VOG Undslipper IGEN IGEN IGEN osv. !

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
nu ved jeg så ikke hvem de venner er....for den besked der er også kendt at andre stammer end vog og tkt
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja Jaaa....Fint nok med udenom snak, men pas på hva du siger TKT ved, for de virker ikke til at være enige ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Ja Jaaa....Fint nok med udenom snak, men pas på hva du siger TKT ved, for de virker ikke til at være enige ;)

snakker skam ikke uden om

jamen tkt har da en tilsvarede besked i deres ledelse, de fik den nemlig før vores stamme
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm...Den tror jeg lige i ska tage op igen, da de ikke virker enige ;)

Men er self. osse ligemeget nu da i ikke er allieret længere :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
jeg har skam beskeden der er sendt til deres ledelse liggende stadig...poster den dog ikke her, da den høre til i et skjult forum

og det er rigtigt at vi ikke mere har forbund...
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
nu er tkt da næsten også fortid 9 medlemmer tilbage og har 54.067 point i alt hvorfor spilde tropper på dem og sætte sig selv i fare? det burde selv du Dekani kunne forstå?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej der tager du fejl, jeg kan ikke forstå man røvrender sine venner ligemeget om de så kun har 1000 point tilbage :confused:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Nej der tager du fejl, jeg kan ikke forstå man røvrender sine venner ligemeget om de så kun har 1000 point tilbage :confused:



Røvrender sine venner.....er det ikke det der ellers sker i MMD og MMD-a nu, hvor spillere bliver anbefalet at forlade stammen, fordi den ledelse der skulle være der forlader stammen og den nye ledelse der så kommer sørme også forlader stammen....er det ikke at røvrende sine venner?
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
dekani de har da ikke røvrendt deres venner? altså de skulle vælge mellem at dø og at overleve?

noget som at forlade sin stamme og lave en ny er da lige så meget at røvrende sine venner som det her?

og hvis de skriver og forklare det eller siger det til dem så er det ikke at røvrende nogen man røvrender dem hvis man angriber dem og så stopper forbund/iap
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
og de skulle også vælge side mellem venner så u anset hvad skulle de sige nej til nogen jo
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Nej der tager du fejl, jeg kan ikke forstå man røvrender sine venner ligemeget om de så kun har 1000 point tilbage :confused:


lige det emne kan der sikkert skrives om helt ind i næste årtusinde, Dekani.....!!!!!! og er måske en af årsagerne til din nuværende status , både som spiller og leder.

Hvis du har glemt det, er dette et krigsspil, hvor strategi er en væsentlig detalje for at vokse eller overleve, så når engang du står over for valget at skulle smide en aftale med en større stamme du har haft aftale med siden denne verdens start og en aftale med en lille miniput stamme(undskyld TKT)...ja så tror jeg ikke man skal være den stor matematiske begavelse for at afgøre hvor stemmerne lander...
Så røvrender er stærke ord, så vist fortæller mere om din manglende indsigt i info ende VOG´s handlinger.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det var heller ikke det jeg mente, jeg mente at man aldrig vælger overlevelse frem for venner, man kan altid få nye byer, man kan ikke altid få nye venner ;)
 

zzzz

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Det var heller ikke det jeg mente, jeg mente at man aldrig vælger overlevelse frem for venner, man kan altid få nye byer, man kan ikke altid få nye venner ;)

Ja, i dette tilfælde blev det så et valg imellem gamle venner og nye venner.... og de nye tabte vist i både forbunds kampen og ingame kampen
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Godt og høre :D
Men det var mere ment mod en tidligere episode, men skidt med det, det er sku for længe siden nu :D
 
Top