ny stamme, så kan tråden her vel lukkes helt.
 
Top