Rygtebørsen

Madlung

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Du behøver ikke at vide alt ven. Men du sidder bestemt på en dual konto hos den daværende HULK stamme.

Du må lige forklarer hvor jeg kom til at sårer dine følelser henne. At de ikke ville støtte op omkring dig? Det må du undskylde så.

Jesus hvor er du blød at høre på Zimquik......

og nej, har aldrig haft dual herinde - du kan da bare spørge MJ fra din egen stamme.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Så kom lystløgneren på banen :) Det var også på tide at du kunne fumle dig hen til tasterne.
Vi ligger vel alle inde med mange beviser som kan afkræfte modpartens udtalelser. Så måske du skulle holde styr på dine grise. Ironisk nok at SMASH ligger så meget vægt på 'masse rekruttering', når der ligger 'beviser' for at de har fået et nej til flere gode og erfarene spillere. Og desuden er 'smash' gode til at starte rygter baseret på tynd luft. Men sådan må det være når man deler det samme lokum i for lang tid. Lugten kan godt stige jer til hovedet, men den stank må du jo være vant til Dekani.



Hvorfor ikke? Har du glemt hvad jeg skrev til dig tidligere, eller er du dement?



Pas på du ikke får for meget op i numsen på samme tid. Kan jo være at du ikke kan møde op på arbejde næste dag pga. en skade.

Zimquik drop det der, bare fordi jeg roser Deka og angelo for det de har lavet, skal du fandeme ikke begynde at svine mig til eller er det bare et tegn på at du er ved at løbe tør for krudt.

Hvis du har så mange beviser som du siger så kom med dem.

Kan ikke se du har en grund til at skrive herinde.
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Zimquik drop det der, bare fordi jeg roser Deka og angelo for det de har lavet, skal du fandeme ikke begynde at svine mig til eller er det bare et tegn på at du er ved at løbe tør for krudt.

Hvis du har så mange beviser som du siger så kom med dem.

Kan ikke se du har en grund til at skrive herinde.

Det var ikke jeg, som udtalte mig om at ES henvendte sig til SMASH, af diplomatiske oversager.
 
Senest redigeret af en moderator:

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det var ikke jeg, som udtalte mig om at ES henvendte sig til SMASH, af diplomatiske oversager.

jeg udtalte mig på baggrund af hvad der er skrevet du begynder og snakke om andre ting.

Heldigvis behøves jeg ikke bruge min tid med at sidde og tænke over hvad jeg skriver.

Du kan ikke afgøre om jeg er intelligens ud fra hvad jeg skriver her, er jo meget klogere end dig da jeg ikke nedlader mig til at svine dig til på nogen måde.
 
Senest redigeret af en moderator:

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
jeg udtalte mig på baggrund af hvad der er skrevet du begynder og snakke om andre ting.

Heldigvis behøves jeg ikke bruge min tid med at sidde og tænke over hvad jeg skriver.

Du kan ikke afgøre om jeg er intelligens ud fra hvad jeg skriver her, er jo meget klogere end dig da jeg ikke nedlader mig til at svine dig til på nogen måde.

Jeg mener blot at du ikke rummer kapaciteten, til at kunne tænke langt. Det var jo måske også derfor du tabte din by :)
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Jeg mener blot at du ikke rummer kapaciteten, til at kunne tænke langt. Det var jo måske også derfor du tabte din by :)

nu ved du så ikke hvorfor jeg tabte min by men lad mig sige det sådan her jeg gad ikke spille mere. vil ikke spille et spil halvhjertet også derfor jeg ikke holdt længere end jeg gjorde.

Og du aner jo ikke hvad du snakker om tro mig jeg tænker meget længere end du regner med, allerede nu er jeg ved at overveje hvem jeg skal spille sammen med i den næste verden jeg spiller
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
deka det er flot det i har lavet bare synd i ikke fik taget min by :p
Aner ikke lige hvilken by vi ikke har fået taget, men ja det er da muligt vi har misset en :p
Så kom lystløgneren på banen :) Det var også på tide at du kunne fumle dig hen til tasterne.
Vi ligger vel alle inde med mange beviser som kan afkræfte modpartens udtalelser. Så måske du skulle holde styr på dine grise. Ironisk nok at SMASH ligger så meget vægt på 'masse rekruttering', når der ligger 'beviser' for at de har fået et nej til flere gode og erfarene spillere. Og desuden er 'smash' gode til at starte rygter baseret på tynd luft. Men sådan må det være når man deler det samme lokum i for lang tid. Lugten kan godt stige jer til hovedet, men den stank må du jo være vant til Dekani.
Den holder ikke nej, har kun forsøgt at få to over på vores side og det er fordi vi anså dem som venner fra tidligere verdener, de takkede pænt nej og derfra har vi holdt det på fjende basis ;)
Når det så er sagt.. Hvem fanden siger så vi ligger vægt på masse rekrutering???.. Personligt er jeg sku vant til at folk krammer, så gider ikke rigtigt bruge min energi på det.. Men vinde over det?? ja til hver en tid

Btw. lod mærke til du helt hoppede videre til noget nyt.. Hvad med du lige starter med at forsvare dine første påstande??
1. Hulk & FF teamede op senere, fordi vi ikke ku klare mosten ?
2. Madlung er dual konto ?
Eller er det bare lettere og springe rundt i påstande, til du rammer noget rigtigt :)

http://content.screencast.com/users/Dekani/folders/Jing/media/1e853f29-bb27-4fa3-b411-3ca955dd5610/2014-07-24_1616.png
 
Senest redigeret:

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Aner ikke lige hvilken by vi ikke har fået taget, men ja det er da muligt vi har misset en :p

Den holder ikke nej, har kun forsøgt at få to over på vores side og det er fordi vi anså dem som venner fra tidligere verdener, de takkede pænt nej og derfra har vi holdt det på fjende basis ;)
Når det så er sagt.. Hvem fanden siger så vi ligger vægt på masse rekrutering???.. Personligt er jeg sku vant til at folk krammer, så gider ikke rigtigt bruge min energi på det.. Men vinde over det?? ja til hver en tid

Btw. lod mærke til du helt hoppede videre til noget nyt.. Hvad med du lige starter med at forsvare dine første påstande??
1. Hulk & FF teamede op senere, fordi vi ikke ku klare mosten ?
2. Madlung er dual konto ?
Eller er det bare lettere og springe rundt i påstande, til du rammer noget rigtigt :)

http://content.screencast.com/users/Dekani/folders/Jing/media/1e853f29-bb27-4fa3-b411-3ca955dd5610/2014-07-24_1616.png

Så passer det vel også? Eller forstår du ikke betydningen af flertal? en spiller, flere spillere. kan godt bestå af to spillere.

Ja det ved vi skam godt du er. Du elsker vel at kramme? Det er da meget sødt.

Du mener at jeg skal begynde at få renset op i mine påstande? Det var da vist jeres stammemedlem som kommer med påstande der ikke passer, og dernæst fordrejer emnet til noget helt andet som har en ubetydelig virkning på stammens vegne.

Nu skal jeg læse højt:
' Al henvendelse til Suicider '. Det er det som du kan læse hvis du nu kiggede på stammens beskrivelse.

Jeg vil derfor gerne se et brev skrevet af ES' eneste 'højt stående' person, nemlig Suicider, om henvendelse til SMASH af diplomatiske oversager. Det er nu bare for at vi kan få det på det rene at det er jer som taler sandt hele tiden :)
 
Senest redigeret af en moderator:

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Derfor der står "højt stående" med gåseøjne ;)

Men åbenbart er der folk som ikke fik den del med i skolen(?)

Zimquik smut nu tilbage til Vedbæk, da det er dit område og vi andre ikke vil genere dig deroppe :cool:

For åbenbart te'r du dig lige nu som en der har snuppet sutten/slikpinden fra dig og så slipper vi andre dødelige for at læse en masse overklasse snavs.

*Advarsel ironi og andet gylde kan være brugt om vil det eller ej*

Ps. hvis det var lidt for hårdt, så må forumadmin gerne give mig en skideballe, da man skal stå ved hvad man skriver *host host*
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Så passer det vel også? Eller forstår du ikke betydningen af flertal? en spiller, flere spillere. kan godt bestå af to spillere.

Ja det ved vi skam godt du er. Du elsker vel at kramme? Det er da meget sødt.

Du mener at jeg skal begynde at få renset op i mine påstande? Det var da vist jeres stammemedlem som kommer med påstande der ikke passer, og dernæst fordrejer emnet til noget helt andet som har en ubetydelig virkning på stammens vegne.

Nu skal jeg læse højt:
' Al henvendelse til Suicider '. Det er det som du kan læse hvis du nu kiggede på stammens beskrivelse.

Jeg vil derfor gerne se et brev skrevet af ES' eneste 'højt stående' person, nemlig Suicider, om henvendelse til SMASH af diplomatiske oversager. Det er nu bare for at vi kan få det på det rene at det er jer som taler sandt hele tiden :)

Hvad med at du begyndte at tale ordentligt til folk? Der kan vel ikke gå ret lang tid før du bliver banned fra forum med den retorik. Normalt så er det vel fair nok at folk ikke altid vil afslører hvilke kontoer de spiller på, og har et andet navn her på det store forum end i spillet. Men når man kommer med sådanne udtalelser, tror du så ikke det er på tide at du fortæller os andre hvem du er, og hvilken konto du spiller på?

Det virker utrolig realistisk at du spiller på en ES konto. Ud fra din retorik kan man så bruge udelukkelsesmetoden og tage 95 procent af ES medlemmerne fra der absolut ikke kan være dig. Dem jeg kender i ES kan i hvert fald finde ud af at tale ordentligt til folk på trods af uenigheder. Jeg ved ikke om det er tilfældet, men hvis du spiller i ES, så må de godt nok være flove over e ting du skriver her, og undrer sig over hvad du dog laver i deres stamme.
 
Senest redigeret af en moderator:

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Det kaldes at vise gensidig respekt. Nu har næsten det hele om ES, på denne rygtebørs, været baseret på løgne.
Jeg mener selv at hvis man skal til at smide et rygte op, som man føler/mener er korrekt, og som folk tydeligvis vælger at lytte til. Så skal man kunne give en kritisk vurdering af kilden. Og når vi fx anser at det er Sir Angelo som er kilden og har den bedst og mest relevante faglige viden på dette område. Så må han fremvise denne 'besked' han har modtaget for en "højt stående" person.

Men det er jo fint at belyse en løgn, så man kan forhandle nye IAP's/Forbunds i skyggen. :huh: Er det ikke sandt Sir Angelo? :p
 

knights templar

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke hvad der er sandt og forkert, men jeg hentød mere til måden du skrev på. Det kunne godt være gjort på en mere diplomatisk måde, synes du ikke? Nu skal jeg ikke lege forum admin, men jeg tror det er i alles interesse at vi for så vidt muligt prøver at holde en ordentlig tone herinde. Ligegyldigt hvad påstande der ellers måttet blive fremført.

Med hensyn til det med ES så må det mere eller mindre betragtes som en bekræftelse på at du spiller der. For det første er det ikke blevet afvist af et ES medlem at du ikke gør, og for det andet er det vidst rimelig indlysende hvor dit tilhørsforhold er.

Der er naturligvis ingen der kan tvinge dig til at opgive dit nick, og sådan burde det også være. Jeg synes bare at hvis man skriver på den måde til andre mennesker, så har de/man krav på at vide hvem der gør det. Også med hensyn til muligheden for at forsvarer sig selv. Ellers er det jo bare at gemme sig bag en computerskærm og postulerer hvad som helst og fortsætte med spillet. For der er ikke mange der ved udover dine stammemedlemmer hvem der står bag disse ord.
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det kaldes at vise gensidig respekt. Nu har næsten det hele om ES, på denne rygtebørs, været baseret på løgne.
Jeg mener selv at hvis man skal til at smide et rygte op, som man føler/mener er korrekt, og som folk tydeligvis vælger at lytte til. Så skal man kunne give en kritisk vurdering af kilden. Og når vi fx anser at det er Sir Angelo som er kilden og har den bedst og mest relevante faglige viden på dette område. Så må han fremvise denne 'besked' han har modtaget for en "højt stående" person.

Men det er jo fint at belyse en løgn, så man kan forhandle nye IAP's/Forbunds i skyggen. :huh: Er det ikke sandt Sir Angelo? :p

Rygtebørsen, er netop så den hedder, rygter, og dermed ikke nødvendigvis noget med sandheden at gøre.....men blot sjove og nogle gange sande rygter
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Rygtebørsen, er netop så den hedder, rygter, og dermed ikke nødvendigvis noget med sandheden at gøre.....men blot sjove og nogle gange sande rygter

Så må i undlade at snakke om ES til næste gang. Ingen har meldt sig ind i legen, og kan derfor ikke be-/afkræfte jeres opstartede rygter.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Så må i undlade at snakke om ES til næste gang. Ingen har meldt sig ind i legen, og kan derfor ikke be-/afkræfte jeres opstartede rygter.

vi kan og vil skrive alle de rygter om ES vi vil, det kan du ikke ændre på og mon ikke østergaard eller årup kigger herind engang imellem og de skal nok skrive herinde hvis de får lyst
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Så må i undlade at snakke om ES til næste gang. Ingen har meldt sig ind i legen, og kan derfor ikke be-/afkræfte jeres opstartede rygter.

rygter er blot hvad det er, rygter, ikke noget der skal hverken af- eller bekræftiges, forum er for alle der har lyst til at skrive og måske netop lave lidt sjov her.... Ingen kan tjekke, om andre spillere f.eks. fra ES også er online eller ikke, og det skal man heller ikke, men skriver når man har lyst og har lidt sjov på hjertet.
 

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
vi kan og vil skrive alle de rygter om ES vi vil, det kan du ikke ændre på og mon ikke østergaard eller årup kigger herind engang imellem og de skal nok skrive herinde hvis de får lyst


NUUUU.
dejligt forum er aktiv igen og kan næsten ikke få armene ned.

Det nu dejligt at se ES er krammestamme, når nu det er den eneste stamme uden diplomati på denne server, tværtimod er det lykkedes smash at i scenesætte et total angreb på ES med SR stammerne og begge vikingerne...men smash krammer jo ikke, tilfældighed eller god planlægning, tjaaa.

vil godt bekræfte zimquiks påstande om ES ikke har diplomati med smash på hjertet, simpelthen af den grund at det ville skulle til afstemning i ES og en enkelt leder ikke ville kunne beslutte dette" i en åbenbart hjerneblødning" siden man har haft den tanke. en afstemnng jeg umildbart kender udfaldet af:p

madlung. jeg har den største respekt for din historik og vil derfor postulere du har stor indflydelse på smash strategier, med det i mente, vil jeg nok mene du burde revurdere din påstand om smash/i ikke krammer og hellere vil gå ned med flaget .......nu er det sådan at jeg har rapporter på flere overtagelser fra andre stammer hvor sjovt nok de har tropper i transit ved netop Smash...:laugh: ikke lige din konto ,skal dog siges til dit forsvar.
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
NUUUU.
dejligt forum er aktiv igen og kan næsten ikke få armene ned.

Det nu dejligt at se ES er krammestamme, når nu det er den eneste stamme uden diplomati på denne server, tværtimod er det lykkedes smash at i scenesætte et total angreb på ES med SR stammerne og begge vikingerne...men smash krammer jo ikke, tilfældighed eller god planlægning, tjaaa.

vil godt bekræfte zimquiks påstande om ES ikke har diplomati med smash på hjertet, simpelthen af den grund at det ville skulle til afstemning i ES og en enkelt leder ikke ville kunne beslutte dette" i en åbenbart hjerneblødning" siden man har haft den tanke. en afstemnng jeg umildbart kender udfaldet af:p

madlung. jeg har den største respekt for din historik og vil derfor postulere du har stor indflydelse på smash strategier, med det i mente, vil jeg nok mene du burde revurdere din påstand om smash/i ikke krammer og hellere vil gå ned med flaget .......nu er det sådan at jeg har rapporter på flere overtagelser fra andre stammer hvor sjovt nok de har tropper i transit ved netop Smash...:laugh: ikke lige din konto ,skal dog siges til dit forsvar.

se det er rart, at der er en fra ES der gider komme frem og sige sin mening.

Havde ærligt håbet på det var dig Østergaard
 

Østergaard

I træning
Reaktionsscore
1
Dekani min kære ven, oh dekani....hvordan går det med strækmærkerne i mundvigen og den brune tunge:laugh:

kom alle,gi dekani en krammer,så kører det:laugh:
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe faktisk lidt selvforskyldt.. Vi har netop fået afvide vi krammer og har brug for støtte pædagog, så øjnede en åbning og tog den.. Tillykke, jeres ene rygte er blevet sandt ;)

Og igen.. Say what??? .. Vi har da intet def. haft udefra hos os :huh:
 
Top