VOG Undslipper IGEN IGEN IGEN osv. !

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, vi får jo af se :)
Men nu vil jeg lave den "rimelige propaganda frie" tråd om krigen mellem vores 2 nydelige stammer :D
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
de bedste planer er også hemmelige....

synes nu bare det er øv at pb stammen ligger så langt fra os at de stort set kun har nogle små spillere at banke på....du ved lidt som i skolen hvor de der tror de er store ,banker de små for at prøve at bevise det.....
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
de bedste planer er også hemmelige....

synes nu bare det er øv at pb stammen ligger så langt fra os at de stort set kun har nogle små spillere at banke på....du ved lidt som i skolen hvor de der tror de er store ,banker de små for at prøve at bevise det.....

Største spiller i VOG har 31.686 points

Største spiller i ~PB~ har 51.997 points

Hmmm....over 20k points forskel ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, men vi er åbenbart bøller, fordi at deres medlemmer i K44 som de så pænt hentyder ikke duer til noget ligesom resten ;)

Men ska dog lige sige at ja, de medlemmer er mindre, men har i overvejet at det måske er fordi vi farmer dem altid og det eneste tidspunkt i sender hjælp er når der kommer adler :rolleyes:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
i er ikke bøller....men det er sgu øv at erklærer krig når jeg har en hel stamme omtrendt der bander og svogler over i ligger for langt væk, for der er jo ikke sjov i en krig så langt væk hjemmefra
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Så du kalder nærmest medlemmerne i K44 Udskud :eek:

Men jaja, ser du, det ku ligeså godt ha været dem der havde gjordt os til farme og voksede, men det er netop der den ligger, det ku de ikke og nu lider de under os :cool:

Desuden er der da ikke for langt til i kan blive ved med at sende fakes mod os, hva forhindrer jer i en cleaner, nu i er så store og stærke :)
Jeg mener bare, det er ikke længe siden Persefone lige rykkede et kontinent, men i kan måske ikke sende folk ud af jeres kirkezone eller hva ?? :D
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
kalder aldeles ingen for udskud selv ikke engang dig

der er jo ikke noget formål med kun at cleane sjovere at adle
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Så du kalder nærmest medlemmerne i K44 Udskud :eek:

Men jaja, ser du, det ku ligeså godt ha været dem der havde gjordt os til farme og voksede, men det er netop der den ligger, det ku de ikke og nu lider de under os :cool:

Desuden er der da ikke for langt til i kan blive ved med at sende fakes mod os, hva forhindrer jer i en cleaner, nu i er så store og stærke :)
Jeg mener bare, det er ikke længe siden Persefone lige rykkede et kontinent, men i kan måske ikke sende folk ud af jeres kirkezone eller hva ?? :D

Hov hov..mig skal du ikke blande ind i det her :eek:
Lige og lige forresten..de 48 timer føltes som ekstremt lang tid og der måtte lidt samarbejde til for at få det til at lykkes ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Haha..,.Jeg ved da godt det er en støre operation, jeg siger bare det ikke er et problem med lidt teamwork osv. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Øhh....Hva er pointen i det ???, vil ikke høre på racisme hvis det er det du hentyder :mad:
 

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Her må jeg nu give Dekani ret..men uden at springe direkte til racisme ^^..en spiller har da lige mange point om han bor i DK eller Tyskland, Kroatien, Norge eller Australien ;)
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
NEJ NEJ ingen racisme :)
jeg er selv, ikke dansker så hvorfor skulle jeg så være racist hehe :cool:

Det jeg menter var at personen måske er randomet ind i stammen, da han bor i Kroatien, og så forstår han jo nok ikke dansk,
men at i ~PB~ kun inviterede ham fordi spilleren havde mange points.


Lettere at forstå? :D



/zteaL
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Øhh...Som svar på tiltale, kan jeg sige at han ikke taler dansk nej, men at han taler Engelsk og har været i stamme med mig, stort set fra starten af spillet og vi er gode TW venner, såå de der beskyldninger må du længere ud med ;)

Bevismateriale A :

pelnovik den 02.06. kl. 16:51 Citér Ret Slet
Last greeting everyone in the tribe, and especially big boss Dekani!!!

Dekani den 02.06. kl. 16:52 Citér Ret Slet
Sure thing Mate, we'll miss ya ;)
I wrote to you in PM.

Dette er en tråd fra ham da han overvejer at stoppe, hvilket ikke er sikkert endnu, jeg har mange samtaler med ham og vi har samarbejdet lige fra starten af V4 :)
 
Senest redigeret:
Top