Krigserklæring

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
off topic: dekani dem i v3 som ikke er med på NS6 krigen har gjort spillet sjover men ns6 var gode og derfor vinder de serveren lige pt.

on topic: hvorfor gemme sig bag uf og kun tage bb-byer hvorfor ikke deltage helthjertet med i krigen og blive større end uf så de ikke spiller samrte undervejes????
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
on topic: hvorfor gemme sig bag uf og kun tage bb-byer hvorfor ikke deltage helthjertet med i krigen og blive større end uf så de ikke spiller samrte undervejes????

MMD gemmer sig ikke og har aldrig gemt sig bag uF... Og jeg mindes ikke at uF har spillet smarte ... De siger jo ingenting ;)

Fortæl mig lige ... Hvorfor var det at WOW endte i en krig med uF ?
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
off topic: dekani dem i v3 som ikke er med på NS6 krigen har gjort spillet sjover men ns6 var gode og derfor vinder de serveren lige pt.

on topic: hvorfor gemme sig bag uf og kun tage bb-byer hvorfor ikke deltage helthjertet med i krigen og blive større end uf så de ikke spiller samrte undervejes????

Jaa var netop min pointe, NS6 har kæmpet sig til det, ikke gemt sig bag en stamme som uF ligesom TBOJ ;)

Og jaa, vi gemmer os sku ingen steder, men lige pt. har vi andre sager at tage os til uden at sige for meget, desuden vil jeg stadig mene det er TBOJ der ska nosse sig sammen og gøre verdenen spændene, jaa vi kan godt gøre en forskel kortvarigt, men mod TBOJ og uF (Come on, det holder ingen steder og blir MEGET kortvarigt) :(

Det eneste der kan gøre en forskel er at TBOJ indser de ikke står en chance hvis de ikke tager den nu, ellers har uF vundet ;)
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
enig for at gør spillet spænende skal tboj i krig imod uf.
NU er spørgsmålet kun om hvis det bliver gjort om det er forsent eller ej????
 

The Joker

Senior medlem
Reaktionsscore
4
tboj kan stadig godt nå at hive uF ned men de er nok også de eneste, men så skal de heller ikke vente ret længe inden de skifter vinde.

Jeg ved ikke helt hvorfor uF og WoW kom i krig.

Jeg er godt nok leder af wow (så længe den er der) men hvorfor vi røg i totterne på hinanden er der kun 1 fra wow der ved og det var helldog, som har trukket sig fra v5.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Hvem af dem ? .. TBOJderne eller uF ?

Gæt værket kan jeg kun lave om TBOJ. Jeg kender lederen af uF og hvilke nick personen ellers spiller under... I hvert fald på .dk, Så det skal ikke være nogen hemmelighed at det jeg ikke ved om deres brud med WOW er det jeg ikke har spurgt til ;) Men det er jo en propaganda tråd, så jeg vil da godt indrømme at jeg ikke er langt fra at ønske uF tillykke med sejren. Efterhånden det eneste der kan stoppe dem er dem selv. Selv hvis hele top 10 røg på dem med intern IAP eller forbund, så de kun skulle tænke på uF og måske en enkelt eller 2 spillere fra småstammerne, så tvivler jeg med mit kendskab på at de kan standse uF. Man skal jo tænke på at nr 2 og nr 3 end ikke tilsammen kan matche uF på en eneste liste (i hvert fald ikke som jeg har set) + det faktum at de sjovt nok er uF venlige begge 2 (den ene af dem har jo endda en wing på 5. pladsen) Dette sammenlagt fortæller mig at denne krig er så godt som slut. For tænk sig at uF's modstandere i top 10 end ikke kan matche dem sammenlagt. Hvordan skulle de så kunne matche resten af alliancen?

Men for mig og se så handler det i sidste ende kun om hvor mange andre stammer end uF der ønsker at vinde denne verden. uF alliancen har i hvert fald vundet denne krig og med mindre der sker snarlige ændringer, så er min vurdering at uF er omdrejnings punktet i den alliance og at de uden problemer kan banke deres allierede når denne krig erklæres for afsluttet. Det betyder kort og godt at uF's allierede kun kan tabe på at denne krig fortsætter... Men det er jo så min vurdering ;) Er spændt på at høre andre
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Enig, men som altid er spørgsmålet timing og den er jo ikke altid lige let og finde, lige pt. ska det times perfekt og med de rigtige partnere, for at det skal kunne lade sig gøre og vælte dem af pinden, men nu må du jo ikke glemme små privat aftaler (Folk der skifter stammer i en kommende krig osv.) ;)
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Nu er uF jo ikke synderlig store, så antallet af deres der forsvinder er nok forsvindende lille. Men de vil, især hvis de står alene, have en masse medløbere som vil forsøge at købe sig til et par dage mere i spillet. Men det ændrer sig ikke for nogen uanset om man begynder nu eller venter X antal dage ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jo da det ændrer meget :eek:

Eks. 1. En stamme som MMD går alene mod uF og TBOJ, med kun det halve antal tropper klar.

Eks. 2 En stamme som MMD venter en måned, sørger for alle byer er fyldte med tropper (Imens de andre bruger deres) og får TBOJ på deres side i en krig mod uF.

Kan du se magtbalancen ændre sig i de forskellige versioner ;)
Nu er det dog blot et eks. :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
I know, men som jeg skitserede så kan hverken MMD eller TBOJ tillade sig at vente ret længe hvis de har intentioner om at vinde serveren ;) Men man kan jo også have andre mål ;) Så hvis en af jer kun har som mål at være med i slutspillet så skal i jo endelig lade være med at ændre noget ^^
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Det er rigtigt, meeeen lad os nu lige komme hen til kanten før vi kaster os ud i frit fald :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Haha ^^ ja der er altid nogen der har længere til kanten end andre :p Jeg venter med spænding på hvad der sker i hvert fald :D
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
hej, hvor er i søde og høre på smiler, hvorfor i alverden skulde TBOJ og uf gå i krig, det lader jo bare til at men har et godt samhold, jeg tror jeg for nemmer en form for misånesel og ikke andet, jeg synes det er så sjovt, og sede og se hvem, det er der gerne så TBOJ og uf gå i krig, der fornemmer jeg ud fra det, at når men nu ikke selv kunne styr sig, og fik lavet en masse rod, og men nu ved at løbet er kørt, ja så skal men da bare få andre til og gå i krig, hold da op en gang tuderi hi hi
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hmm..Jaa missundelse er det forkerte ord, lad os bare sige jeg ikke er vild med at starte op i en TribalHugs verden og man kunne self. argumentere for om jeg var misundelig over at K.O.H stammerne havde halvdelen af verden fra start bare alene i rekruteringskrig, personligt vil jeg sige "nej de ga mig bare kvalme" men er da sikker på deres ledere ville sige jeg var :rolleyes:

Hva angår TBOJ & uF's gode samarbejde er det mundgylle, har selv været der, så ved præcis hvor meget komunikation der er ledelsen indbyrdes = 0, det eneste jeg ser er 3 Top 5 stammer der råber højt omkring hvor gode de er, fordi de kan smadre alle de små og jeres fine lister med 3 vs. 8-10 stykker hmm... se nu er det jo ikke svært at vinde når man tager parti med de store og banker alle dem der er små, såå ved ikke hva du betegner som en god krig, men jeg betegner ikke en god krig som at banke alle de små :eek:

Og come on? vi er selv fredelige mod jer, hvorfor sku jeg sige dette hvis ikke for at få gang i verdenen ?
 

Don Funk

Veteran
Reaktionsscore
2
hej, hvor er i søde og høre på smiler, hvorfor i alverden skulde TBOJ og uf gå i krig, det lader jo bare til at men har et godt samhold, jeg tror jeg for nemmer en form for misånesel og ikke andet, jeg synes det er så sjovt, og sede og se hvem, det er der gerne så TBOJ og uf gå i krig, der fornemmer jeg ud fra det, at når men nu ikke selv kunne styr sig, og fik lavet en masse rod, og men nu ved at løbet er kørt, ja så skal men da bare få andre til og gå i krig, hold da op en gang tuderi hi hi

Sjovt.. Jeg ville jo have sagt at det var TBOJ-W's ledelse der fik lavet balladen...
Men nu vil jeg ikke sætte mig til at grine over din elendige korttids hukommelse .. Selvom jeg burde ...
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
jeg vil sige det sådan, hvem der fik lavet baladen, er jo sådan set lige meget nu, der var ikke nogle af TBOJ eller mmd, der ville give sig, også faldt udfalet sådan som det er i dag, men sådan som mmd ser på det hele, og prøver og få folk over på jers side ved og true folk, det for men da ikke noget ud af,,, personligt har jeg haft det sådan, at jeg har kempet for mmd, men som det er nu, er jeg ked af jeg tog fejl, jeg trode jeg kæmpet for nogle virkelig fine folk, men jeg må så ind se, at jeg tog fejl,,,
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
hej, hvor er i søde og høre på smiler, hvorfor i alverden skulde TBOJ og uf gå i krig, det lader jo bare til at men har et godt samhold, jeg tror jeg for nemmer en form for misånesel og ikke andet, jeg synes det er så sjovt, og sede og se hvem, det er der gerne så TBOJ og uf gå i krig, der fornemmer jeg ud fra det, at når men nu ikke selv kunne styr sig, og fik lavet en masse rod, og men nu ved at løbet er kørt, ja så skal men da bare få andre til og gå i krig, hold da op en gang tuderi hi hi

Haha som om jeg deltager :p Jeg har haft mine øjeblikke. Dog forsøger jeg her blot at se objektivt på det. Jeg kan ikke svare på hvad uF's planer og jeg tvivler på at carebears vil fortælle mig alt over skype ^^ Jeg ved heller ikke TBOJ. Det virker jo mest som om de helst ikke vil sige noget. Til sidst er der vel kun MMD på jeres side selvom noget af det du siger får mig til at tvivle. Dette sammenlagt og ved at kigge på point, MB, organisation osv. Så er og bliver min vurdering at uF allerede har vundet med mindre de selv ****er op. Jeg har svært ved at se de resterende stammer inklusiv jeres venner have mulighed for at standse jer. Spørgsmålet er jo så om der er nogen stammer der har spillet fallit eller I(uF) bare har været dygtige til at holde jer venner med de rigtige længe nok til at få det nødvendige forspring. Jeg gætter på lidt af begge dele inklusiv at de andre stammer har været for langsomme i tanke og handling.

Personligt så tvivler jeg på at uF med venner bliver merget til en stor stamme hvor man som i V2 bare sidder og venter på at der er nok der quitter så "superstammen" kan komme under det magiske tal. Men jeg er også kun menneske og kan jo tage fejl ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
jeg vil sige det sådan, hvem der fik lavet baladen, er jo sådan set lige meget nu, der var ikke nogle af TBOJ eller mmd, der ville give sig, også faldt udfalet sådan som det er i dag, men sådan som mmd ser på det hele, og prøver og få folk over på jers side ved og true folk, det for men da ikke noget ud af,,, personligt har jeg haft det sådan, at jeg har kempet for mmd, men som det er nu, er jeg ked af jeg tog fejl, jeg trode jeg kæmpet for nogle virkelig fine folk, men jeg må så ind se, at jeg tog fejl,,,

Hmm..Sød tankegang du har der, kan godt se at hvis man vil ha liv i en verden såå må man jo værre et dårligt menneske :rolleyes:

Men som jeg sagde, i står ikke en chance i slutspillet, i står knapt nok en chance nu og derfor kan jeg ikke værre jaloux på jer, i er i mine øjne ligeså tæt på døden som alle os andre, forskellen er bare i nægter at gøre noget ved det fordi i lever i jeres tågeverden hvor man tilsyneladende ikke kan se længere end 2 timer frem ^^
 

m-k-jensen

I træning
Reaktionsscore
0
Hmm..Sød tankegang du har der, kan godt se at hvis man vil ha liv i en verden såå må man jo værre et dårligt menneske :rolleyes:

Men som jeg sagde, i står ikke en chance i slutspillet, i står knapt nok en chance nu og derfor kan jeg ikke værre jaloux på jer, i er i mine øjne ligeså tæt på døden som alle os andre, forskellen er bare i nægter at gøre noget ved det fordi i lever i jeres tågeverden hvor man tilsyneladende ikke kan se længere end 2 timer frem ^^



forstå ikke hvor du vil hen med det, vi har chancer nok, så skriver du at vi tilsyneladende ikke kan se længere end 2 timer frem der tager du fejl min ven,,
men lad os da se hvordan det hele kommer til og se ud,,
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Jamen jeg vil da glæde mig til den dag, hvor TBOJ medlemmerne springer ud af barbar adlerriet og viser sig som sande Elitespillere der lige banker uF på nul komma fem, men jeg har mine tvivl og imens vil vi andre da prøve at overleve denne verden, så må i hygge jer med jeres store visioner og gemmerri imens :)
 
Top