Ehmm???

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Så må du da komme med en forklaring på, at din post var relevant for emnet, så skal jeg med glæde gendanne den, såfremt at grunden er valid.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Det synes jeg bestemt ikke, at den gør.
men det har ingen relevans for emnet, at du mener, diskussionen sejler.
Ligeledes er det ikke vigtigt hvilke farve strømper du har på, mens du tager del i denne debat.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Officielle udmelding over erstatning:

Alle dem, der mistede byer, vil få disse tilbage + 3 dages premium.
Alle dem, der mistede enheder, vil få disse tilbage.

Vi skal dog have bevis på, at der er mistet tropper, samt det hele skal sendes i en ticket.
Udmelding vil komme.


Og så vil emnetitlen på dette emne blive rettet til, så den er lidt mere sigende.. Ideer, Dekani? - når nu du startede det.
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
og dine fornærmelser vælger jeg at overse :) - synes ikke de er support værdig

Skal slet ikke opfangedes som en fornærmelse, men som en forklaring på, hvor ligegyldig kommentaren var i forhold til emne - AKA spam.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Officielle udmelding over erstatning:

Alle dem, der mistede byer, vil få disse tilbage + 3 dages premium.
Alle dem, der mistede enheder, vil få disse tilbage.

Vi skal dog have bevis på, at der er mistet tropper, samt det hele skal sendes i en ticket.
Udmelding vil komme.


Og så vil emnetitlen på dette emne blive rettet til, så den er lidt mere sigende.. Ideer, Dekani? - når nu du startede det.

Løsning på Nytårs Krisen xD

Ej.. se nu der, det er præcis hva jeg ønskede mig ku jo ik være bedre, så er der self. farming osv. men jo ikke alt der kan ordnes desværre..
Men TAK fordi der blev gjort noget ved det, det er alle tiders!
 

LiamAird

Elite medlem
Reaktionsscore
7
Håber dermed også, du har fået øjnene op for hvordan man løser tingene og hvordan tingene skal diskuteres i forhold til sager som dette.
Der er ingen grund til flamewars, mudderkast eller trashtalk - det kommer man ingen vegne med.

Vi har al ret til at begå fejl, det har alle accepteret ved at oprette sig og spille Tribal Wars.
Dette skal ses som en erkendelse af vores fejl, og en mulig erstatning på de genere det har medført :)


[EDIT]
Vil godt lige skynde mig at sige, at selvom denne besked er skrevet til Dekani, betyder det ikke, at det KUN er ham, eller at der kun snakkes om ham.
Beskeden er til ALLE.

det beklager jeg. Fik lige selv læst den igennem og så den lidt fra en anden vinkel!
 
Senest redigeret:
Top