Ehmm???

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Håber dermed også, du har fået øjnene op for hvordan man løser tingene og hvordan tingene skal diskuteres i forhold til sager som dette.
Der er ingen grund til flamewars, mudderkast eller trashtalk - det kommer man ingen vegne med.
I startede .. HOST..

Ej nu smutter jeg ind og farmer videre :laugh:
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Løsning på Nytårs Krisen xD

Ej.. se nu der, det er præcis hva jeg ønskede mig ku jo ik være bedre, så er der self. farming osv. men jo ikke alt der kan ordnes desværre..
Men TAK fordi der blev gjort noget ved det, det er alle tiders!

ja nu er Dekani sikret erstatning til de lk`er der er tabt i farmning,sku flot:laugh:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Men ja nu kan tråden godt kaldes Nytårs freden diskutionen :)
Gæder det også hvis man har mistet noget på barbar byer ?:D
 

Smadremanden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Håber dermed også, du har fået øjnene op for hvordan man løser tingene og hvordan tingene skal diskuteres i forhold til sager som dette.
Der er ingen grund til flamewars, mudderkast eller trashtalk - det kommer man ingen vegne med.

Vi har al ret til at begå fejl, det har alle accepteret ved at oprette sig og spille Tribal Wars.
Dette skal ses som en erkendelse af vores fejl, og en mulig erstatning på de genere det har medført :)

Fin løsning som alle kan leve med.

Men er denne hurtige løsning ikke mere affødt af det pres der var kommet for en løsning.

For var det løsningen fra starten var der vel ingen grund til flere dages "radio tavshed"

Men denne sag må virkelig give stof til eftertanke for CM/Support måske et kursus i krisehåndtering kunne være op sin plads ;)
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Fin løsning som alle kan leve med.

Men er denne hurtige løsning ikke mere affødt af det pres der var kommet for en løsning.

For var det løsningen fra starten var der vel ingen grund til flere dages "radio tavshed"

Men denne sag må virkelig give stof til eftertanke for CM/Support måske et kursus i krisehåndtering kunne være op sin plads ;)


Nej. Dette har ikke været baseret på denne tråd eller denne diskussion.
Jeg skrev til min overordnede allerede klokken 16:46. Han gav endeligt svar på en løsning klokken 19:54.
Han har ikke læst denne eller andre tråde, blot hørt på min forklaring af hvad der gik galt :)

Afgørelsen/løsning blev skrevet da det hele var på plads.
 
Top