VOG Undslipper IGEN IGEN IGEN osv. !

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Hovsa ;)

ser vist ud til at han var fra MMD~A
52674280.jpg



Ohhh gud min santen en til ;)

Ser ud til at ham her var fra ~PB~
36989477.jpg


Og en gang til altså indda fra samme person...:
44608084.jpg



Hmm vist det var mig som mistede de 2 adels der på den samme spiller, ville jeg slå mig selv ihjel ;)




Du skulle have lært dem at man ikke angriber med forsvarstropper Dekani.. :)
 
Senest redigeret:

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
for at sætte MMD såkaldte kampstyrke lidt i relief.... så har MMD tabt 24 byer på 18 dage til en anden (unævnt) stamme, uden de har taget en eneste tilbage...
hvad kaldes det...????:confused:


Hmm jeg tror godt jeg ved hvem det er :D
Ikke kun fra en stamme men fra andre også ;)

81128249.jpg



Bemærk at dette kun er fra stamme MMD
 

Wildere

I træning
Reaktionsscore
0
for at sætte MMD såkaldte kampstyrke lidt i relief.... så har MMD tabt 24 byer på 18 dage til en anden (unævnt) stamme, uden de har taget en eneste tilbage...
hvad kaldes det...????:confused:

Det er taktik Z, det hele er en del af planen.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm...Hva får dig til at tro Figodk er fra ~PB~ :confused:

Her er lidt hjælp til manden der udtaler sig om ~PB~ og vores viden om krig :

503 figodk MMD~A 3.431 1 3431

Kan ikke se det er mit ansvar at lære en elev i MMD Academyet og slås med Off. Tropper ?


Men udover det er det da en flot liste du har stillet op der, men igen hva har det med VOG at gøre og hva har det med ~PB~ at gøre og endnu vigtigere hva har det at sige når jeg kan stille en dobbelt så lang liste på VOG ???

Hmm...Og endnu en ting, der er 2 stammer der er på nakken af MMD og det er NRG & ~F~, lig lige de to stammer sammen og + det med at MMD ligger i midten af dem, så vil jeg gerne se jer gøre det bedre ;)
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm...Hva får dig til at tro Figodk er fra ~PB~ :confused:

Her er lidt hjælp til manden der udtaler sig om ~PB~ og vores viden om krig :

503 figodk MMD~A 3.431 1 3431

Kan ikke se det er mit ansvar at lære en elev i MMD Academyet og slås med Off. Tropper ?

Altså hvis man vil bruge sit akademi til noget, og tager spillere ind med så små point som i gør, ja så skal de da lære et sted fra, og så må ledelsen da være første og bedste bud


Men udover det er det da en flot liste du har stillet op der, men igen hva har det med VOG at gøre og hva har det med ~PB~ at gøre og endnu vigtigere hva har det at sige når jeg kan stille en dobbelt så lang liste på VOG ???

den liste vil jeg gerne se....

for det jeg kan se når jeg tjekker her i samme periode er tab af 3 byer...

og sjovt nok ikke til MMD eller ~pb~

Hmm...Og endnu en ting, der er 2 stammer der er på nakken af MMD og det er NRG & ~F~, lig lige de to stammer sammen og + det med at MMD ligger i midten af dem, så vil jeg gerne se jer gøre det bedre ;)

Nu kunne man jo lade være at råbe så højt op og gøre sig til fjender med alt og alle...
og så kan man forsvare sig når man bliver angrebet...
 
Senest redigeret:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Altså hvis man vil bruge sit akademi til noget, og tager spillere ind med så små point som i gør, ja så skal de da lære et sted fra, og så må ledelsen da være første og bedste bud




den liste vil jeg gerne se....

for det jeg kan se når jeg tjekker her i samme periode er tab af 3 byer...

og sjovt nok ikke til MMD eller ~pb~



Nu kunne man jo lade være at råbe så højt op og gøre sig til fjender med alt og alle...
og så kan man forsvare sig når man bliver angrebet...

Hmm... :rolleyes:

1. MMD~A har netop en ledelse til den slags, det har intet med MMD at gøre ;)

2. Nu er det jo sån at jeg selv overtog en by fra VOG forleden dag, så tvivler på MMD ikke er på :p

3. Det er rigtigt, men hvis jeg husker rigtigt, var det jeres falske rygter der gjorde vi var i den situation, så tvivler på der var meget at gøre, vi havde valgt side og i ødelagde den :confused:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Altså hvis man vil bruge sit akademi til noget, og tager spillere ind med så små point som i gør, ja så skal de da lære et sted fra, og så må ledelsen da være første og bedste bud




den liste vil jeg gerne se....

for det jeg kan se når jeg tjekker her i samme periode er tab af 3 byer...

og sjovt nok ikke til MMD eller ~pb~



Nu kunne man jo lade være at råbe så højt op og gøre sig til fjender med alt og alle...
og så kan man forsvare sig når man bliver angrebet...

http://img696.imageshack.us/i/vogbeviser.jpg/
Der kan man se jeres tab.

Og så en lille opdatering på krigen, når man alligevel vil spørge til dette:

Side 1:
Tribes: VOG
Players:

Side 2:
Tribes: MMD MMD~A
Players:

Timeframe: Forevigt

Totale erobringer:

Side 1: 89
Side 2: 124
Difference: 35

chart


Totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 4
Side 2: 5
Difference: 1

chart


Points værdi af totale erobringer:

Side 1: 155,291
Side 2: 217,415
Difference: 62,124

chart


Points værdi af totale erobringer fra modsatte side:

Side 1: 19,204
Side 2: 15,189
Difference: 4,015

chart
 

Hejgaard

I træning
Reaktionsscore
0
Vi kan blive ved med at vise flotte grafer der viser hvem der har overtaget hvem for flere måneder siden, men faktum er at VOG stadig står stærkt. Det samme kan ikke siges om MMD!
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Vi kan blive ved med at vise flotte grafer der viser hvem der har overtaget hvem for flere måneder siden, men faktum er at VOG stadig står stærkt. Det samme kan ikke siges om MMD!

tillykke med din nye MMD by Hejgaard...dejligt at se....smiler
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
sir Angelo

den liste jeg efterlyste var tilsvarende den der blev postet på mmd i går....men den har i måske ikke?
 

Sir Silence

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Senest redigeret:

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Ovenstående er fine nok, men synes man bør tjekke disse ud i stedet, da de giver et mere reellet billed af hvordan tingene forholder sig i henhold erobringer...

http://http://dk.twstats.com/dk4/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=231&pn=-1&type=&enemy=&min=&max=

http://http://dk.twstats.com/dk4/index.php?page=tribe&mode=conquers&id=321&pn=-1&type=&enemy=&min=&max=

Synes det er fint at man tager byer som halvt så store som dem man mister...;o)

'
HOV! Ser ud til at MMD mistede lige 2 byer til Skolehaven i dag :cool:
 

zteal

Veteran
Reaktionsscore
0
Dekani skrev:

Men udover det er det da en flot liste du har stillet op der, men igen hva har det med VOG at gøre og hva har det med ~PB~ at gøre og endnu vigtigere hva har det at sige når jeg kan stille en dobbelt så lang liste på VOG ???



Hmmm så ville jeg jo loge tjekke listen over VOG og det ser nok ud til at vores er DOBBELTlav som jeres ;)

42350337.jpg


hehe


Ser ud til at i har mistet 56 byer jer i MMD(bemærk at det kun er MMD og at MMD~A ikke med, så det vil sige at de kan have mistet flere byer!)

Og vi i VOG kun har mistet søle 39:cool:
Og vi har jo ikke noget akadami, som du havde over i MMD & MMD~A


Fra zteaL

Til Dekani :p
 

killerkel

Senior medlem
Reaktionsscore
1
altså i kan diskutere hvem der har taget hvor meget fra hvem i en evighed men jeg synes det vigtigste man skal kigge på er at MMD stille og roligt falder i rank og medlems antal ;o

de er faldet fra
+659,050 point den 30
til
423.119 point i dag

og den falder sikkert endnu mere i løbet af dagen

det vil vel sige MMD er ved at gå under for presset og VOG står stadig hvor de altid har været selvom de faktisk også falder lidt i point men tys tys ;b
 
Senest redigeret:

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
altså i kan diskutere hvem der har taget hvor meget fra hvem i en evighed men jeg synes det vigtigste man skal kigge på er at MMD stille og roligt falder i rank og medlems antal ;o

de er faldet fra
+659,050 point den 30
til
423.119 point i dag

og den falder sikkert endnu mere i løbet af dagen

det vil vel sige MMD er ved at gå under for presset og VOG står stadig hvor de altid har været selvom de faktisk også falder lidt i point men tys tys ;b

vores gennemsnit stiger da stille og roligt....smiler....
 
Top