Ehmm???

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Har et spørgsmål ...

Hvad gir support ret til og slette det forum emne jeg lige oprettede som på ingen måde var provokerende, med bandeord eller noget andet og også lå i det rigtige emne og så oven i købet uden grund???

*Fra nu af blir der taget screenshot af alle hendelser*
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Kig i forumreglerne, og finder hurtigt et par regler, der giver os lov til dette :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Og med det mener jeg at jeg gerne vil se en decideret regel der forbyder mig og lave underskrift insamlinger angående TW i Off. Forum !
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
F.eks. dette indlæg kan gå ind under:
Vælg venligst passende titler når du skaber et emne. Venligst undgå ukomplette eller opmærksomhedssøgende navne, da de anses for uønskede og irriterende. Titler som ”spørgsmål”, ”hjælp”, ”lol” osv. skal også undgås.

Der er også denne her:
Undgå gentagende emner
Vær venlig at undersøge, at der ikke allerede er et lignede emne, før du opretter et nyt.


Så er der den du egentlig leder efter:
Moderatorerne har rettigheden til at ændre eller slette posteringer og lukke emner. Følg venligst deres instrukser.

og til slut, denne:
Bemærk venligst, at vi forbeholder os retten til at banne, straffe eller forbyde spillere, selvom de ikke har overtrådt de anførte forum regler.


-------------------------

Og med det mener jeg at jeg gerne vil se en decideret regel der forbyder mig og lave underskrift insamlinger angående TW i Off. Forum !

Og du fik en fin forklaring på, at netop din start af dette emne gik mod reglerne.
Du fik tilmed en besked på, hvorfor dit emne var slettet, og at du kunne oprette et nyt, der UDELUKKENDE gik på at diskuttere, og ikke at "lege" supporter for en dag.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Helt fint.. så vil jeg gerne have at du udlægger den korrekte måde og skrive det emne jeg skrev før på..

Mener at den skal laves præcis efter reglerne og stadig om samme emne så jeg kan få min underskrift indsamling, selvom jeg aldrig har set det her være et problem før nu..
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det er simpelthen bare at starte den indsamling, uden at provokere, fornærme eller gå direkte mod teamet eller andre spillere. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jaa men nu ber jeg dig pænt om og lave en direkte kopi jeg kan bruge, så vi begge ved at den ik blir slettet.. er trods alt jeres arbejde og hjælpe mig med den slags
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det er sørma ikke vores job, at lave direkte kopi af emner, som du kan bruge.
Vores job er at guide dig, og besvare dine spørgsmål og henvendelser.

Dog er der et par ting, jeg ikke forstår..
Hvad er det du vil opnå med en underskriftindsamling?
Hvad er det du vil prøve at opnå, ved at finde flere, der ikke kan lide fejlen?
Hvad forventer du at få ud af det?

Hvorfor ikke blot starte en konstruktiv diskussion om fejlen, at den skete, at den blev fundet hurtigt, at der er par der har lidt under den, og at det skal der gøres mere opmærksom på en anden gang?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Forventer at jeres ledelse kan få jer under kontrol

Forventer at i kan blive skiftet ud med mere kompetente da i langt fra gør jeres arbejde ordenligt i forhold til adskillige spilleres meninger

Forventer at de stakkels ofre for fredens fejl får det tilbage som de mistede på at stole på support

Forventer at alt magtmisbrug ophører på den ene eller den anden måde

Kan fortsætte hele dagen.. og vil gerne gøre opmærksom på dette er svar du selv bad om, så vil ik høre for at de er provokerende!

Og sidst men ikke mindst, fordi at hvergang vi prøver så lukker i totalt af, blokker emnet og siger den ikke må tages på forum medmindre den er perfekt udarbejdet..men gæt hvad, i kan finde fejl i alle vores indlæg, har sku aldrig set jer himle så meget op over en fejl i overskriften før, der er oven i købet et emne der hedder Rygtebøssen, der har i sku ik lukket den, med den her instilling kan INGEN lave indlæg uden de blir lukket, man ska sku være professor for at lave et accebtabelt et nu!
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
For lige at slå lidt ind på det du siger, Dekani..
Så hver gang, der sker en fejl, vil du have en udskiftning af teamet?
Fordi der er flere, der mener noget, så er det sandt eller gældende?
Dem der var ramt af denne fejl, kan skrive til support, og så tager vi den derfra.
Igen, er det dig, der mener, at der foregår magtmisbrug, selvom alt foregår under de regler, der findes i spillet og på forummet.

Emner bliver lukket af, hvis de ikke følger reglerne, eller indlæggende går for langt væk fra deres oprindelige emne.
Det er egentlig ikke tit, at der lukkes eller slettes et indlæg, det sker KUN ved regelbrud.
Men som man siger.. Overdrivelse fremmer forståelsen.


[EDIT]
Og endnu en regel, der kan bruges til dette emne:
Samtaler, diskussioner og argumenter imellem 2 personer skal holdes til privaten. Venligst brug PM systemet i dette forum, eller brug andre applikationer (f.eks. IRC, Skype, osv.).

Nu har du vidst fået alle de gældende.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej, ik hvis folk erkender deres fejl og retter op på det, men i gir bare en "Det var en lille fejl" og intet andet får man..

Well når først så mange mener det så ku det være i sku overveje at det måske for en gangs skyld er jer der er galt på den!

ALLE var ramt af denne fejl, hva er det i ik fik fat i der?

Du skal ik spidse mig af med den "Forum reglerne holdes" du ved udemærket at hvis det ik var rettet mod jer havde i overhovedet ikke lukket den på grund af forkert overskrift eller andet pjat i nu ellers kan finde på at omvænde de regler til!

Sjovt i ik har så travlt med at lukke emner ligeså snart Cleaner skriver noget uforståeligt i et forkert rum, åbenbart kun emner der omhandler jer der skal lukkes prompte.,.
 

madsen14

Nybegynder
Reaktionsscore
0
dekani som normalt bruger du din tid på at gi´ andre skylden for en lille fejl.

dekani hvorfor vil du gøre sådan et stort nummer ud af det?? først brokker du dig over der findes freden bagefter brokker du dig over at der er en lille fejl du kunne lige så godt udnytte den vis det er, men hvem siger der ikke er en forklaring på at foaly fik medjalen??
 

anje

Veteran
Reaktionsscore
3
liam....jeg har lige et spørgmål i denne sag, for du henviser igen til at folk bare kan skrive til support.

Nu har jeg selv spillet siden foråret, og det tog mig tid både at finde dette forum (tak til dekani for at vise mig forum), og finde supporten, så forventer i virkeligt at nye spillere bare skriver til jer fordi de mister en by?
kunne det ikke tænkes at de spillere i stedet, tænker ****e spil og stopper med at spille? ville jeg nok selv gøre

kan det virkeligt passe at support i sådan en situation ikke kan tjekke stats og se hvem der har mistet byer indenfor nytårsfreden?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
dekani som normalt bruger du din tid på at gi´ andre skylden for en lille fejl.

dekani hvorfor vil du gøre sådan et stort nummer ud af det?? først brokker du dig over der findes freden bagefter brokker du dig over at der er en lille fejl du kunne lige så godt udnytte den vis det er, men hvem siger der ikke er en forklaring på at foaly fik medjalen??
Tror ik du forstod pointen, jeg er ik ligesom jer !

Jeg udnyttede sku også fredsmanglen og fik en masse ud af det.. PROBLEMET er at det IKKE ER FAIR!!!
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Nej, ik hvis folk erkender deres fejl og retter op på det, men i gir bare en "Det var en lille fejl" og intet andet får man..

Fejlen er erkendt. Et par gange snart..
Forventer du at jeg ligger mig ned på knæ foran dig, og siger undskyld?

Well når først så mange mener det så ku det være i sku overveje at det måske for en gangs skyld er jer der er galt på den!

Det var os, der var gal på den.. Men det hænger også sammen med at fejlen er erkendt..^^

ALLE var ramt af denne fejl, hva er det i ik fik fat i der?

Hvordan blev ALLE ramt?

Du skal ik spidse mig af med den "Forum reglerne holdes" du ved udemærket at hvis det ik var rettet mod jer havde i overhovedet ikke lukket den på grund af forkert overskrift eller andet pjat i nu ellers kan finde på at omvænde de regler til!

Diskussioner rettet mod os, findes der også en regel for..
Det lyder til at du skal læse op på dine regler.

Der findes specifikke regler til netop hvad du beskriver der, så det er ikke med at omformulere eller "omvænde" eller noget helt tredje.
Jeg er ikke bleg for at sige, at det her er dig, der ikke har forstået eller læst reglerne.

Sjovt i ik har så travlt med at lukke emner ligeså snart Cleaner skriver noget uforståeligt i et forkert rum, åbenbart kun emner der omhandler jer der skal lukkes prompte.,.

Endnu et par regler, du bryder her..
Fornærmelser mod en anden spiller, og angreb på en spillers grammatik.
Kan du ikke snart selv se hvor det bærer hen for dig?

og du fik lige en forklaring på, hvorfor emner lukkes om os.

Alt i alt - Læs op på dine regler. Så ville der ikke ske så mange lukninger og sletninger af dine indlæg/emner.
 

madsen14

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Tror ik du forstod pointen, jeg er ik ligesom jer !

Jeg udnyttede sku også fredsmanglen og fik en masse ud af det.. PROBLEMET er at det IKKE ER FAIR!!!


dekani syns du skal holde din mund vis du ikke har noget fornuftigt at sige og så få brugt din tid på noget andet end at brokke dig hele tiden jo selvfølige er det jo trals at det tog 10 timer for at få rettet det op, men husk at alle kan begå fejl kan godt være du tror du er bedre end alle andre, men det er du jo endelig ikke
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Liam har du så en skype vi må få? Så vi kan skrive?
Og at du siger at man selv skal tage kontakt til Support... NEVER!!! Hvis dem som har mistet deres by er nye, og derfor ikke ved hvordan man helt gør.. Kan i enten skrive en PM til alle. Eller KONTAKTE VÆR ENKELT.. Men når nej det har i jo ikke tid til..

Og en sidste ting,,, INGEN HAR TAGET ANSVAR FOR DET DER ER SKET!! MAND JER OP!!! DETTE ER EN FEJL SOM KAN SKE FOR ALLE. SÅ UDSKYLD DA OG RET FEJLEN MEST MULIGT!!!!

Eftersom jeg har betalt for at spille dette spil vil jeg også ha forklaringer når der er fejl....
Eller kan man jo bare tage et spil næsten magen til...


Lavt...
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Tror ik du forstod pointen, jeg er ik ligesom jer !

Jeg udnyttede sku også fredsmanglen og fik en masse ud af det.. PROBLEMET er at det IKKE ER FAIR!!!


Dette er endnu en klar overtrædelse af spillets regler, at du bevidst udnyttede fejlen.

liam....jeg har lige et spørgmål i denne sag, for du henviser igen til at folk bare kan skrive til support.

Nu har jeg selv spillet siden foråret, og det tog mig tid både at finde dette forum (tak til dekani for at vise mig forum), og finde supporten, så forventer i virkeligt at nye spillere bare skriver til jer fordi de mister en by?
kunne det ikke tænkes at de spillere i stedet, tænker ****e spil og stopper med at spille? ville jeg nok selv gøre

kan det virkeligt passe at support i sådan en situation ikke kan tjekke stats og se hvem der har mistet byer indenfor nytårsfreden?

Jeg kan godt forstå, at det før i tiden kan have været svært at finde supporten.
Men på nuværende tidspunkt findes der et link i bunden af skærmen, der henviser til supporten :)

Du mener helt seriøst, at vi skal tjekke stats på samtlige 4-5000 spillere?
 

Smadremanden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Kære lille madsen

Hvem går du efter der? manden eller bolden ???

kan du ikke se at dekani kæmper også din kamp her ? eller har dit had til denne spiller forblindet din sunde fornuft.

Hvor ville jeg dog håbe at support kunne udvise lidt konduiet og se bort fra deres enormt mange muligheder for at slette de indlæg de ikke ønsker at læse.
For det må da for pokker gi stof til eftertanke når de kan se at vi ikke er tilfreds med måden de forvalter deres rettigheder/magt på.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
@Liam - Det var ALLE der blev ramt da der stadig ku farmes, angribes osv. mange fik nye naboer i freden som de absolut ik var klar til og håndtere, mange mistede deres føring til naboen imens han fik en adel da de ikk vidste de ku, flere tabte deres eneste by ..altså alt i alt ALLE blev ramt!

dekani syns du skal holde din mund vis du ikke har noget fornuftigt at sige og så få brugt din tid på noget andet end at brokke dig hele tiden jo selvfølige er det jo trals at det tog 10 timer for at få rettet det op, men husk at alle kan begå fejl kan godt være du tror du er bedre end alle andre, men det er du jo endelig ikke
Du er lige det hak for *** og høre på nu, for det første er det langt fra en LILLE fejl at man står op til en by der ik er der!
For det andet er det ik dig jeg har taget kontakt til i denne tråd, så hver venlig og bland dig udenom hva jeg skriver eller opret din egen tråd om emnet, som der så smuk blir sagt!

@L33T - Faktisk en fremragende ide det med en PM til alle, da vi jo ved noobs ik helt kender rutinen hvis noget er galt og alle kan få en chance for at klage sig over emnet.
 
Top