Ehmm???

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
liam..-nok er der mange spillere men ikke så mange stammer, så det burde være overkommeligt...

ved ikke hvordan andre har det, men som sagt var det ikke supporten jeg fandt straks, så om det er nemt eller ikke det er nok en vurdering sag, jeg synes det ikke, fordi man ikke automatisk ser nederst i venstre hjørne på sin skærm når spillet foregår midt på skærmen
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Liam har du så en skype vi må få? Så vi kan skrive?
Og at du siger at man selv skal tage kontakt til Support... NEVER!!! Hvis dem som har mistet deres by er nye, og derfor ikke ved hvordan man helt gør.. Kan i enten skrive en PM til alle. Eller KONTAKTE VÆR ENKELT.. Men når nej det har i jo ikke tid til..

Og en sidste ting,,, INGEN HAR TAGET ANSVAR FOR DET DER ER SKET!! MAND JER OP!!! DETTE ER EN FEJL SOM KAN SKE FOR ALLE. SÅ UDSKYLD DA OG RET FEJLEN MEST MULIGT!!!!

Eftersom jeg har betalt for at spille dette spil vil jeg også ha forklaringer når der er fejl....
Eller kan man jo bare tage et spil næsten magen til...


Lavt...


Kan sagtens skrive det igen..
Der skete en fejl (det må være erkendelsen af at der er sket en fejl, right?), dette er en fejl fra vores side af (hvilket må vise hvor ansvaret ligger), denne fejl blev rettet så hurtigt som muligt (hvilket vil være vores reaktion og behandling af fejlen, der tidligere i sætningen er erkendt og taget ansvar for).

Og så til dem af jer, der ikke lige skulle vide det.
Vi er mennesker, mennesker som alle jer andre.. Mennesker kan lave fejl, mennesker kan glemme.
At i sætter os op som robotter, der er her 24/7, kan umuligt være FAIR overfor os.
Der kan ske fejl, og de sker altså en gang i mellem.
DOG! hvis de sker, så skal supporten kontaktes. Som det ALTID har været :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Gennerelt er det bare og tjekke adlingsstats for d. 30 December.. det er alt i alt 9 sider, burde ik være slemt..

Dertil kan folk så få lov og klage over andre brølere, men gennerelt er det jo et spil med 0 og 1 i, så man kan vel rette alt der skete d. 30
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Du mener helt seriøst, at vi skal tjekke stats på samtlige 4-5000 spillere? - Liam Citat

ang byer tar det ikke meget tid :)
Alle angreb kan dog tage tid :)
Men der er vel ikke så mange :)
For har i ikke en database over alt?:)
Men ellers en fælles PM
Men dit skype name venter jeg stadig på :-:)confused:
 
Senest redigeret:

madsen14

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Du er lige det hak for *** og høre på nu, for det første er det langt fra en LILLE fejl at man står op til en by der ik er der!
For det andet er det ik dig jeg har taget kontakt til i denne tråd, så hver venlig og bland dig udenom hva jeg skriver eller opret din egen tråd om emnet, som der så smuk blir sagt!

hør nu du skal bare skrive til support vis det er fordi vi andre ikke må blande os, men sjovt nok du kun skriver det til mig og ikke dem som syns de skal søtte op omkring dig har du tænkt på det??
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Har du tænkt over at det måske er fordi de ikke kommentere det jeg siger og faktisk holder sig til en løsning af emnet istedetfor personlige angreb ??
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Kan sagtens skrive det igen..
Der skete en fejl (det må være erkendelsen af at der er sket en fejl, right?), dette er en fejl fra vores side af (hvilket må vise hvor ansvaret ligger), denne fejl blev rettet så hurtigt som muligt (hvilket vil være vores reaktion og behandling af fejlen, der tidligere i sætningen er erkendt og taget ansvar for).

Og så til dem af jer, der ikke lige skulle vide det.
Vi er mennesker, mennesker som alle jer andre.. Mennesker kan lave fejl, mennesker kan glemme.
At i sætter os op som robotter, der er her 24/7, kan umuligt være FAIR overfor os.
Der kan ske fejl, og de sker altså en gang i mellem.
DOG! hvis de sker, så skal supporten kontaktes. Som det ALTID har været :)

Havde ikke mulighed for at komme på support rummet da jeg glemte koden ...
Men derfor tog jeg kontakt til en her på forum Foaly. Og ja jeg gætter på at han enten kunne rette fejlen eller kontakte jer andre :)?
Men nejnej han valgte at farme :)
 

madsen14

Nybegynder
Reaktionsscore
0
syns bare du skal tage imod de undskylninger du har fået, men så meld dig selv som admin næste gang der er pladser fri vis du tror du er bedre end alle de andre der er der nu ellers skriv da ind til InnoGames og forklar hvad der er sket og hvorfor du græder så meget over det
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
syns bare du skal tage imod de undskylninger du har fået, men så meld dig selv som admin næste gang der er pladser fri vis du tror du er bedre end alle de andre der er der nu ellers skriv da ind til InnoGames og forklar hvad der er sket og hvorfor du græder så meget over det
Jeg vil ikke være supporter, jeg vil have at dem der er kan udføre deres opgave kompetent og stopper med undskyldninger og istedetfor finder løsninger!

Derudover ville det jo ik være skide svært og skrive "Hovsa ja det er klart vores fejl, vi laver straks en Viderskrivelse IG og retter op på fejlen, alle der har mistet byer får self. erstatning og resten finder vi ud af"
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Kære lille madsen

Hvem går du efter der? manden eller bolden ???

kan du ikke se at dekani kæmper også din kamp her ? eller har dit had til denne spiller forblindet din sunde fornuft.

Hvor ville jeg dog håbe at support kunne udvise lidt konduiet og se bort fra deres enormt mange muligheder for at slette de indlæg de ikke ønsker at læse.
For det må da for pokker gi stof til eftertanke når de kan se at vi ikke er tilfreds med måden de forvalter deres rettigheder/magt på.

Til det første, vil jeg bede dig om at have respekt for andre meninger.. Fordi Dekani kæmper "alles" sag, betyder det jo ikke, at "alle" er enige i, at kampen skal tages. Perfekt eksempel på dette. - Lille sidebemærkning.

Til det andet..
I har regler i skal følge, jeg har regler jeg skal følge.
Jeg skal tilmed også håndhæve de regler, der findes på dette forum og i spillet. Dvs. at hvis der brydes en regel, så bliver der handlet derefter.
Er der et indlæg eller et emne, der bryder en eller flere af reglerne, bliver det derfor lukket eller slettet.

Hvordan kan du have, at folk skal have tilladelse til at bryde reglerne, fordi deres sag har en betydning for flere?
Hvorfor er det tilladt at bryde reglerne, hvis der ikke menes noget ondt med det?
Hvor står vi så henne? Hvorfor har vi reglerne, hvis de ikke skal overholdes?

@Liam - Det var ALLE der blev ramt da der stadig ku farmes, angribes osv. mange fik nye naboer i freden som de absolut ik var klar til og håndtere, mange mistede deres føring til naboen imens han fik en adel da de ikk vidste de ku, flere tabte deres eneste by ..altså alt i alt ALLE blev ramt!

Selvfølgelig er dette sket for mange.. Men er da 100 på, at det ikke er sket for alle spillere, på alle verdener.


Du er lige det hak for *** og høre på nu, for det første er det langt fra en LILLE fejl at man står op til en by der ik er der!
For det andet er det ik dig jeg har taget kontakt til i denne tråd, så hver venlig og bland dig udenom hva jeg skriver eller opret din egen tråd om emnet, som der så smuk blir sagt!

Her igen, Dekani... Hvorfor skal det være i så nedladende en tone, at du skal føre dine samtaler på?
Hvor er det konstruktive? Hvor er det vi skal komme videre fra? Hvor er det, vi egentlig har brug for?

Hvorfor søren skal der altid kastes med mudder?
Det giver dig ikke mere eller mindre ret i det du siger eller mener. Det gør dog derimod, at du havner med en advarsel eller et slettet indlæg.. Og er det ikke det vi skal undgå?

Nu har du startet samtalen på det OFFENTLIGE FORUM, hvor ALLE har ret til at deltage.
At du så har "rettet" din diskussion mod bestemte instanser i dette spil er bedøvende ligegyldigt!
Hver mand har sin mening, denne mening har ALLE ret til.

Er det en enlig samtale med mig, du ønsker, så lad os gøre det..
Men det er vel ikke det du vil, selvom det er det du skriver - Dit mål hermed er at alle skal kunne se samtalen og danne deres egen mening, ikke?
Hvorfor kan de så ikke deltage i samtalen?

@L33T - Faktisk en fremragende ide det med en PM til alle, da vi jo ved noobs ik helt kender rutinen hvis noget er galt og alle kan få en chance for at klage sig over emnet.

Alle har alle chancer for at klage.
Og det er nu engang spillerens eget ansvar, at følge med i hvad der sker på forummet og diverse steder i spillet.


liam..-nok er der mange spillere men ikke så mange stammer, så det burde være overkommeligt...

ved ikke hvordan andre har det, men som sagt var det ikke supporten jeg fandt straks, så om det er nemt eller ikke det er nok en vurdering sag, jeg synes det ikke, fordi man ikke automatisk ser nederst i venstre hjørne på sin skærm når spillet foregår midt på skærmen

Fuldstændig enig. Det jeg prøver at sige er, at hvis man vil finde det, så kan den findes uden at skulle gå rundt om jorden 20 gange. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror du er fuldstændig forblindet i had Liam !

Prøv nu og bemærke ham der skrev til mig, før du snakker om mit svar !

Jeg skriver om et emne, han skriver personlige angreb, havde situationen været omvendt var jeg stadig syndebuk så drop det!
 
Senest redigeret:

Smadremanden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
dekani syns du skal holde din mund vis du ikke har noget fornuftigt at sige og så få brugt din tid på noget andet end at brokke dig hele tiden jo selvfølige er det jo trals at det tog 10 timer for at få rettet det op, men husk at alle kan begå fejl kan godt være du tror du er bedre end alle andre, men det er du jo endelig ikke


Kære Liam

Du skriver "Til det første, vil jeg bede dig om at have respekt for andre meninger." Det gælder vel også madsen ??

Eller det er måske ikke så vigtigt når han nu er på din side *?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Gennerelt er det bare og tjekke adlingsstats for d. 30 December.. det er alt i alt 9 sider, burde ik være slemt..

Dertil kan folk så få lov og klage over andre brølere, men gennerelt er det jo et spil med 0 og 1 i, så man kan vel rette alt der skete d. 30

Dette er så, i følge dig, kun EN side af det ALLE mistede? Hvad med resten? Hvad med hvor mange råstoffer hver spiller mistede i forhold til dem på et 9x9 felt, hvad med dem på 15x15? Hvor langt skal vi egentlig gå? Hvad med tropper? Skal vi tælle hvor mange, hver spiller fik uddannet ud af de plyndrede råstoffer i et givent felt efter klokken 00?
Der var mange flere sider i din skrivelse før, her er der kun en.. det hænger ikke meget sammen?


Du mener helt seriøst, at vi skal tjekke stats på samtlige 4-5000 spillere? - Liam Citat

ang byer tar det ikke meget tid :)
Alle angreb kan dog tage tid :)
Men der er vel ikke så mange :)
For har i ikke en database over alt?:)
Men ellers en fælles PM
Men dit skype name venter jeg stadig på :-:)confused:

Vi har databaser over mange af tingene, ja.. Men dermed ikke sagt at de er samlet, eller giver et samlet overblik over forandringer i en given periode.

Prøv den her; http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?p=29325&posted=1#post29325
Der kan I vel se, hvem der mistede byer - og så helt uden at tjekke stats på 4-5000 spillere!... Smart, ikk'? :cool:

Det er en URL på en forumpost tidligere i tråden?
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Alle har alle chancer for at klage.
Og det er nu engang spillerens eget ansvar, at følge med i hvad der sker på forummet og diverse steder i spillet.
(facepalm)
Liam liam liam....
Tænk nu lige... Hvis i vil have alle SKAL være aktive på forum.. så mens man laver sin TW konto så skal ens forum konto også laves..
Og for det meste er det uinteressante ting der er på forum så send nu bare den pm...
Og dit skype navn :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Alle besvarelser her er med spørgsmål Liam, hva nu med du lige hanker dig lidt op og siger det kan vi sku godt finde ud af så vi slipper for at sidde og blive pænt negative over behandlingen i skype rummene..
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tror han mente http://dk.twstats.com/index.php :)

Og her er det nemmere

fake (510|515) K55 1,695 killermachine [NwB] MyqqeN [TW] 2011-12-31 - 03:52:36
Z03 - Sensi.Milla (494|482) K44 866 Barbar ZeeK-R [UK] 2011-12-31 - 03:01:56
Nykøbing 02 (491|491) K44 1,044 Barbar knuderikhostrup [UK] 2011-12-31 - 01:51:48
Kongenfck 02 (485|472) K44 1,144 Bjarke626 Kongenfck [:G-W:] 2011-12-31 - 00:12:03

Disse byer er taget...
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Tror du er fuldstændig forblindet i had Liam !

Prøv nu og bemærke ham der skrev til mig, før du snakker om mit svar !

Jeg skriver om et emne, han skriver personlige angreb, havde situationen været omvendt var jeg stadig syndebuk så drop det!

Jeg er slet ikke forblindet af had. Jeg har intet i mod dig, eller andre, der er med i denne diskussion. Eller andre i spillet for den sags skyld.
Dette er en diskussion, og ikke en skænderi - Det synes jeg lige vi skal huske på.

Fordi du mener, at han startede, giver det så dig ret til at fortsætte - ved at bruge fornærmelser?

Kære Liam

Du skriver "Til det første, vil jeg bede dig om at have respekt for andre meninger." Det gælder vel også madsen ??

Eller det er måske ikke så vigtigt når han nu er på din side *?

Det gælder alle. At jeg kun citerede denne ene spiller, var at der var flere ting, der skulle besvare.
Det skulle menes som en generel holdning til alle.

Jeg ser ikke dette som at være på nogens sider. Alle spillere står lige, og straffes og skrives til efter samme præmisser.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nu ska du jo så høre engang, det gør det faktisk for det har jeres egen supporter lært mig!
Fornærmelser der ikke har forkert sprog i sig men stadig er nedladene er fuldt ud tilladte, så tror mere du sku fremhæve Madsen da hans absolut ik var uden direkte fornærmelser!
 
Top