Rygte/Fakta/Diskution/Diplomati/Blærerøvs Børsen

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Har hørt at Omega Surpreme-kontoen skulle have fået ny ejer :eek:

måske derfor efter hvad rygterne siger at ES har taget springet til dukse stamme og underlagt sig TW regi,har da hørt de nu har oprettet fælles forum og hvor vildt det end lyder tilbyder ES deff til modparten.....hvad sker der lige på V9.:laugh::laugh:
 

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
Tobias for ******.....

JA! jeres måde at spille på ER jo den ENESTE rigtige, det er fuldstændigt uacceptabelt at spille på nogen anden måde end jeres
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Vi spiller kun med x under diplomatilisten :confused::confused:

Ikke med resten af verdenen :wave: TW og ES rammer officielt bunden nu, og .dk er hermed erklæret for krammernes paradis... :rolleyes:

Præmien bliver at ES bliver taget på sengen af TW meget snart :laugh:
 
Senest redigeret:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
tror bare jeg stopper med at skrive her


men det er s* sørgeligt..... er det mon fordi i ikke kan tåle at folk begynder at indse......?
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
Tobias for ******.....

JA! jeres måde at spille på ER jo den ENESTE rigtige, det er fuldstændigt uacceptabelt at spille på nogen anden måde end jeres

nææ det siger jeg ikke yan88 men husker tydeligt hvordan flere i ES påstår FART som krammestamme på trods af vi aller max har haft 2 på diplomat listen.

hvad kalder man det så når i er under TW regi for kan udemærket sætte den lange liste ind her...yderlig for ikke nævne jeres fælles forums:laugh:

kan godt se iflg din verden at den rigtige måde at spille på er at være i en stamme som består af flere spillere der ikke er helt fine i kanten iflg reglerne,at bifalde de fortidshandlinger siger vel også meget om din person siden du stadig er i lag med dem,nej yan88 din måde er helt rigtig så tillykke med det:mad:

folk må indse hvad de vil,men tror de fleste har fundet ud af vi spiller for at vinde og tager gerne en udfordring fra resten af serveren,ser ud til det bliver en fair kamp:laugh:

Yan88 det er din og ES dobbeltmorale jeg ikke kan li,enkelte stammer har indset det resten finder nok ud af det
 
Senest redigeret:

Yan88

Veteran
Reaktionsscore
0
som sagt

lige meget hvad man skriver herinde bliver man raped af tobias, dekani m.fl., det kan ikke betale sig for mig at tage denne her debat op, for lige meget hvad har i jo altid ret i alting

og hvad? fordi vi måske vælger at dele forum med stammer, som i er i krig med, så er det ligepludselig os der krammer? Jeg har da fået respekt for ledelserne i de stammer der bekriger jer for tiden.... endelig har de indset noget

Im out!
 
Senest redigeret:

JustMe

I træning
Reaktionsscore
0
jeg synes måske tonen er begyndt at blive en anelse i overkanten og beder alle tænke på dette er et spil gør det ikke til personlige krige og hæng andre ud via hån eller onde bemærkninger...i bund og grund er det et spil som spilles på forskellige måder ...nogle mere "beskidte" end andre men er man inden for reglerne så er det oss godtaget....men pulsen lidt ned igen :)
 

tobias2008

Veteran
Reaktionsscore
0
som sagt

lige meget hvad man skriver herinde bliver man raped af tobias, dekani m.fl., det kan ikke betale sig for mig at tage denne her debat op, for lige meget hvad har i jo altid ret i alting

og hvad? fordi vi måske vælger at deffe stammer op som i er i krig med, så er det ligepludselig os der krammer? Jeg har da fået respekt for ledelserne i de stammer der bekriger jer for tiden.... endelig har de indset noget

Im out!

jamen jeg har da også respekt for dem der bekriger os,sku sjov postulat at komme med at jeg ikke har det og hvad ligger du til grund i den holdning.

Og fortæl da endelig hvad de nu har set,at vi ikke kører multi accounts eller bruger permanent bannede spillere på V9:confused:

men hvordan forklare du så fællesforums med andre og kordinering af angreb med en hel del andre stammer,hvad kalder man det??:confused:nu når 2 stammer har en enkelt iap og det betegnes som krammestamme.
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
lige meget hvad man skriver herinde bliver man raped af tobias, dekani m.fl., det kan ikke betale sig for mig at tage denne her debat op, for lige meget hvad har i jo altid ret i alting
1. Self. har jeg altid ret.. lad nu være med at være naiv :rolleyes:
2. Hvorfor lige ramme mig, jeg er stoppet med TW :(
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
Et fedt rygte..... :laugh:

Nogle store medlemmer i TW er lidt mugne over ledelsen i deres stammer at de overvejer lidt deres medlemskab derinde :laugh:

Mon TW-stammerne er på vej ud over afgrunden? :laugh:
 

Smadremanden

Nybegynder
Reaktionsscore
0
Et fedt rygte..... :laugh:

Nogle store medlemmer i TW er lidt mugne over ledelsen i deres stammer at de overvejer lidt deres medlemskab derinde :laugh:

Mon TW-stammerne er på vej ud over afgrunden? :laugh:

Det kan meget hurtigt afkraftes, TW har ingen store spillere
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Et fedt rygte..... :laugh:

Nogle store medlemmer i TW er lidt mugne over ledelsen i deres stammer at de overvejer lidt deres medlemskab derinde :laugh:

Mon TW-stammerne er på vej ud over afgrunden? :laugh:

Der da forhåbentlig ikke nogle stammer der kalder sig TW, det da virkelig original :p

Lidt kreativitet er tilladt... The warriors, come onn :rolleyes:
 
Top