Hvem kom først?

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg vil ønske tobias2008 tillykke med at være den første til 50k MBT

Samtidig vil jeg beklage at jeg ikke personligt har været på de sidste dage og jeg er derfor ikke sikker på om jeg har krediteret korrekt med hensyn til nr 2 og 3 i katagorien først til 10k point
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Jeg vil ønske tobias2008 tillykke med at være den første til 50k MBT

Samtidig vil jeg beklage at jeg ikke personligt har været på de sidste dage og jeg er derfor ikke sikker på om jeg har krediteret korrekt med hensyn til nr 2 og 3 i katagorien først til 10k point

Det er jo rent slackeri :)
 

alien

I træning
Reaktionsscore
0
"1 Rolling Stones 405.009"

De mangler lidt mere endnu for at nå den milepæl ;) eller også mangler ranglisten at blive opdateret :D

Men så tillykke med de 400k MBT til RS ;)

MBA - Modstandere besejret angrebsrang. - 405.009

MBF - Modstandere besejret forsvarsrang. - 84.144

MBT - bodstandere besejret total. - 489.153


vi er der lige knap endnu.. men fademne respekt til den stamme der kan nå det før os ;)
 
Senest redigeret:

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Sorry guys men TWstats siger:
Stamme Medlemmer Rang Score Angrebs rang Angrebs score Forsvars rang Forsvars score
RS 92 1 546,296 1 459,637 3 86,659
PPW1 54 2 273,940 2 192,883 5 81,057
~F~ 109 3 231,715 3 130,524 1 101,191

Min co sad på kontoen dengang så kunne ikke kigge der også. Jeg må blot konstatere at Twstats ikke altid er ufejlbarligt :eek:
 

alien

I træning
Reaktionsscore
0
Sorry guys men TWstats siger:


Min co sad på kontoen dengang så kunne ikke kigge der også. Jeg må blot konstatere at Twstats ikke altid er ufejlbarligt :eek:


tw-stats gør skam det rigtige, bare på en lidt andet måde.

i tw-stats, hvis fx. ET får et medlem ind med en MB på 100k, så ryger de 100k ind på listen over MB med det samme.

i Spillet, bruger ET igen. de får samme medlem med 100k i MB. men her vil hans MB ikke tælle ind, for spilleren har ikke besejret dem mens han har været i ET.


er *** til at forklare, så håber det er forståeligt ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hmmm det forklarer jo hvorfor... Men jeg tror alligevel jeg lader jer stå. I har alligevel 492 lige nu, men ønsker jer tillykke en gang til når i når over i spillet også ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hehe så må jeg jo ønske RS tillykke endnu en gang :p nu er de også i spillet over 500k OD total ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Tillykke til Harald Blå Tand der som den første har forblødt 50k fjender foran sine mure :cool:
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Jeg nåede selv som den første 100k MBA og MBT. + Tillykke til RS med at være den første stamme til 1 mill MBT
 
Top