Hvem kom først?

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Nu lød spørgsmålet jo ikke på, om hans tropper står og dovner den i landsbyen, eller om de er ude og farme, men derimod om det er muligt at hamle op med hans hær.

Ja, og for at det skal vaere muligt skal de jo vaere hjemme og dovne naar man lander hvilket vil sige det er op til hans aktivitet/farming om det er muligt indtil du har adelmaend. Paa den anden side kan du dodge alt det du vil indtil han for nobles :D
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Ja, og for at det skal vaere muligt skal de jo vaere hjemme og dovne naar man lander hvilket vil sige det er op til hans aktivitet/farming om det er muligt indtil du har adelmaend. Paa den anden side kan du dodge alt det du vil indtil han for nobles :D

Jesus christ... læs nu spørgsmålet igen, igen, igen og igen indtil du forstår hvad der står.
KAN FOLK HAMLE OP MED HANS HÆR? Ja så længe man angriber ham, KAN DET LADE SIG GØRE. Om hans folk er hjemme eller ej er irrelevant.

Nu burde vist være muligt for alle at forstå det..:rolleyes:
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jesus christ... læs nu spørgsmålet igen, igen, igen og igen indtil du forstår hvad der står.
KAN FOLK HAMLE OP MED HANS HÆR? Ja så længe man angriber ham, KAN DET LADE SIG GØRE. Om hans folk er hjemme eller ej er irrelevant.

Nu burde vist være muligt for alle at forstå det..:rolleyes:



er det så svært at forstå hvad jeg skriver:confused:

som sagt så var spørgesmålet om folk kan hamle op med hans hær.
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
okay :D
spørgesmål om milepæl til stammen.
hvis nu et stamme har 90 medlemmer, vil milepælen til 100k kun gælde for de 40 største i stammen altså gennemsnitet, eller vil det gælde for hele stammen.
 

explanation?

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jesus christ... læs nu spørgsmålet igen, igen, igen og igen indtil du forstår hvad der står.
KAN FOLK HAMLE OP MED HANS HÆR? Ja så længe man angriber ham, KAN DET LADE SIG GØRE. Om hans folk er hjemme eller ej er irrelevant.

Nu burde vist være muligt for alle at forstå det..:rolleyes:

Tror vi har to forskellige fortolkninger af spoergsmaalet :) Du taenker teoretisk mens jeg taenker praktisk. I teorien ja saa er det nok at vaere angriber men i praktisk skal der lidt mere til faktisk at ramme hans haer. Kan du ikke ramme hans haer kan du jo heller ikke hamle op med den :p Hvis man tager den lidt videre kunne et mislykket angreb medfoere en backtime og saa er det pludseligt endnu svaerere at hamle op med den :D

haaber det var til at forstaa ;)
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tror vi har to forskellige fortolkninger af spoergsmaalet :) Du taenker teoretisk mens jeg taenker praktisk. I teorien ja saa er det nok at vaere angriber men i praktisk skal der lidt mere til faktisk at ramme hans haer. Kan du ikke ramme hans haer kan du jo heller ikke hamle op med den :p Hvis man tager den lidt videre kunne et mislykket angreb medfoere en backtime og saa er det pludseligt endnu svaerere at hamle op med den :D

haaber det var til at forstaa ;)

Jeg er skam godt klar over, at vi har opfattet spørgsmålet på hver sin måde, men lad det nu ligge.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
okay :D
spørgesmål om milepæl til stammen.
hvis nu et stamme har 90 medlemmer, vil milepælen til 100k kun gælde for de 40 største i stammen altså gennemsnitet, eller vil det gælde for hele stammen.

Som Conzeq også bemærker så er det kun de 40 bedste i stammen der tæller. Det er der flere årsager til. 1 er at det er den stammerne primært bliver inddelt efter i TW's egne rankings, men også fordi jeg er tilhænger af at man i så små verdener som .dk ikke bør have mere end 40 i sine stammer, da jeg føler det så vil være for nemt at være den stamme. Medmindre self at man helt fjerne diplomatiet og kun søger 120 medlemmer til at gå solo imod resten af verden ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tillykke til No Name som er de første til at nå 50k MBT, Jeg tror også de bliver de første til 50k MBA da der er nogen i den stamme der trækker et stort læs offensivt ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg vil hermed sige tillykke til wildere, der som den første spiller har passeret 10k MBA og 10k MBT
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tillykke til Wildere med den første erobring. Selv om han nåede at genstarte inden han fik byen :p

Barbar landsby (467|474) K44 1,138 Forladt Wildere [RS] 02nd April 2010 - 17:43:44

Personligt glæder jeg mig til at se hvem der bliver de næste 2 ;)
 

Lillephil

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
haha :D ej det godt nok ;)
tror snart det eksploderer med adling ;) der er mange der er tæt på akademiet.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg vil sige tillykke til Leif Andersen som er den første til at samle 10k døde foran sin mur :D Gad vidst hvem der har lagt tropper til dette blodbad :cool: Dog husk vi må ikke hænge enkelt spillere ud på forum :p
 
Senest redigeret:
Top