Rygtebørsen

Girl fire59

Nybegynder
Reaktionsscore
0
At kører en streng politik igennem hele serveren om kun v1 folk, for så at tage nogle som ikke er fra v1 ind, er jo nærmest en fallit erklæring

Er sikker på hvis de havde serveren i deres hule hånd ville de ikke tage CWR folk ind ;-)
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
At kører en streng politik igennem hele serveren om kun v1 folk, for så at tage nogle som ikke er fra v1 ind, er jo nærmest en fallit erklæring

Er sikker på hvis de havde serveren i deres hule hånd ville de ikke tage CWR folk ind ;-)

Ja måske. Jeg skal heller ikke forsvarer ES politik. Jeg er og har aldrig været i stammen. Jeg beskrev bare tingene som jeg har oplevet dem, og afkræftede det rygte der var på banen. For det var ikke derfor tingene er endt som de er gjort
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Nej, hvad skulle de dog være bange for? de har jo det hele i deres hule hånd. Jeg kan da godt forstå at i andre har interesse i hvad der er foregået. Men det kan i jo så blive ved med at prøve og gætte jer til.
Hvorfor gætte når man kan vide :rolleyes:
NÅ! var nu slet ik det.. Men så lige den der "Det hele i deres hule hånd" .. Sig mig .. Ved da godt vi kun er 5 medlemmer, men jeg vil da mene vi kan sparke lidt endnu alligevel, så vil du lige trække den tilbage om jeg må be :p
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvorfor gætte når man kan vide :rolleyes:
NÅ! var nu slet ik det.. Men så lige den der "Det hele i deres hule hånd" .. Sig mig .. Ved da godt vi kun er 5 medlemmer, men jeg vil da mene vi kan sparke lidt endnu alligevel, så vil du lige trække den tilbage om jeg må be :p

Så lad gå da. Det er hermed gjort :)
 

sniferne

Senior medlem
Reaktionsscore
2
rygtet siger at ff nu SMASH! har tængt sig at rekuter spiller i samme tempo som ES og SR har gjort
vis det er sandt så er det vil dem der rekuter sig til en sejer og ikke ES ;O
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
At kører en streng politik igennem hele serveren om kun v1 folk, for så at tage nogle som ikke er fra v1 ind, er jo nærmest en fallit erklæring

Er sikker på hvis de havde serveren i deres hule hånd ville de ikke tage CWR folk ind ;-)

Fallit erklæring? Imponerende statement.
- Det eneste jeg kan bekræfte, er at ES var skabt ud fra grundlaget af at samle vore V1 venner igen. Det har aldrig været vores intension at udelukke alle andre spillere fra ES. Dog skulle vi bruge en del tid på at overtale/invitere vore venner til stammen, før vi kunne åbne op for nye krigere.

Hvorfor gætte når man kan vide :rolleyes:
NÅ! var nu slet ik det.. Men så lige den der "Det hele i deres hule hånd" .. Sig mig .. Ved da godt vi kun er 5 medlemmer, men jeg vil da mene vi kan sparke lidt endnu alligevel, så vil du lige trække den tilbage om jeg må be :p
Ja, det er hyggeligt at se lidt modstand fra de 7 spillere på bl.a. ES. Keep it coming, ellers kan det jo være at vi får lidt for mange d-vitaminer ;-)

rygtet siger at ff nu SMASH! har tængt sig at rekuter spiller i samme tempo som ES og SR har gjort
vis det er sandt så er det vil dem der rekuter sig til en sejer og ikke ES ;O

Ja det skulle vi sandelig ikke have ;-) Det er jo altid en sikker hånd, ikke at bruge hovedet når man skal kommentere andres beskæftigelser. ES nyder nu at have én mand ved hvert toilet. Vi er ikke så villige til at dele :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et rygte siger at en "højere stående" person i ES har kontaktet undertegnet for at der skulle komme noget diplomati imellem SMASH og ES :eek:

Tænk at de nu vil kramme med os :laugh:
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Et rygte siger at en "højere stående" person i ES har kontaktet undertegnet for at der skulle komme noget diplomati imellem SMASH og ES :eek:

Tænk at de nu vil kramme med os :laugh:

Ja. De har muligvis set sig nærmere på den swingerklub som -FF- + HULK valgte at oprette :)
Rygtet går jo på at både FF + HULK græd så meget over deres tabte mænd, at de måtte finde en ledig skulder at græde på. Sådan er det når man er lidt for smart i en fart :) Men det kender du jo alt til med din erfaring. I sidder jo tre spillere og holder i hånd mens i skider på samme lokum.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Ja. De har muligvis set sig nærmere på den swingerklub som -FF- + HULK valgte at oprette :)
Rygtet går jo på at både FF + HULK græd så meget over deres tabte mænd, at de måtte finde en ledig skulder at græde på. Sådan er det når man er lidt for smart i en fart :) Men det kender du jo alt til med din erfaring. I sidder jo tre spillere og holder i hånd mens i skider på samme lokum.

Zimquik nu ved jeg ikke hvad der er sket på verden efter jeg er stoppet men ved at sir angelo ikke er en af dem der tuder over tabte tropper.
Plus ud fra den måde jeg har forstået det på så er det ES der har smidt en anmodning om I.A.P. til SMASH og ikke omvendt ergo må det være ES der er svage og tuder over tabte tropper
Plus som
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Zimquik nu ved jeg ikke hvad der er sket på verden efter jeg er stoppet men ved at sir angelo ikke er en af dem der tuder over tabte tropper.
Plus ud fra den måde jeg har forstået det på så er det ES der har smidt en anmodning om I.A.P. til SMASH og ikke omvendt ergo må det være ES der er svage og tuder over tabte tropper
Plus som

Man kan ikke se med bind for øjnene.

Hvis du mener personligt at du har ret til at udtale dig, så i det mindste få undersøgt sagerne. ES har observeret stammerne og henvendte sig til HULK 1 1/2 måned mht diplomatiske grunde. Grunden kan jeg desværre ikke fortælle, men lad os bare beskrive det på denne måde; ES ville aldrig støtte op omkring hverken Madlung eller Dekani dual konti.
Hvorfor tror i at der aldrig er nogen fra ES som udtaler sig på disse forum. Forummet plejer somregel at bestå af naive spillere som mener at der er kontekst i ord som kan opstarte splid.
Desuden fik SMASH 1 by fra deres OPS, og ES 20. Tror så men de er rigeligt tilfredse. :wave:
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Man kan ikke se med bind for øjnene.

Hvis du mener personligt at du har ret til at udtale dig, så i det mindste få undersøgt sagerne. ES har observeret stammerne og henvendte sig til HULK 1 1/2 måned mht diplomatiske grunde. Grunden kan jeg desværre ikke fortælle, men lad os bare beskrive det på denne måde; ES ville aldrig støtte op omkring hverken Madlung eller Dekani dual konti.
Hvorfor tror i at der aldrig er nogen fra ES som udtaler sig på disse forum. Forummet plejer somregel at bestå af naive spillere som mener at der er kontekst i ord som kan opstarte splid.
Desuden fik SMASH 1 by fra deres OPS, og ES 20. Tror så men de er rigeligt tilfredse. :wave:

Zimguik som jeg startede med at skrive ved jeg ikke hvad der er sket efter jeg stoppede på verden 19.
Det vælger du pænt at se bort fra.
hvor længe har du spillet Zimquik de forum herinde er hvor vi kan skrive uden at være fjender.
Desuden hvis man kan skabe splid herinde så tror jeg rent faktisk der var flere der skrev herinde end der er.
alle har ret til at skrive herinde Zimquik og hvis du ikke kan finde dig i det så kan du jo bare holde dig væk.
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Man kan ikke se med bind for øjnene.

Hvis du mener personligt at du har ret til at udtale dig, så i det mindste få undersøgt sagerne. ES har observeret stammerne og henvendte sig til HULK 1 1/2 måned mht diplomatiske grunde. Grunden kan jeg desværre ikke fortælle, men lad os bare beskrive det på denne måde; ES ville aldrig støtte op omkring hverken Madlung eller Dekani dual konti.

Hvad er det du snakker om Zimquik ?
For det første aner jeg ikke hvem fanden du er........ men vil nu ikke mene jeg har gjort noget i TW, som skulle retfærdiggøre en sviner fra dig?? - det bliver du ihvertfald nødt til at uddybe !
Desuden spiller jeg da ikke på dual-konto, og har ikke gjort det på nogen af de 4 sidste verdener jeg har vundet herinde..... prøv igen homie
 

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
rygtet siger at ff nu SMASH! har tængt sig at rekuter spiller i samme tempo som ES og SR har gjort
vis det er sandt så er det vil dem der rekuter sig til en sejer og ikke ES ;O

rofl jan, du kender mig da bedre end det :)
Jeg vil da til enhver tid hellere gå ned med flaget hejst højt, end melde mig fallit og begynde på mass-recruit eller at begynde at kramme med alle andre xD
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Zimquik kan huske at din stamme troja fik tæsk af capow.
Stats er en god ting når man vil vide hvem man kan stole på eller ej
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Hvad er det du snakker om Zimquik ?
For det første aner jeg ikke hvem fanden du er........ men vil nu ikke mene jeg har gjort noget i TW, som skulle retfærdiggøre en sviner fra dig?? - det bliver du ihvertfald nødt til at uddybe !
Desuden spiller jeg da ikke på dual-konto, og har ikke gjort det på nogen af de 4 sidste verdener jeg har vundet herinde..... prøv igen homie

Du behøver ikke at vide alt ven. Men du sidder bestemt på en dual konto hos den daværende HULK stamme.

Du må lige forklarer hvor jeg kom til at sårer dine følelser henne. At de ikke ville støtte op omkring dig? Det må du undskylde så.
 
Senest redigeret af en moderator:

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Ja. De har muligvis set sig nærmere på den swingerklub som -FF- + HULK valgte at oprette :)
Rygtet går jo på at både FF + HULK græd så meget over deres tabte mænd, at de måtte finde en ledig skulder at græde på. Sådan er det når man er lidt for smart i en fart :) Men det kender du jo alt til med din erfaring. I sidder jo tre spillere og holder i hånd mens i skider på samme lokum.
Hmm.. Swingerklub siger du.. Nu er det sådan at jeg faktisk ligger inde med beviser for at vi har været allieret siden starten af verdenen og planen altid var at joine hinanden.. Vi holdte den skam bare lidt low, så grippene i ES havde lidt og tænke over :p

Ved ikke hvad der har gjort du mente at spydigheder på off. forum var en god ide??, men hvis det er din måde at sige flot arbejde på, så tak da :)

Btw. Madlung er ikke og har ALDRIG været dual, så tror du skal få dine fact's straight
 
Senest redigeret:

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Hmm.. Swingerklub siger du.. Nu er det sådan at jeg faktisk ligger inde med beviser for at vi har været allieret siden starten af verdenen og planen altid var at joine hinanden.. Vi holdte den skam bare lidt low, så grippene i ES havde lidt og tænke over :p

Ved ikke hvad der har gjort du mente at spydigheder på off. forum var en god ide??, men hvis det er din måde at sige flot arbejde på, så tak da :)

deka det er flot det i har lavet bare synd i ikke fik taget min by :p
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Hmm.. Swingerklub siger du.. Nu er det sådan at jeg faktisk ligger inde med beviser for at vi har været allieret siden starten af verdenen og planen altid var at joine hinanden.. Vi holdte den skam bare lidt low, så grippene i ES havde lidt og tænke over :p

Ved ikke hvad der har gjort du mente at spydigheder på off. forum var en god ide??, men hvis det er din måde at sige flot arbejde på, så tak da :)

Vi ligger vel alle inde med mange beviser som kan afkræfte modpartens udtalelser. Så måske du skulle holde styr på dine grise. Ironisk nok at SMASH ligger så meget vægt på 'masse rekruttering', når der ligger 'beviser' for at de har fået et nej til flere gode og erfarene spillere. Og desuden er 'smash' gode til at starte rygter baseret på tynd luft.

så hvis ikke du spiller den her verden, så burde du jo ikke skrive herinde :p

Hvorfor ikke? Har du glemt hvad jeg skrev til dig tidligere?
 
Senest redigeret af en moderator:
Top