Cb förklarar krig med ~dvdv~ vvk tbv ddh vvk~a 6 1/2 4 1/2 3 1/2 ddh-a 5 1/2 tbv2 dvd

.Firefly..

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Lol so much trouble because of one player, i think u should be ashamed of urselfes ;)
 
Senest redigeret:

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Lauras, jeg vil næsten vædde med at han også har fået en masse hjælp..
Når man bliver angrebet plejer man jo at sige det til stammen og så hjælper de.

du skulle bli mycket överaskad om jag svarade på det........mycket överaskad

http://forum.tribalwars.dk/showthread.php?t=535

No news in this story. jag gjorde dem en tjänst, för att de inte skulle falla som käglor av en enda insänd support ticket. I like a clean play. Om jag förlorar, har inget med saken att göra. Jag vet att jag är den bättre spelaren, end of story, ......

Mitt pluskonto är till ända, inte skall jag betala en enda krona till för att spela här, det är helt säkert.......inte så mycket som en centimus
 
Senest redigeret:

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Jeg synes det der er aller sjovest ved hele den her farce er alle dem der æder det han siger råt og usødet... Hvis et stort talent fulgte med en stor mund var der ingen tvivl om at han var den bedste Tribal Wars spiller nogensinde...

At han har "modstået" flere tusind millioner stammers samlede angreb er jo helt fantastisk, at sandheden er at det drejer sig om 4-5 spillere fra disse stammer er så en helt anden sag, men det andet lyder bedre og lur mig om ikke også han har modtaget en trop eller to fra andre ellers har han godt nok de hurtigste kaserner den her server har at tilbyde

Og hvis der er nogen der synes det er en "unfair" måde han blev bragt i knæ på så synes jeg lige man skal kigge på egne metoder inden man peger fingre... Hører hele tiden rygter om spioner i andres stammer, 150 angreb på en by fra en unavngiven stamme osv. osv. osv.

Lad os nu bare spille spillet, jeg gider i hvert fald ikke spilde mere tid på det her end jeg allerede ar gjort
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Han er i hvert tilfælde bedre end 99% af de danske spillere på .dk serverne..

Og hvis man snakker om "de andre", så er det jo bare at rapportere det hvis man føler der er begået ulovligheder.. Og lad nu vær med at sende ind fordi i har en spion.. Det er ikke ulovligt, men noget man får med når man joiner eller opretter ukritiske mass invite stammer som alle andre.

Blueberry knaldede jo rigtigt rigtigt mange for snyd!! Folk som du med glæde kalder dine allierede.
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Og hvis man snakker om "de andre", så er det jo bare at rapportere det hvis man føler der er begået ulovligheder..

Prøv at læse hvad jeg skriver istedet for at blive fornærmet, jeg skriver på intet tidspunkt at der er foregået noget ulovligt, jeg svarer bare på den kritik af vores metoder med kritik af deres, vi behøver ikke være enige men vi må vel alle have en holdning til hvordan spillet spilles

Blueberry knaldede jo rigtigt rigtigt mange for snyd!! Folk som du med glæde kalder dine allierede.

Få mig endelig ikke startet med den diskussion, hver gang BB blev angrebet smed han om sig med beskyldninger for at vinde tid og ja der var nogen der blev banned, bl.a. to gutter, en fra Fyn og en fra København...Grundlag: Sammenfald i logins over tre dage, meget grove handlinger der på ingen måde kan accepteres og mindst bør udløse en uges spærring!
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Få mig endelig ikke startet med den diskussion, hver gang BB blev angrebet smed han om sig med beskyldninger for at vinde tid og ja der var nogen der blev banned, bl.a. to gutter, en fra Fyn og en fra København...Grundlag: Sammenfald i logins over tre dage, meget grove handlinger der på ingen måde kan accepteres og mindst bør udløse en uges spærring!

Jag skall egentligen inte kommentera detta.
Men, nu är det så här: Jag är inte admin. jag tar inte ett beslut om vem som skall bli bannat eller inte. Jag kan däremot "se" ganska enkelt vem som använder sig av multis. Av 14 anmälda spelare under 2 månaders tid blev 12 st konstaterade ha multis/kontositt. Att det fanns förmildrande omständigheter i fallen, gör faktum inte mindre påtagligt. % var nästan 90.
Admin gör en kontroll, ser något felaktigt, stoppar spelaren tillfälligt för att kunna utreda saken, ev. får spelaren en chance att förklara vad som hänt. Men grundorsaken till at en spelare blir "stoppad" är att admin hittat något felaktigt, som kräver en vidare utredning, eller en personlig förklaring av spelaren, Det är inte svårare en så. Om nu det skulle vara så att admin på något sätt begått ett misstag, så får det klagas på honom, inte på mig.

Att jag som spelare, skulle kunna skicka in anmodning efter anmodning till supportens, skulle detta få mig bannad för brott mot "spam av support". något som för övrigt min bror Greenberry blev permanent bannad för på V3,( i kombination med inte en alltför vänlig ton), innan regeln ens fanns. Så det där tror jag nog inte jag skulle vilja använda som taktik för att "vinna tid".

Så.... du är ute och cyklar just nu logdog, på väldigt tunn is
 

Logdog

I træning
Reaktionsscore
0
Admin gör en kontroll, ser något felaktigt, stoppar spelaren tillfälligt för att kunna utreda saken, ev. får spelaren en chance att förklara vad som hänt.

My point exactly!

Siger ikke du er admin overhovedet, bare at du er god til at vinde tid ved at beskylde alle der angriber dig for multiaccount eller lignende, når den undersøgelse af "snyd" er overstået og spillerene er frikendt igen, har du bygget op, fået loyalitet tilbage og bygget mur op igen, sådan kan man også spille spillet og fremstå som en god spiller overfor hele serveren, jeg køber den ikke...
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hvis han gør dette, så burde han efter min egen mening få en eller anden form for straf for falsk anmeldelse til supporten, de spilder både deres tid på at lede efter noget og han får en ikke fortjent fordel i krigen.
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Logdog, Faktum er at antallet af snydere er i KLART overtal på jeres side.. Det kan bare ikke diskuteres.. Og ja, KP har desværre også haft allierede(+ 1 enkelt medlem) som er blevet bannet.. Men det drejer sig om 3-4 spillere totalt..

Så 40+ bans(jer) mod 3-4 stks(os) taler vel sit tydelige sprog..
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Var der seriøst så mange der snød på vores side ? håber satme ikke det var nogle i DVDV
 

Hilly

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nej det er ikke DVDV som står for alle de bans alene, men dem og deres allierede.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Okay, sad nemlig også og håbede på det ikke var nogle fra DVDV da jeg selv var med i DVDV dengang jeg spillede på server 3 og vi gjorde jo alt i vores magt for at få ham ned, men tror kun vi var 3-4 fra DVDV som rigtigt angreb ham..
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
My point exactly!

Siger ikke du er admin overhovedet, bare at du er god til at vinde tid ved at beskylde alle der angriber dig for multiaccount eller lignende, når den undersøgelse af "snyd" er overstået og spillerene er frikendt igen, har du bygget op, fået loyalitet tilbage og bygget mur op igen, sådan kan man også spille spillet og fremstå som en god spiller overfor hele serveren, jeg køber den ikke...

Nu snackar du som en riktig NOOB, och det är ju bra att du visar just precis vad du är. Sista ticket som blev inlämnad, tog det nästan 4 dygn innan det "hände" något. Efter 4 dygn, valde admin att stoppa de spelare som han ansåg hade begått felaktigheter. Vad man får för tidsvinst i det, kan jag inte förstå.
De skador som nu STRAFFADE spelare tillfogat, med hjälp av "snyd", blev inte heller ersatta. För det var "snyd", men straffen blev väldigt milda. Men det kan jag inte säga något om, det är upp till admin att bedömma från fall till fall, sen må jag tycka annorlunda, Jag hoppas att jag får tycka vad jag vill?

DVDV är inte värst, 6 1/2 är dom som fått mesta straffen, och 6-7 spelare har fått "start forfra" pga. "snyd" i den stammen.

6 spelare i DVDV har klarat sig med ursäkter "a la ladycrystal".

Jag bryr mig inte om "snyd". Jag dör och lever i ett spel efter min egen förmåga, utan "hjälp" från support anmälningar eller "snyd". Sen så kan ju det finnas nån bättre spelare på servern.......Men den spelaren har inte visat sig ännu. Kunde vara logdog, det vet jag inte. Men eftersom huvuddelen av hans 12 anfallande kompisar beviserligen använt sig av "snyd" så mister han ju också all respekt. En spelare som spelar tillsammans med NOOBS, är/blir själv en NOOB,,,,punkt slut
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Vil i ikke godt være nogle søde mennesker at lade være med at mudderkaste og bare have det hyggeligt ?
I må godt komme med ironiske fjendtlige ord, men direkte tilsvininger og gentagende gange latterlige kommentere høres ikke hjemme her.
 

blueberry

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Vil i ikke godt være nogle søde mennesker at lade være med at mudderkaste og bare have det hyggeligt ?
I må godt komme med ironiske fjendtlige ord, men direkte tilsvininger og gentagende gange latterlige kommentere høres ikke hjemme her.


Välkommen till politik och propaganda forumet. Detta är ett krigsspel. Hence "tribalwars" betyder nämligen "stammekrig". I Krig har propaganda en ganska stor betydelse. Propaganda har inget med "sanning" att göra. Det är en vinklad sanning som skall få motståndaren ur fattning och ev. ge dig någon allierad.
Kriget som den här tråden handlar om är inte avslutat. DVDV och dess allierade har inte kläböjt inför mig, den allsmäktige härskaren över....hmm,, ja, inte så mycket just nu (MEN VÄNTA BARA)...så, då är heller kriget inte över.

@logdog, här får du för 20 kronor till, noob, noob, noob, noob
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Ja, men jeg hentyder til med mudderkasting at man fx siger til en anden spiller :'' Du er en kraft *****''
Det er sådan noget jeg hentyder til.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Det burde du da kunne, men ellers kan jeg da lige prøve at sende et til dig og se om det virker så.
 

Gede hyrden

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Men jeg undskylder misforståelsen og fortsæt med at drille hinanden men det skal være ingame relateret.
 
Top