Poke børsen

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Nu kan jeg lige så godt skrive herinde også :laugh:

Tror at jeg har mere at gøre med GCTA end Deka, da folk allerede åbenbart siger at jeg er de slemme fra Team Rocket og det samme med min stamme.... :huh:
 

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Er det ikke nok for dig at jeg bekender at være på serveren og at jeg er den det går bedst for indtil videre? :D

View attachment 275

Røver (Bronze - Trin 2)
Du har allerede erobret 15.509 råstoffer!
Næste trin: Erobr 1.000.000 råstoffer!

Hm.. Har så set kontoer hvor der er farmere mere end det.. så ved da ikke om du er på den konto som det går bedst på ;)

Men kan ikke rigtig se, hvorfor du skal lukke så meget l*** ud om andre, og så selv være passiv tilskuer hvad angår dit navn på verdenen ;)
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Hov hov Mr. Oak.

Min "anke" mod Dekani er at han benægter at være på V12. Det har han gjort så ofte tidligere at det tillægger jeg INTET positivt.

Jeg benægter ikke at være på serveren. Det kræver cirka 2 hjerneceller at regne ud hvem jeg er ud fra de info I har fået.
 

Professor Oak

I træning
Reaktionsscore
2
Hov hov Mr. Oak.

Min "anke" mod Dekani er at han benægter at være på V12. Det har han gjort så ofte tidligere at det tillægger jeg INTET positivt.

Jeg benægter ikke at være på serveren. Det kræver cirka 2 hjerneceller at regne ud hvem jeg er ud fra de info I har fået.

I mit tilfælde, bruges lige præcis disse 2 hjerneceller på at studere nye pokemons ;)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hov hov Mr. Oak.

Min "anke" mod Dekani er at han benægter at være på V12. Det har han gjort så ofte tidligere at det tillægger jeg INTET positivt.

Jeg benægter ikke at være på serveren. Det kræver cirka 2 hjerneceller at regne ud hvem jeg er ud fra de info I har fået.
Og hvornår har jeg så benægtet det :eek:
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Og hvornår har jeg så benægtet det :eek:
Du siger at der ingen Dekani er på V12. Selvom det kunne være navnet Dekani du hentyder til, så siger du ikke direkte at du spiller der. Det tolker jeg som at du siger at du ikke spiller på V12.

Omvendt har jeg på intet tidspunkt sagt at jeg ikke spillede der, hverken som person eller som nick.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Du siger at der ingen Dekani er på V12. Selvom det kunne være navnet Dekani du hentyder til, så siger du ikke direkte at du spiller der. Det tolker jeg som at du siger at du ikke spiller på V12.

Omvendt har jeg på intet tidspunkt sagt at jeg ikke spillede der, hverken som person eller som nick.

Jamen dav, mit navn er Dennis ;)
Jeg spiller på V12.. Profilen Dekani derimod er gået på pension, den fik rygskade, du må meget undskylde at min måde at formulere mig på kan tolkes på flere måder, men man sku vel næsten mene at det lidt var pointen, for så slipper jeg jo for at lyve :p

Du kan vel kalde det Diplomati, en løgn er tidspild hvis du kan få din fjende til at tro det du ønsker ved at formulere dig rigtigt :D

Endelig Konklution : Jeg lyver IKKE, Men blir tit beskyldt for det da mine fjender "Mener" jeg sagde noget, jeg ikke gjorde.
 
Senest redigeret:

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Hvis det er din fortolkning af ordet diplomati vil jeg gerne opfordre dig til at finde en betydningsordbog.

Det er snarere et politiker-svar; at sige noget uden at sige noget.

Endelig konklusion: Du snakker for at holde dig vågen og underholde dig selv.

Look mommy, no lies!
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Hehe så kalder vi den det, men i bund og grund går det ud på et, man kæmper beskidt begge steder :p

Din endelige konklution er sand, min gode ven Sir Angelo har nemlig travlt med at rive sig selv i den enøjede hele tiden, så jeg sidder og falder i søvn før NB, fordi han ikke skriver noget.. Og det kan vi jo ik have :laugh:
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Tror lidt at folk skal tilbage til sporet i denne tråd.

Fint nok med lidt hyggesnak, men ikke for meget af det. Hvis i stadig vil lege spindoktorer så gør det i et andet sted ;)

Tilbage til topic tak...! :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Tror vi har en fremtidig supporter iblandt os :cool:

However..Nyeste rygte herfra er at KONGEN Flyverskjul er tilbage og klar på kamp mod hele verden :p
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
609c5074-5481-4719-be5d-0dfdd9012d8e.jpg
 
Senest redigeret:

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Tror vi har en fremtidig supporter iblandt os :cool:

However..Nyeste rygte herfra er at KONGEN Flyverskjul er tilbage og klar på kamp mod hele verden :p

Nice så kan jeg snart komme på pension :cool:

Men hvad skulle der være på det sidste billede dekani? det er lidt småt :eek:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Den er i tredje linie yderst til højre. Der står "sp" i billedet til spoiler tagget. Når du klikker på den så kommer den op med en boks hvor du skriver hvad spoileren skal have af titel ;)
 

ash ketchum

I træning
Reaktionsscore
0
Dekani, flyver og sir angelo spiller v12 :eek: og jeg som troede jeg havde styr på team rocket :s Det må have været en af deres håndlangere der har bildt mig ind at det GC der var team rocket.

Det kan selvfølgelig også bare være fordi de spreder kræfterne for at samle et stærkt team af pokemontrænere med tendens til hård behandling af de stakkels pokemons. Tiden må vise om Professor Oak lærer mig godt nok op :D
 

Lamba

Veteran
Reaktionsscore
3
Prof. Oak er lidt en douche jo... Han har altid travlt, er distræt og tillader Gary at gøre næsten alt. Ham ville jeg ikke regne med hvis jeg var dig.

Brug i stedet lidt tid med dine venner samt Jenny og Joy. THEY KNOW STUFF!
 
Top