Hvem kom først?

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg vil sige tillykke til Leif Andersen som er den første til at samle 10k døde foran sin mur :D Gad vidst hvem der har lagt tropper til dette blodbad :cool: Dog husk vi må ikke hænge enkelt spillere ud på forum :p

Siden hvornår? Jeg blev da rigeligt hængt ud i den anden tråd, der skete da intet. Så del din viden:)
 

Zimquik

Spilentusiast
Reaktionsscore
4
Jeg vil sige tillykke til Leif Andersen som er den første til at samle 10k døde foran sin mur :D Gad vidst hvem der har lagt tropper til dette blodbad :cool: Dog husk vi må ikke hænge enkelt spillere ud på forum :p

Ville være synd at hænge dig selv ud ;-)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Siden hvornår? Jeg blev da rigeligt hængt ud i den anden tråd, der skete da intet. Så del din viden:)

Jeg kan ikke dele en viden jeg ikke har :p Desuden vil jeg gætte på at det var derfor den anden tråd blev låst ;)

Ville være synd at hænge dig selv ud ;-)

Ja :D Men hvor har du den viden fra? :p

Hvor meget er 10 k :confused:

10.000... K = kilo ;)

Og tillykke til ~F~ der som den første stamme har nået 50k MBF :D
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg kan ikke dele en viden jeg ikke har :p Desuden vil jeg gætte på at det var derfor den anden tråd blev låst ;)

Nej, den blev låst pga. forkert sprogbrug :rolleyes:

Men det er jo også fint nok, hvis du har sendt børnene over til Leif så de kan lege lidt. :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Et stort tillykke skal lyde til ~F~ som er den første stamme til at ramme 100k point for deres top 40 spillere :cool:
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
tja, hvis man ligger ekstra tryk på halter vil jeg da helt sikker give dig ret.
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Slaget tabt

Jeg ved ikke rigtig om det skal så her under hvem kom først, men dagen startede med jeg fik en p-bøde. efterfølgende måtte jeg konstantere jeg nok også blev den første der mistede min landsby til RS. og sikkert den første i spillet der må starte helt forfra, det sure i det er faktisk et par måneders hårdt arbejde her i spillet er tabt lige ud i den blå luft, dette kan man da kalde en øv dag.:eek:
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
tja, livet er hårdt :D du er ikke den eneste det er man aldrig. så det plejer at være min trøst ;)
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
normalt plejer jeg ikke at måle mig med pøblen, men ser udtil at jeg er ved at blive en del af den :D
 

Conzeq

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke rigtig om det skal så her under hvem kom først, men dagen startede med jeg fik en p-bøde. efterfølgende måtte jeg konstantere jeg nok også blev den første der mistede min landsby til RS. og sikkert den første i spillet der må starte helt forfra, det sure i det er faktisk et par måneders hårdt arbejde her i spillet er tabt lige ud i den blå luft, dette kan man da kalde en øv dag.:eek:

Et par måneders arbejde? Startede du før os andre :confused:
 

Lensmanden

I træning
Reaktionsscore
0
Rolig så er jeg da sikkert også den der starter først forfra igen, hæ der skal mere til at slå mig ud af spillet, kan se jeg ikke har nogen dårlige naboer her, så det skal nok gå.
 

opaw

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Der mangler åbenbart en konkurrence i denne tråd:

Internt nope:

1. by: 1.Marshal 2. 3.
10 byer 1. 2. 3.

osv.
 

Spamburg

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Jeg ved ikke rigtig om det skal så her under hvem kom først, men dagen startede med jeg fik en p-bøde. efterfølgende måtte jeg konstantere jeg nok også blev den første der mistede min landsby til RS. og sikkert den første i spillet der må starte helt forfra, det sure i det er faktisk et par måneders hårdt arbejde her i spillet er tabt lige ud i den blå luft, dette kan man da kalde en øv dag.:eek:

Nej du var ikke den første der mistede en by..
 
Top