Rygtebørsen

Girl fire59

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Nej, vi har valgt det fra, da vores naboer begynder, at rykke tæt, så stemmerne er desværre begyndt at ryste igen!
 

Girl fire59

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Rygterne går på at der var nogle der slog sig på Lord Vidar, fordi der var en lygte der lyste for katapulterne!
Det var angiveligt nogle CWR folk der fik tæsk
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Bekræftet ;)

Andre rygter lyder på at CWR og ES "snakker" om en aktion mod stakkels Coco .. Man må håbe han har en ordenlig velkomst klar til dem :p
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
det forlyder at Coco Jamboo er blevet så bange for fjenderne og dårlig moral, at du nu er blevet bb-rytter.....

ikke kønt af hvad man troede var dygtige spillere... :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det forlyder at personen der startede rygtet, selv tog en BB fra start og ikke siden har været i stand til at adle :laugh:
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygtet siger de stakkels Coco'er var meget rige, men har brugt mere på pp/dag end en rødvinsdranker på en uge :what:
(rolig nu - kan ikke lige finde mit gl. korstog mod pp:D)
 

hekler

I træning
Reaktionsscore
0
Rygterne vil vide at der jo knapt er en eneste i top 100 der ikke har brugt PP i et eller andet omfang, men at det jo altid er brugbart at slå de andre oven i hovedet med.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
rygterne går på at den alliance af stammer er blevet opløst da de store af stammerne troede at de kunne stille ultimatumer og true de andre stammer på plads.

Desuden turde de ikke at modtage kritik for ikke at gøre andet end at bede om deff og ikke angribe igen
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygterne vil vide at der jo knapt er en eneste i top 100 der ikke har brugt PP i et eller andet omfang, men at det jo altid er brugbart at slå de andre oven i hovedet med.

Hvorfor dog slå nogen i hovedet? Hvis det er et utæmmeligt behov, så til nød Innogames, der desværre ikke har haft fantasi til at tjene penge på spillet uden samtidig at indføre en slags 1, 2 og 3 division af spillere, der er bestemt af deres pp-indkøb
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
rygterne går på at den alliance af stammer er blevet opløst da de store af stammerne troede at de kunne stille ultimatumer og true de andre stammer på plads.

Desuden turde de ikke at modtage kritik for ikke at gøre andet end at bede om deff og ikke angribe igen

Tror sgu du har ret:laugh:
 

haps

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Ved nu ikke om der er meget rygte i det... men hold nu op hvor er det sørgeligt at se al den krammeri... her tænker jeg på {SR} Gad vide hvornår de får den fjerde wing?
Ja og gad vide hvad der står i deres diplomati? kramme kramme kramme :D

Personligt tænker jeg det må være frustrerende ikke at have nogle ordentlige mål at adle... altså når hele nabolaget er med til at kramme ;)
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Rygterne siger at visse personer i SR, tager gammelt nag med over fra andre (tidligere) verdener....
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
God stil .. Det er også min personlige favorit :laugh:

Andre rygter siger at HULK forsøger sig med Diplomati, men forhandlingerne stopper tilsyneladene altid ved det første "Grrr" :p
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Ved nu ikke om der er meget rygte i det... men hold nu op hvor er det sørgeligt at se al den krammeri... her tænker jeg på {SR} Gad vide hvornår de får den fjerde wing?
Ja og gad vide hvad der står i deres diplomati? kramme kramme kramme :D

Personligt tænker jeg det må være frustrerende ikke at have nogle ordentlige mål at adle... altså når hele nabolaget er med til at kramme ;)

har så hørt at de kun har sig selv at støtte sig til men ved ikke om det er muligt at bekræfte eller aflive det rygte
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
og rygtet vil sige at der er to spillere der har valgt at stoppe pga for mange Noobs der vil hytte sit eget skind og gør det surt for folk der vil hjælpe dem
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Rygtet siger at de 2's selvovervurdering var så massiv, at kun de ikke mente de var noobs:laugh:
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Rygtet siger at ES brød med CWR for at kunne tage de 2 største fra CWR

Hvad blev der af kun v1 :confused:

Selv som en af "ofrene" i den her sag, så kan jeg godt afkræfte det. Det er løgn og latin.

ES "brød" ikke med nogen, men man vælger naturligvis at spille sammen med de spillere som er aktive, og det var der bare for mange i CWR der ikke var. Dem der så var tilbage, hvor skulle de så ellers søge hen? Så er det eneste fornuftige at man vælger ES hvis muligt
 

Girl fire59

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Selv som en af "ofrene" i den her sag, så kan jeg godt afkræfte det. Det er løgn og latin.

ES "brød" ikke med nogen, men man vælger naturligvis at spille sammen med de spillere som er aktive, og det var der bare for mange i CWR der ikke var. Dem der så var tilbage, hvor skulle de så ellers søge hen? Så er det eneste fornuftige at man vælger ES hvis muligt

Dette kan vel kun betyde at ES er begyndt og blive lidt bange, så de bliver nød til og tage ikke v1 spillere ind :)

Hvornår mon de invitere de 35 største? :confused::confused:
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Dette kan vel kun betyde at ES er begyndt og blive lidt bange, så de bliver nød til og tage ikke v1 spillere ind :)

Hvornår mon de invitere de 35 største? :confused::confused:

Nej, hvad skulle de dog være bange for? de har jo det hele i deres hule hånd. Jeg kan da godt forstå at i andre har interesse i hvad der er foregået. Men det kan i jo så blive ved med at prøve og gætte jer til.

Sandheden er den at det slet ikke var så dramatisk. Tingene gik bare sin naturlige gang
 
Top