Classic is back!

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
WeaponSpear.jpg
WeaponSword.jpg
WeaponAxe.jpg
WeaponBow.jpg
WeaponScope.jpg



CLASSIC IS BACK!


Den længe ventede 9. runde af vores classic-server er nu klar.
Denne gang, så bliver det ikke de sædvanlige stammer, der bliver ingen stammehoppere og der bliver ingen søsterstammer!


10 mægtige krigere udfordre jer til at træder ind i deres verden, hvor I vil blive fordelt i deres stammer.
Vær dog varsom, for har I først accepteret denne udfordring, så er der ingen vej tilbage!
Det er ikke muligt at vælge stamme, det er DEM der vælger jer, og I kan ikke forlade dem igen...med mindre I vil ofre alt I har.

I denne runde, vil I skulle kæmpe sammen med spillere I aldrig har kæmpet sammen med før...måske endda med de I normalt kalder fjenden.
Til gengæld, så bliver ingen ladt tilbage. Alle der begiver sig afsted på dette eventyr vil få en plads hos en af de 10 mægtige krigere...og blive en del af en af de 10 stammer, der skal kæmpe om denne verden.

Vi vil overlade det til de 10 mægtige selv at præsentere sig for jer på de forums de har sat op til jer, og vil blot kort komme ind på et par ting angående indstillinger og vilkår for sejr her.


De fleste indstillinger for runden kan I finde HER!
Der udover, vil vi vil blot nævne, at Kontomanager (Farmassistent ikke inkluderet), reducering af pris på byggeopgaver, øjeblikkelig færdiggørelse af byggeopgaver og 20 % forhøjet råstofproduktion IKKE vil være aktiveret i denne runde.

For at vinde, så skal det lykkes jer, at samarbejde med de spillere I kommer i stamme med, så det bliver JERES stamme, der MANDAG D. 21. MARTS har flest point på Classic.

I har 8 uger til at lære hinanden at kende, lære at samarbejde og kæmpe sammen
og til at DOMINERE sammen!


Runden åbner MANDAG D. 25. JANUAR

Det er ikke muligt at pre-registrere sig.



Held & lykke!
Og god fornøjelse :)

WeaponLanse.jpg
WeaponBanner.jpg
WeaponStar.jpg
WeaponLamp.jpg
WeaponScepter.jpg



 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Det lyder for fedt. Ingen plus-fordele og en masse nye bekendtskaber. Genialt!!

Ét spørgsmål: "Vi vil overlade det til de 10 mægtige selv at præsentere sig for jer på de forums de har sat op til jer" hvor finder vi de forums, de har sat op? :)
 
Senest redigeret:

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Der er plus-fordele, men langt færre end på de normale verdener :)

Det er inde i spillet, stammernes forum, der er ment :)
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Et par spørgsmål mere..

De 10 krigere, er det de første 10 spillere, der opretter stammer? Eller har i hijacket de 10 dygtigste spillere på .net? :p

Kan de 10 krigere selv vælge deres medlemmer, eller bliver medlemmerne automatisk kastet ind i stammerne?
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Jeg skulle spørge fra en af mine børn:

kan du ikke også spørge om:
kan man adle krigerne? og hvis ja, får man så en bonus? og om stammen så er tabt?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Nej, de 10 krigere er ikke spillere ;-)
Systemet fordeler alle spillere der logger ind på verdenen tilfældigt ud på de 10 stammer der eksistere når de kommer ind, dermed er det held (og lidt kode) der bestemmer hvem man kommer til at spille sammen med.

Mere info om bl.a. de 10 krigere vil I få når verdenen starter og I er kommet ind. Du kan sige til dine børn, at de må vente til den store dag og se det på deres stammes forum :)
 

Devastator

Spilentusiast
Reaktionsscore
2
Det er ikke muligt at vælge stamme, .....og I kan ikke forlade dem igen...med mindre I vil ofre alt I har.

Det betyder så, at man skal starte HELT forfra, ikk??
Hvilken garanti har man så for, at man ikke ryger ind i den samme stamme, man lige har forladt? ;)
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
For at forlade en stamme, så skal du ikke kun genstarte, men slette din konto og starte om igen.
Og der er ingen garanti for du ikke ender samme sted, så jeg vil anbefale man forsøger hårdt på at enes med den stamme man ender i :)
 

Mr. Mannes

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Det lader til det kunne blive en rigtig interessant verden ! Glæder mig til at se hvordan stammerne bliver :)
 

lonning

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Maksimal rækkevidde for adelsmænd 100 Felter... det er træls når vi er så få herinde... jeg så gerne at den kun var på 20 felter den rækkevidde for adler... men ok sådan er det jo bare...
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Præcise åbningstidspunkt er ikke annonceret, fordi I ikke får den nøjagtige tid :)
Den vil blive åbnet i morgen, indenfor normal kontortid.
 

Snoevl

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Og til jer alle sammen: husk nu, det er point der vinder! Tropper betyder intet!
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Hvordan bliver inaktive spillere smidt ud? fatter det ikke rigtig. Er de computer styret de der krigere?
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Nej, der er ikke mulighed for computer-styring af aktive konti. De 10 krigere er konti oprettet af support, og da de jo er draget på korstog, så kommer de ikke til at være aktive (andet end evt. for at dele en vigtig oplysning med jer på stammernes fora eller sætte afstemning om hvem der skal være baron op).

INGEN kan smides ud af stammerne, så det er en god idé at forsøge at gøre jeres stammer til steder hvor det er sjovt og spændende at være, så færrest mulig får lyst til at gå inaktiv ;)

Skulle det vise sig, at der starter mange multi-konti op fx, så er det en anden sag. I det tilfælde vil jeg overveje om det er nødvendig at give en deadline på at sende appel og så slette disse konti, så de ikke spærre for nye spillere og skaber for stor ulighed. Men jeg må pointere, at det kommer KUN til at ske, hvis det viser sig at være nødvendigt!
 

SUN.

Community Manager
InnoGames
Reaktionsscore
11
Jeg synes det er trist allerede at gå ud fra, at I ikke kan holde jeres stammevenner til ilden, men ja de kan adles :)
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Sun jeg håber da vi alle kan, men jeg synes ved at kigge rundt i stammerne, at der er flere der ikke ser vildt aktive ud, men håber da deet kommer
 
Top