VOG Undslipper IGEN IGEN IGEN osv. !

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
nå man kan vel lige så godt sige tillykke med sejren VOG for ser ud til MMD er gået under :)
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Nu er det her jo ikke vores motto i VOG, men det er mit motto :p

VENI VIDI VICI!
 

Dark-Skul-M

I træning
Reaktionsscore
0
Woow hvor er i mærkelige. I ved det ikke, men i har næsten alle sammen tabt. Der er kun 2 stammer i toppen, og det er NRG og ET. Så tillykke til dem for at være det eneste som kan kalde sig for top stammer.
 

sir i

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Woow hvor er i mærkelige. I ved det ikke, men i har næsten alle sammen tabt. Der er kun 2 stammer i toppen, og det er NRG og ET. Så tillykke til dem for at være det eneste som kan kalde sig for top stammer.

Og det gør os mærkelige? :eek: bare fordi andre er bedre end en behøver man vel ikke at være mærkelig, og man kan vel også være optimistisk?
 

Hejgaard

I træning
Reaktionsscore
0
Woow hvor er i mærkelige. I ved det ikke, men i har næsten alle sammen tabt. Der er kun 2 stammer i toppen, og det er NRG og ET. Så tillykke til dem for at være det eneste som kan kalde sig for top stammer.

Det er sku noget vås du skriver der!
juhu i er større end os, det er der absolut ingen tvivl om!
Stort tillykke til jer!
Igen, meget stort tillykke til jer i gør det sikkert godt osv...

vi har netop mange stammer fordi der skal være forskel på dem! Bare fordi du er med i en større stamme betyder det ikke du er mere værd eller har større betydning i spillet end alle os andre. Her kan vi f.eks. se på PPW1 der dominerede V4 i starten, men pludselig blev de mast i jorden...

Synes det er en plat holdning du har der og det var virkelig en dum og overflødig kommentar
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
hejgaard hvor for du fra at han er med i en stor stamme?

men jeg glæder mig til den del hvor nogen skulle nakke E.T. og NRG skal nok blive sjovt ;b
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
hejgaard hvor for du fra at han er med i en stor stamme?

men jeg glæder mig til den del hvor nogen skulle nakke E.T. og NRG skal nok blive sjovt ;b

Ligesom AA, .InQ. og ~KP~ fra V3 :p

Hvis E.T. og NRG ikke begår samme fejl som de ovennævnte stammer er der gode chancer for at de overlever.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Skal vi ikke lave en tråd om verden 3 under verden 4?

Det lader til at der er mange der gerne vil have lov at tale verden 3 her:eek:

Men ellers handler denne tråd om krigen mellem MMD og VoG:cool:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Skal vi ikke lave en tråd om verden 3 under verden 4?

Det lader til at der er mange der gerne vil have lov at tale verden 3 her:eek:

Men ellers handler denne tråd om krigen mellem MMD og VoG:cool:

Tjaa, nu findes den krig snart ikke længere, så ku være man sku lave en ny der hedder ~PB~ vs. VOG, hvis man tør altså ^^ haha
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tjaa, du ska bare provokere var, det er ligefør du er bedre end mig til det :rolleyes:

Men nu mente jeg bare en tråd med updates i krigen ikke propoganda, men så folk har lidt læsestof mellem Skolehavens fremragende Top 20 lister ;)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
skriver nu godt nok ikke for at provokere, skriver som jeg normalt også ville skrive til alle andre....
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ærede Medlemmer.

Der har på det seneste været nogle kontroverser mellem NRG og TKT. Som i allerede ved, har vi en stiltiende aftale med NRG, hvilken vil blive brudt, hvis vi supporter TKT.

Derfor står vi nu i lidt af et dilemma.
Vi har vendt dette i ledelsen og er kommet til at vi vil bede alle, medlemmer om ikke at støtte TKT, da vi ikke vil risikere at vores aftale med NRG går i vasken.
Har i allerede støttet TKT spillere, bedes i trække jeres tropper hjem, så snart i ser dette.

Det er aldrig let at svigte en allieret i krig, men vi føler os nødsaget til dette valg, da vores aftale med NRG, vægter rigtigt meget for hele stamme.

Vi i ledelsen driver dog forhandlinger på højtryk, med både TKT og NRG, for ikke at svigte vore allierede.
Vi vil vende tilbage hurtigst muligt, når vi har en løsning på dette dilemma, men lige nu må vi bede alle om at trække tropper hjem, da jeres tropper kan være skyld i, at NRG afslutter vores aftale og dermed sætter det meste af stammen i stor fare.

Mvh.
Ledelsen i VOG.
__________________________________________________

Hov Hov, hva løber man ind i, hmmm.... det sku da vel ikke være en stamme der spiller på to heste :rolleyes:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ingenting da, jeg og et par venner blev da bare lige enige om at det var forum's materiale, ihvertfald til den her tråd, som jo startede på grund af falske rygter, nu vil vi da vise nogle sande :rolleyes:
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
griner...

der er altså ikke noget hemmeligt eller noget i den du poster der...smiler
 
Top