De 5 bedste stammer efet min mening.:-)

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
nej for du vil bare med men vis din stamme komemr med kan jeg lige medele noget i er nogle spillere som intet kan 11,12 årig..

og så har i været i en del stammer...


i taber nårh man for adler.

HAAHA **** da af håber det var din spøg

har ingen stamme lille ven og jeg ved hvilken jeg vil i.

du kan godt spare dig men ved aldrig det kan være mine adelstogt havner i din by som den første nu får vi og se

Ps er 13 ikke 12 selvom det ikke gør det meget bedre
 

lanselot10

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
en udemærket liste skolehaven har lavet.

nu må vi så bare se hvad der sker inde i det nye år :D
 

boss

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Hahhahahahah

HAAHA **** da af håber det var din spøg

har ingen stamme lille ven og jeg ved hvilken jeg vil i.

du kan godt spare dig men ved aldrig det kan være mine adelstogt havner i din by som den første nu får vi og se

Ps er 13 ikke 12 selvom det ikke gør det meget bedre


det med adel tog skulle du aldrig havdet sagt :)..

nu du min farm.
 

nicolai.p

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
jaja lige nu er jeg under begynder beskyttelse også kommer nytårsfred så regn med at jeg kan nå at skaffe nok til og deffe mig selv op
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
1 DBD 23.836 24.393 43 567 43 567

Eks titanere (V4) og eks V1'er (som er stoppet) eksperter i late game og selvom tobias2008 ikke er i ledelsen ender han nok der. Bliver de ikke standset tidligt vil de dominere spillet senere hen. om end de måske skifter navn og intern struktur undervejs, så forbliver kernen af spillere formentlig den samme

Skole du ødelægger vores overraskelse momment!
Det var ikke meningen at folk skulle opdage os, før vi stod i deres byer.
Bare se pga. af din post har jeg 1 indkommende xD
Det kunne også være fordi han var træt af at jeg farmede ham, men pyt :D
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
DOT er også en af de mange premade stammer fra V4.. - Men der fik vi ikke helt chancen .. ;) - Den verden brugte vi mest til at indføre vores struktur .. :) - Men Skole, du kommer til at kende til dem .. ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Efter lidt -R- Rekruttering ?? ;)

Skole, i DOT er der også en del spillere fra V3, de fleste faktisk .. - Og lige præcis den verden har jeg ikke set dig skrive særlig meget om .. :?

Nej jeg har sjovt nok aldrig deltaget der, da jeg var helt ny i V2 da den startede og ikke ville i gang med 2 verdener før jeg havde styr på basic. Så wonder why :p Det eneste jeg har hørt om derfra er der er en masse tudefjæs over de samme ting som i V2, men det har jeg svært ved at tage seriøst da det meste skyldes at man ikke har læst om hvad spillet går ud på.
 

Kronborg

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Nej jeg har sjovt nok aldrig deltaget der, da jeg var helt ny i V2 da den startede og ikke ville i gang med 2 verdener før jeg havde styr på basic. Så wonder why :p Det eneste jeg har hørt om derfra er der er en masse tudefjæs over de samme ting som i V2, men det har jeg svært ved at tage seriøst da det meste skyldes at man ikke har læst om hvad spillet går ud på.

Hahaha .. ;) - Det har der skam også været rigtig rigtig meget af .. ;) - Men ja, så var der jo mange af dem der klagede der stoppede.. - så går NS6 / LOS på 3V, og så stopper alle deres spillere .. - Lige pludselig.. - Meget tilfældigt .. :p
 

maddog

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Hej

kan listen over top 10 blive opdateret da den er rimelig gammel og der er sket meget i mellemtiden.
 

WorldTiger

Nybegynder
Reaktionsscore
0
............

Det har du da ret i maddog;)

Skolehaven/noobi du må godt lave en ny:) Det kunne være dejligt:p


___________________

Ny konto;)
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
|-( der skal være mindst 5 i en "stamme" for at de er nok til at udgøre en reel en.

@ yan måske :p men syntes ikke der er så mange jeg kan huske i den stamme... Måske jeg er senil, måske de toppede efter jeg stoppede.

@ tobias og wildere Jeg er sikker på at i 2 har bedre tid og at tobias kender mindst lige så mange som jeg :D

Tror sq også jeg kender lige som mange som dig :p..
For har sq spillet med mange rundt omkring. Har spille bla. med wildere, carebears, Asterix og cookie osv..
Stort set alle fra Q kender jeg. Og kender også en del til NMF..
Og mang fra DBD :).
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Så skidt da :)

1 DBD 120.102 123.521 45 2.745 51 2.422

Er blevet et par medlemmer mere siden sidst, men har ellers ikke rekruteret siden den 5/1. Deres adlinger er endelig gået i gang men tabet af en 4k by må siges at være et alvorligt tilbageslag for en top stamme der ikke har været i nærheden af at erobre en så stor by. Erobringsstatsene hedder ellers 6-1 og det er vel ok. Nr 3 i alle MB rangene får mig til at forvente at det er en lille ballademager der gemmer sig her. Jeg tror stadig på at stammen vil nå langt især hvis en hvis irriterende og pågående person kupper magten :p

2 Q. 106.003 106.003 21 5.048 34 3.118

De har mistet lidt medlemmer på det sidste og jeg må indrømme at jeg ikke har undersøgt hvorfor. Jeg er sikker på at hvis jeg spørger de rigtige så er det ingen hemmelighed og derfor kan de jo pænt selv nævne deres årsager. Til trods for de interne problemer dette giver et billede af så har de det højeste snit på denne top 10 og det i sig selv er stærkt gået :cool: de har også erobret de største byer så bange af sig er de ikke. Til gengæld virker det til at andre er bange for dem da de ligger nr 1 i MBA og 23 i MBF en erobrings score på 14-0 kan vel ikke blive bedre?

3 DOT2 90.402 102.308 61 1.677 62 1.650

En samling spillere som DOT har taget til sig oven på kollapset af mange stammer der ellers lå i krig med upåagtede NMF. Tiden må jo vise om det er et klogt valg af DOT at lave en så massiv rekrutering. Ironisk nok er det ikke hovedstammen men søsterstammen der er den store i dette tilfælde hvilket er noget atypisk. Stammerne har til sammen en erobrings score på 2-2 så det er ikke meget aktivitet der er her endnu. Jeg tillader mig dog på dette spinkle grundlag at tvivle på projektet, da jeg mener der er for meget kvalitet på denne server til at massrecruit vil få den store effekt. Da DOT2 er ny endnu tager jeg hovedstammens MB points som viser en smule om de kampe de i hovedstammen har kæmpet med. Der er det 7-7-8 (MBA-MBF-MBT) hvilket ikke er helt galt for en stamme der reelt ligger nr 10...

4 -DFS- 81.386 81.386 39 2.087 42 1.938

Selvom jeg kender til flere grænseslag for denne stamme så holder de stadig vand. Medlemstallet er stabilt og de har en erobringsscore på 3-0 og selvom det er gråbyer så går det jo fornuftigt når man afviser angreb udefra. Men generelt har stammen som sådan ikke været alvorligt testet som den Lave MB (10) også viser. Så ind til videre klarer min gamle ven månekongens stamme sig ok

5 NMF 77.282 77.282 18 4.293 26 2.972

Eneste stamme som har fået andre stammer til at gå i opløsning. Og så hele 4 af slagsen. Et eller andet sted så er det super spillet og jeg må sige at jeg er meget imponeret over deres potente spil. Også selvom jeg hører rygter om at der er nogle der piver selv om det jo går godt :p
Deres MBA er super og det eneste sted de ikke er nr 1 er i mba. Det er jo et supert udgangs punkt sammenlagt, men jeg savner at der kommer nogle flere byer på kontoen når man dræber så mange. men adlingsstats på 7-0 kan man jo heller ikke klage over :)

6 -RoTN- 77.247 77.247 40 1.931 40 1.931

De er også blevet aktive på rekruteringsmarkedet men er dog stadig kun 40 medlemmer. Krigsteknisk er 1-5 ikke et godt resultat, men med det lave snit er der vel heller ikke mange endnu der kan adle for dem. Men en MBF som nr 2 giver en ide om at det ikke er alt der bliver givet gratis ved dørene. det er flot arbejde selvom jeg selv vil sværge til at angreb er det bedste forsvar ;)

7 MBA-H 76.884 87.052 59 1.475 60 1.451

Man kan sige at disse har fået ugens øretæve. 2 ledere adlet ud af den mystiske suspekt. jeg kan se at der gættes lystigt på hvem han/hun er. Udover det så går det jo meget ok for disse krigere der dog begyhnder at ligne massrecruit. Dog er det vel opsamling af alliancens medlemmer efter de mange stammer der opgav ævred. Krigstatestik på 4-4 er jo heller ikke det værste. MBA har de til en 4 plads så de lever til dels op til deres navn.

8 T.L.V 70.014 71.933 44 1.635 45 1.599

Har også taget lidt af de nye stammeløse ind efter kollapset i NV. 44 mand er dog ikke at overdrive efter min mening. Adlings score på 2-1 er jo positivt og ikke det værste når man tænker på at de var med i de 3 korteste krige på serveren :laugh: Hvilket uden tvivl har sinket dem lidt i deres vej til adler og derfor har været en dårlig beslutning efter min vurdering.

9 DIS 65.165 68.035 47 1.448 48 1.417

Har haft en del spillere der har forladt dem siden sidst, men omvendt ser det ud til at nogen bare har skiftet stamme sådan lidt tilfældigt nogen er gået inaktiv osv. Umiddelbart virker det ikke til at de har set det store til kampene, men en MBT til en 10. plads er jo inden for rammerne af deres størrelse, men det meste er MBF og det virker til at de er mere i defensiven end offensiven. dog er adlingsscoren 1-1 så de store tab er der ikke kommet

10 DOT 53.385 53.385 24 2.224 26 2.053

Se deres akademi
 

Miss

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Det ser da fint ud :).. Har måske lidt andre meninger, men dem har jeg ikke tid til at skrive nu :p..
 
Top