Ehmm???

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
(facepalm)
Liam liam liam....
Tænk nu lige... Hvis i vil have alle SKAL være aktive på forum.. så mens man laver sin TW konto så skal ens forum konto også laves..
Og for det meste er det uinteressante ting der er på forum så send nu bare den pm...
Og dit skype navn :)

Du giver mig en facepalm, fordi at det er besværgelig at lave en forumkonto??
Det behøver ingen forumkonto, for at kunne følge med i hvad der sker.

Dog skal du ikke registrere dig på ny, når du opretter dig på forummet, du skal blot validere din spillerprofil og angive en kode til forummet.

Mit skypenavn er ikke relevant for dig, eller andre her.
Dog ikke svært at finde ;) - Men at føre samtalen to steder, ville være spild i tid.

Alle besvarelser her er med spørgsmål Liam, hva nu med du lige hanker dig lidt op og siger det kan vi sku godt finde ud af så vi slipper for at sidde og blive pænt negative over behandlingen i skype rummene..

Må ærligt indrømme, at jeg ikke forstår den her sætning.
Kunne du omformulere?
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Nu ska du jo så høre engang, det gør det faktisk for det har jeres egen supporter lært mig!
Fornærmelser der ikke har forkert sprog i sig men stadig er nedladene er fuldt ud tilladte, så tror mere du sku fremhæve Madsen da hans absolut ik var uden direkte fornærmelser!

Indirekte såvel som direkte fornærmelser er ikke tilladt.
Dette er, i reglerne, omtalt som fornærmelser. Dermed skelnes der ikke.
 

emilsen1

Nybegynder
Reaktionsscore
1
det her er sku sjovt at følge med i og kan kun tilføje at det samme skete sidste år også så i v6 da den var ny så man lage tydligvis ikke af de fejl der sker og det syntes jeg er noget sørveligt men vi andre får vil også bare en løftet finger vis vi laver samme fejl 2 gange :confused:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Aha.. jamen så kan jeg da finde adskillige supportere i jeres team der skal bannes ?

Men er nu også ligemeget lige nu, vil stadig ha en løsning på de folk der loggede på til tabte byer, de folk der mistede deres føring i troen om de ku sove trygt osv. osv.

Må sku da være muligt at du som supporter kan gi mig et direkte svar på en løsning der ik bare hedder "Undskyld en lille fejl"
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
@Liam
Du giver mig en facepalm, fordi at det er besværgelig at lave en forumkonto??
Det behøver ingen forumkonto, for at kunne følge med i hvad der sker.

Dog skal du ikke registrere dig på ny, når du opretter dig på forummet, du skal blot validere din spillerprofil og angive en kode til forummet.

Mit skypenavn er ikke relevant for dig, eller andre her.
Dog ikke svært at finde - Men at føre samtalen to steder, ville være spild i tid.

For at være med i hvad der sker:-? Nej men for at få hjælp f.eks. skrive herinde eller lign skal du..
Ville det ikke være bedre vi skrev over skype? Da man kan bruge alle ord der :) Uden at få en advarelse......................................................
Kode:
STEP UP!
 

madsen14

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Aha.. jamen så kan jeg da finde adskillige supportere i jeres team der skal bannes ?

Men er nu også ligemeget lige nu, vil stadig ha en løsning på de folk der loggede på til tabte byer, de folk der mistede deres føring i troen om de ku sove trygt osv. osv.

Må sku da være muligt at du som supporter kan gi mig et direkte svar på en løsning der ik bare hedder "Undskyld en lille fejl"

deka så skriv da til InnoGames og så få dem fyret vis du mener du har beviserne på din side, men husk vis du for de andre bannet og fyret så ryger du jo selv med i købet
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Aha.. jamen så kan jeg da finde adskillige supportere i jeres team der skal bannes ?

Men er nu også ligemeget lige nu, vil stadig ha en løsning på de folk der loggede på til tabte byer, de folk der mistede deres føring i troen om de ku sove trygt osv. osv.

Må sku da være muligt at du som supporter kan gi mig et direkte svar på en løsning der ik bare hedder "Undskyld en lille fejl"

For lige at gøre det klart, der er forskel på en supporter, og en Community Manager. :)
Og der er ingen direkte løsning.

Som skrevet.. Folk, der mener, at de har lidt et tab, kan skrive til supporten, og så tager vi den derfra.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
For at være med i hvad der sker:-? Nej men for at få hjælp f.eks. skrive herinde eller lign skal du..
Ville det ikke være bedre vi skrev over skype? Da man kan bruge alle ord der :) Uden at få en advarelse......................................................
Kode:
STEP UP!

Så må jeg da gå ud fra, at du vil have min skype, så du kan fyre alle dine "forbudte" ord af mod mig..
Det er faktisk lige til at more sig over! Og samtidig næsten til at falde i søvn over - for at sige vende udtrykket lidt mere positivt.
:sleep::sleep::sleep:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Fint så en CM .. eller hva faen forkortelsen er.. men nu er faktum at jeg VED support er istand til og gi erstatningsbyer til dem der er blevet udsat for lignende, ergo ville det da ikke være mindre end retfærdigt de fik det med det samme, da der ingen spørgsmål er omkring hvis fejl det er!

Madsen jeg er for en i ******* ligeglad hvem der er CM,Supporter, osv. osv. jeg ønsker kun 2 ting INGEN magtmisbrug og en løsning på det her emne så alle blir retfærdigt behandlet.

Det ku ligeså godt blive dig eller mig næste gang, og så ville jeg fandme sæt pris på opbakning!
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Fint så en CM .. eller hva faen forkortelsen er.. men nu er faktum at jeg VED support er istand til og gi erstatningsbyer til dem der er blevet udsat for lignende, ergo ville det da ikke være mindre end retfærdigt de fik det med det samme, da der ingen spørgsmål er omkring hvis fejl det er!

Madsen jeg er for en i ******* ligeglad hvem der er CM,Supporter, osv. osv. jeg ønsker kun 2 ting INGEN magtmisbrug og en løsning på det her emne så alle blir retfærdigt behandlet.

Der er STOR forskel på hvad, der kan gøres, og hvad der må gøres.
En supporter kan godt tage/give byer, men ikke uden min accept, jeg skal dog også have accept for det, og give en grund til min leder.

Hvad er i den her forbindelse "lignende"?
Du fik kun beskrevet erstatningsbyer, så den fik jeg ikke fat i, da der ingen der har fået eller taget erstatningsbyer.
 

madsen14

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Fint så en CM .. eller hva faen forkortelsen er.. men nu er faktum at jeg VED support er istand til og gi erstatningsbyer til dem der er blevet udsat for lignende, ergo ville det da ikke være mindre end retfærdigt de fik det med det samme, da der ingen spørgsmål er omkring hvis fejl det er!

Madsen jeg er for en i ******* ligeglad hvem der er CM,Supporter, osv. osv. jeg ønsker kun 2 ting INGEN magtmisbrug og en løsning på det her emne så alle blir retfærdigt behandlet.

deka hvem siger der ikke er en forklaring på det skete??? på at det er foaly som kom til at få lidt mere hvad så vis det havde været dig der havde fået den tror du ikke du vil være blevet træt af alle der går mod dig?? husk at det kunne ske for alle, men bare uheldigt det blev ham
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Hov my bad, retter lige fejlen (se, jeg både erkender OG retter op på fejlen)
So here it is: http://dk.twstats.com/dk9/index.php?page=ennoblements

Lækkert!

Men igen, vil jeg lige komme med yderligere spørgsmål, da det ikke vil være FAIR overfor alle, at kun dem der mistede byer, fik disse tilbage.

Hvad med resten? Hvad med hvor mange råstoffer hver spiller mistede i forhold til dem på et 9x9 felt, hvad med dem på 15x15? Hvor langt skal vi egentlig gå? Hvad med tropper? Skal vi tælle hvor mange, hver spiller fik uddannet ud af de plyndrede råstoffer i et givent felt efter klokken 00?
Der var mange flere sider i din skrivelse før, her er der kun en.. det hænger ikke meget sammen?
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hvad er i den her forbindelse "lignende"?
Du fik kun beskrevet erstatningsbyer, så den fik jeg ikke fat i, da der ingen der har fået eller taget erstatningsbyer.
-Liam Citat :)
Liam jeg har engang fået erstatning byer :)? Men ved dog ikke om det mener dette som kun nu eller overall :)


I kunne starte med at lave en slags erstatning.. F.eks give rås ud gøre et eller andet sådan alle bliver glade igen :)
For i skal jo nødig miste flere spillere.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Der er STOR forskel på hvad, der kan gøres, og hvad der må gøres.
En supporter kan godt tage/give byer, men ikke uden min accept, jeg skal dog også have accept for det, og give en grund til min leder.

Hvad er i den her forbindelse "lignende"?
Du fik kun beskrevet erstatningsbyer, så den fik jeg ikke fat i, da der ingen der har fået eller taget erstatningsbyer.
Det var mere at jeg kender en der fik 2 erstatningsbyer på grund af en fejl i spillet mener jeg.. men faktum er du har magten til det, så du bør kontakte ledelsen i tyskland med det samme og skrive at du gerne vil have dem med tabte byer får dem tilbage med det samme..
Hva angår ekstra farming osv. ved jeg ik om der er løsninger, men ville absolut sætte pris på et direkte svar fremfor lukkede emner konstant.
deka hvem siger der ikke er en forklaring på det skete??? på at det er foaly som kom til at få lidt mere hvad så vis det havde været dig der havde fået den tror du ikke du vil være blevet træt af alle der går mod dig?? husk at det kunne ske for alle, men bare uheldigt det blev ham
Madsen jeg forstår stadig ik jeg svare dig..

Men her.. Jeg aner ik hva Foaly har med det her og gøre, det er sku L33T der har den info, så ik mig du skal tale med om det, jeg snakker om dem der har tabt på det..
 

madsen14

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Madsen jeg forstår stadig ik jeg svare dig..

Men her.. Jeg aner ik hva Foaly har med det her og gøre, det er sku L33T der har den info, så ik mig du skal tale med om det, jeg snakker om dem der har tabt på det


hør her du broker dig flere gange over at foaly han fik en medjale og bare fordi han er forum admin så har han jo nok ikke andre ting han kan bruge end os andre så vis i broker jer over foaly ikke anmeldete det så gør det jo selv til support da det jo ikke kun er hans opgave
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det var mere at jeg kender en der fik 2 erstatningsbyer på grund af en fejl i spillet mener jeg.. men faktum er du har magten til det, så du bør kontakte ledelsen i tyskland med det samme og skrive at du gerne vil have dem med tabte byer får dem tilbage med det samme..
Hva angår ekstra farming osv. ved jeg ik om der er løsninger, men ville absolut sætte pris på et direkte svar fremfor lukkede emner konstant.

Ja, det er for sket, dermed ikke sagt, at det vil ske hver gang, der sker noget.
Dette var af en helt anden årsag.. En fejl i spillet.

Dette var ikke en fejl i spillet, men en fejl i opsætningen og indstillingerne, som jeg skulle have været mere obs på.

Jeg har været i kontakt med min chef. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Var det ik lettere og sige end at lukke 15 emner ?

hør her du broker dig flere gange over at foaly han fik en medjale og bare fordi han er forum admin så har han jo nok ikke andre ting han kan bruge end os andre så vis i broker jer over foaly ikke anmeldete det så gør det jo selv til support da det jo ikke kun er hans opgave
Du er da helt galt på den, har jeg aldrig skrevet ^^
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Var det ik lettere og sige end at lukke 15 emner ?

Det kan da godt være, at det havde været lettere.

Men igen.. Det retfærdiggøre ikke regelbryd.
Derfor de lukkede 2-3 emner, som forklaret.
 
Top