Rygtebørsen!!

Status
Ikke åben for yderligere svar.

Persefone

Veteran
Reaktionsscore
0
Det sikkert :p

Nogen gange vil jeg ønske jeg osse kunne skrive med lillatekst, for det da Host meget sejere Host :rolleyes:

uuuuh fortæl fortæl, hvis jeg kan finde den knap køber jeg Plus med det samme :D

Og hvis FLyverskjul synes tekst med farve er sejt, SÅ skal min tekst da også havde en anden farve (men jeg kan altså godt lide blå) :p
 

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
ja tillykke med at du vidste det før det blev skrevet :D


jeg tror dog ikke på at du ville have kunnet læse det hvis jeg havde postet det for 4 dage siden :p
 

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
Den forstod man ikke hva....

du har 7-8 mil i V3 også spørge du om plus konto.
lidt mærkligt at store spiller ikke har en system, som de kan holde øje med deres på byer på :D

eller var det ment ironisk????


Dvs du havde dette, før det blev skrevet den 04.06. kl. 23:32...respekt der! Det må jeg nok sige.. :p

K.K. og ~F~ masse rekruter og nogen gange så invetere de nogle af mine venner ind og lige pluslige så kan man få info fra dem :D

og andre gange så er der nogen der bede om nåde for info :D
 
Senest redigeret:

R.I.P.

Elite medlem
Reaktionsscore
0
ja tillykke med at du vidste det før det blev skrevet :D


jeg tror dog ikke på at du ville have kunnet læse det hvis jeg havde postet det for 4 dage siden :p



jeg har ikke fået den tråd som info men jeg har også fået noget andet som også er meget meget brugbart
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
du har 7-8 mil i V3 også spørge du om plus konto.
lidt mærkligt at store spiller ikke har en system, som de kan holde øje med deres på byer på :D

eller var det ment ironisk????

Tillykke, kan se den faldt den ind på lystavlen nu :p
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
uuuuh fortæl fortæl, hvis jeg kan finde den knap køber jeg Plus med det samme :D

Og hvis FLyverskjul synes tekst med farve er sejt, SÅ skal min tekst da også havde en anden farve (men jeg kan altså godt lide blå) :p

Hvis jeg viser dig knappen, finder du jo mit store hemmelig våben til at adle barbar byer...det var ellers SÅÅ STOR en hemmelighed,jeg slet ikke ture stå ved det :)

Ang farven, synes det mega sejt (ironi igen), men liiiige lilla til en jeg tror er en mandelig spiller, det virker lidt jaa :p så var blå det bedre valg.
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
Blå til en pige? hmmm... hvis jeg får en pige så bliver hun nok ikke døbt i blåt tøj heller :p
 

Thinking?

Junior medlem
Reaktionsscore
0
Ang farven, synes det mega sejt (ironi igen), men liiiige lilla til en jeg tror er en mandelig spiller, det virker lidt jaa :p så var blå det bedre valg.

Hvor er det bare frustrerende at nogen er sikker på sin seksualitet og derfor godt tør at lave homoseksuelle jokes, skrive med lyserød skrift etc.

Verden må virkelig være kedelig med dit firkantede syn på den. :)
 

Dekani

Elite medlem
Reaktionsscore
10
Godt at høre, at du tør stå ved hvem du er, selvom det ikke er den mest ansete ting i verden Thinking? :D
 

Skolehaven

Elite medlem
Reaktionsscore
11
hmm..så siger du jeg har valgt en dårlig farve (bruger den ikke bare i tilfælde af det er hvad du siger :eek: ) eller at Thinking? er en pige? :p

Nej da :D det var mere ironisk eftersom flyverskjul ikke bryder sig om lidt kolorit på tilværelsen :*
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
jeg var i gang med at spise spagetti, og kiggede i mine yndlings spillers forum, da jeg stødet ind i det her:


~F~ - PulverMule den 04.06. kl. 23:32 Citér
Hej alle :)

Dette kan i betragte som et nødråb...eller hvad i nu har lyst til ?

Jeg mener bare at man skal stå ved de venner man har og støtte dem til hver en tid?

Lige nu er der rigtigt meget brug for "jer"!
Kom ud af hullerne og yd jeres bedste.
Glem alt om at lave adelsmæd til at noble barbarbyer og lignende...jeres troppper er der brug for andre steder...og det er nu!

Vi tæller rigtigt mange byer tilsammen F+KK+FF+mere.
Dvs. der er noget der minder om 60 cleanere der "burde" være parat til at slå til ?
Der er mange spillere "i midten" som må ligge inde med cleanere "af format"....der er jo ingen krig derinde????

Skole haven har taget 2 byer uden besvær ????
Hvorfor er der ingen der siger ....jeg har fandme cleanere der bare venter på at gå på ??????

Jeg har ukritisk stillet mine cleanere til rådighed, hver gang der er bedt om det....vil i også gøre det ???

De 2 byer som skolehaven har taget nu...uden de store problemer....skal være taget tilbage på onsdag senest!

Hvis det ikke er sket! Lukker jeg min konto promte.
Dette er ikke til diskussion!

Nu tager i jer alle sammen...sammen!

Der er fandme mindst 60 cleanere + 60 adelsmænd parat, som kan henholdsvis angribe og indtage skolehavens byer i vores nærhed, + dem som Månekongen engang havde.

Det er fandme for nemt...i angriber alle samme mod 5 byer på samme tid...**** om vi/i mister det hele...byerne skal tilbage på vores hånd!

Hvis det ikke er sket på onsdag...ja så melder jeg mig ud!
Hvad skal man bruge dette spil til hvis vi ikke kan stå sammen ??????
Drop de skide bar barbyer og smid jeres tropper i hovedet på dem der truer os...og måske griner samtidig!!!


CCCCCCOOOOOOOOOOOOOOOOOOO OOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNN!


Set fra min side er dette ikke til diskussion!
Hvis byerne ikke er indtaget senest onsdag, næste uge.....så lukker jeg min konto!

Jeg læser ikke denne tråd + hvad folk nu måtte sige....det er mige lige gyldigt!

Jeg har før i spillet manet til sammenhold...og hvis det ikke eksisterer...er jeg ikke en del at dette.

------------------------

Ved godt at dette er super hårde ord men jeg mener det sgu!

Der skal ikke snakkes man handles...nu!!!!!!!
~F~ - Disinator den 04.06. kl. 23:36 Citér
jeg er med....

jeg bygger min cleaner op på fuldt tryk nu...

håber den bliver klar ellers ofre jeg gerne det jeg har... kom met et tidspunkt vi alle skal rammer og jeg er klar...

forresten bed gerne forsvarstropper til de 4 byer der skal tilbage sidder med tropper der venter på krig.... ;)
K.K. - Hvas den 04.06. kl. 23:55 Citér
Author skrev:

Det er fandme for nemt...i angriber alle samme mod 5 byer på samme tid...**** om vi/i mister det hele...byerne skal tilbage på vores hånd!


Vil jeg give dig ret at byerne gerne skulle tilbage på vores side, og at der gerne skulle stå nogle cleanere klar rundt omkring. Det tager lige godt 15 dage at bygge en cleaner fra bunden af, hvis man har råstofferne til det !

MEN

Dette er ikke noget der bare bliver gjort lige med det samme.
Det skal planlægges, sådan så både cleanerne og adlerne rammer inde for samme sekund. Samtidig med at der skal fakes en hel del tid i forvejen, på de byer som ikke skal tages, og de spillere som vi vil have skal holde deres tropper hjemme.

Hvis der bare bliver angrebet her og der, så dodger de da bare cleanerne og tager adlerne ?

Samtidig med at sådan noget med masse angreb og adling på flere spillere samtidig skal holdes tæt inde på PM ikke på forumet. Ellers siver det ud, sådan er det bare i disse her spil, der er altid nogen som ikke kan holde sin mund lukket !
~F~ - sebben i dag klokken 00:09 Citér
De byer tilhøre os og vi skal have dem tilbage... alle skal lave mænd 24/7 nu!!!
vi laver et kæmpe angreb tirsdag kl. 16:30 (bare et forslag...)
skolehaven skal ned med nakken og det er nu!!! og resten af E.T. de skal ned nu!!!
~F~ - Disinator i dag klokken 00:14 Citér
der tror jeg nemlig du laver en fejl......

jeg tror vi bliver nød til at gå så vidt at vi må sende fulde cleaner med 1 am.
jeg tror ligefrem jeg vil gå så vidt at sende 2 am på en og samme tid med fuld cleaner....

For vi har jo set at skolehaven kan snipe og alt det der, han kan hurtigt afvikle den sidste am, så han ikke mister byen.....

Jeg mener at vi skal sende 2 am på en og samme tidspunkt... sammen med en full cleaner... og så må man være beret på at man mister en del i råstoffer, men vi må jo alle ofre noget for det....
Jeg mener bare at det vil hjælpe en del mere en at sende 4 am skilt fra hinanden, netop fordi han kan finde ud af at snipe...

ps. så er selv den mindste cleaner godtaget nu.

MVH
Disinator
~F~ - Disinator i dag klokken 00:15 Citér
hvas laver fejlen
K.K. - Hvas i dag klokken 00:18 Citér
Du laver en kæmpe brøler her !!!!

Du kan ikke sende 2 adler med 1 cleaner !!!
Det hjælper ingenting, den tager kun for 1 adelsmand, mellem 20-35 !!!

Du smadrer da forsamlingspladsen først, når den er væk, så tager det mellem 2-3 min at bygge den op igen, og derefter kan du nemt komme igennem med adler, hvis han skulle flytte sine tropper i første angreb !
~F~ - Disinator i dag klokken 00:20 Citér
hvorfor???

vi bliver nød til at ofre og satse nu... der er ikke så meget at gøre nu..
K.K. - Hvas i dag klokken 00:21 Citér
Hvorfor så sende 2 adler med 1 cleaner ??

Det får du jo ikke byen hurtigere af ???
~F~ - Disinator i dag klokken 00:22 Citér
det byrde du faktisk det gør man faktisk inden på speedserves på den engelske...
og den byrde være identisk med den danske...
~F~ - Timur Lenk i dag klokken 00:23 Citér
Sender du 2,3 eller 4 adler med samme cleaner adler de kun som en adel.

Og rammer adler med mindre mellem rum end .250 sec.. er det ulovlgt og admin spærre kontoen.

Dette står ingen steder men ved det fra andre verdner.. med Opera browser er det muligt.

Men det skal planlægges... ellers bliver det nemt meget dyrere end nødvendigt..
K.K. - Hvas i dag klokken 00:24 Citér
Nej, jeg spiller den danske V3 med 6.1 mio points, og der kan du sgu ikke.

Der skal 4 separate adelsmands angreb til, før byen bliver adlet ned til 0.

Du kan sende 50 adler i samme angreb, og den vil stadig kun tage for 1

Så lad hver med at sige at de andre verdener er forskellige fra denne.
~F~ - Disinator i dag klokken 00:24 Citér
når når.... mentes bare at den engelske server er identisk med den dansk og der kan man gøre det på alle deres servers...
~F~ - Timur Lenk i dag klokken 00:29 Citér
Det har virket på samme måde på de .net servere jeg har leget med, så mon ike det er noget der er specielt for Speed serverne?

Og så det med at lægge taktik på forum... det er da kun for at give spioneren noget at lave... eller noget at fortølle
Redigeret af Timur Lenk i dag klokken 00:30
K.K. - Hvas i dag klokken 00:32 Citér
Når jeg eksempelvis sender 4 adelsmænd afsted i V3, så lander de i samme sekund alle sammen, dog ikke med mere end 3 af dem under 250ms.

Internet Explore
Google chrome
Mozilla Firefox
Opera
Safari

Det kan gøres i alle browsers, endda uden script.
Redigeret af Hvas i dag klokken 00:32
~F~ - Disinator i dag klokken 00:32 Citér
hvas har du spillet speed servers nej vel så ti stille... der er noget specielt over speed servers hvor der er specielle moduller.. f. eks i nogen findes der ikke bue og pala i andre findes der det hele.
og helt speciele findes alt og man kan adle stort..
K.K. - Hvas i dag klokken 00:36 Citér
Jeg spiller den danske speed V3, og har spillet nogle speed på net. også.
Jeg har aldrig oplevet at man kan sende flere adler i samme angreb og derved adle byen hurtigere ned.

Så tror du skal til at tie stille inden du kommer galt afsted :) smiler
K.K. - The-Cleaner i dag klokken 00:39 Citér
hvad er det for en gan sluder og en masse udvinde hed om spillet tor det er beder du lukker denkonto og hopper på et spil der er nemmer hvis der er nogen der er nemmer for det tor jeg ikke der er


man fjerner forsamlingsplasen så kan byen inte gøre før den er oppe igen med tropper de kan ikke sendes væk og ikke hives hjem de står stille til den er oppe igen

det står som nr 1 i lærebogen om spillet

sende fleger nobler i et angrib hjelper inte det er spil at en nobel

det står som nr 2 i lærebogen

og tager man ikke barbarbyer kommer man bagud og fjenden får dem og kommer til at lige op af folk der skal rydes op omkring en


der en og kun en grund til M-k liger nr et på varden 3 og det er fordi han tog barbarbyer fra starten



hvondan kan man hvare så udvinet om sådanne et ledt spil og hvorfor deffer i ikke byerne op måske fordi i angriber ander før i har tropper til at deefe



se skolehavden han lavet en fuld by op før han tog fleger hvorfor mond

til jer i kk i gør det findt og det sluder han kommer med der overse det
bare søger for i har deef nok og se så og få fjernet de barbarber i har i jers kirkr det er vejen fram
~F~ - life4balance i dag klokken 01:22 Citér
"Blå stue"
K.K. - The-Cleaner i dag klokken 01:24 Citér
ja skulle tro det
[21:17:17] Jesper aka skolehaven: ~F~ - PulverMule den 04.06. kl. 17:18 Citér
Tjek lige engang hvad der sker ;)

Skolehaven æder sig ind på os :(

Alle der kan undvære support, bør hjælpe dem der ligger ud mod E.T.

Lige nu tager Skolehaven byer fra os, og dem der kan slå igen mod ham, kan ikke både stille med angreb og forsvar, i store mængder.
I kan nemt se på kortet hvem der har brug for hjælp.

Det er her i andre kommer ind ;)
Send før det er for sent.
Støtten går til en god sag ;)
~F~ - Disinator den 04.06. kl. 18:18 Citér
ville faktisk også gerne vide hvorfor den ikke er belvet taget tilbage?? eller hvorfor den ikke bliver holdt nede??

eller bliver den det????

altså netpers by der blev overtaget..?
~F~ - sebben den 04.06. kl. 21:11 Citér
Vi er nød til at gå i krig mod E.T. før det er for sent.... de her godt nok nogle af de bedste spiller. men hvis vi alle både IAP, forbund og stammerne så har vi måske en chance...

vi sender forsvar til de byer der ligge tættest på og angriber med næsten alle vores tropper...

det var bare en idé...
~F~SØ - storestep den 04.06. kl. 21:16 Citér
E.T. , skal opdeles i bidder der er overkommelige .
Et medlem , en stamme , så må hver stamme byde ind og gå i krig .
Vores diplomater må finde en metode der kan fordele sol og vind efter evner og muligheder .

IAP erne skal også indrages så alle får noget at lave .

En E.T. en stamme ( eller to ) .

Så byder alle der vil være med ind og så kører toget .

Eller hvad .
K.K. - EasyFrag den 04.06. kl. 21:24 Citér
Vi mistede en fuld clean på den netper by. Han er stoppet og brix tog byen. Skole fik den umiddelbart efter, før der kom def i den.
~F~SØ - SimonRydder den 04.06. kl. 21:33 Citér
Hvis vi bruger begge vores militær lejre, kan vi jo nok får bekæmpet E.T., og det skal jo så gøres inden de får 1 mio. P

Men konsekvenserne er jo at vi risikere at NRG bruger deres militær lejer på os :(
K.K. - EasyFrag den 04.06. kl. 21:35 Citér
storestep skrev:
E.T. , skal opdeles i bidder der er overkommelige .
Et medlem , en stamme , så må hver stamme byde ind og gå i krig .
Vores diplomater må finde en metode der kan fordele sol og vind efter evner og muligheder .

IAP erne skal også indrages så alle får noget at lave .

En E.T. en stamme ( eller to ) .

Så byder alle der vil være med ind og så kører toget .

Eller hvad .


god ide
K.K. - Nilsi den 04.06. kl. 21:36 Citér
er dere ikke fiender med dem allerede?
K.K. - EasyFrag den 04.06. kl. 21:37 Citér
jo det er mig der er hjernedød, jeg mener bare at man kunne tage en ET spiller og sige at f.eks. De 10 spillere her tager ham. osv.
~F~SØ - SimonRydder den 04.06. kl. 21:41 Citér
EasyFrag skrev:
jeg mener bare at man kunne tage en ET spiller og sige at f.eks. De 10 spillere her tager ham. osv.


Jeg tror der skal lidt mere end 10 spillere til
~F~ - LKHANSEN den 04.06. kl. 21:52 Citér
Der skal mange spillere til men hvis der ikke bliver gjort noget snart går det galt. jeg ved at NRG ( I mit område ) har pisset rigtig mange af så de kan godt få en del spillere på nakken, store som små
K.K. - Mephistophiles den 04.06. kl. 22:13 Citér
Hvad er muligheden for at spille NRG og E.T. ud mod hinanden ?
Nogen der ved hvad deres indbyrdes forhold er til hinanden..?

Vi har til sammen lige så mange point som de har til sammen men hvor vi har 156 byer til sammen har de 38. Dvs. deres byer er større altså muligheden for at producere flere råstoffer.
Jeg ved godt at det "ikke er point men tropper" der vinder krigen men dem der producere flest råstoffer vinder spillet !!

Da vi til sammen har flere byer end dem burde vi kunne producere mere end dem hvis vi fik alle (eller mange) af vores byer op i højeste produktions gear. Især udkantsbyerne således at de kan supplere spillerene i frontlinierne.

Hvis vi "bare" kan få 50% af vores samlede byer op på samme "gennemsnitpoint pr. by" som dem vil vi producere 100% flere råstoffer end dem.
Redigeret af Mephistophiles den 04.06. kl. 22:14
K.K. - Hvas den 04.06. kl. 22:15 Citér
NRG og E.T. er en og samme stamme.

De har byttet medlemmer rundt sådan så de er opdelt i hver deres kontinent.
K.K. - EasyFrag den 04.06. kl. 22:28 Citér
grunden til at de stormer frem er at de ingen modstand får. Så er det jo ikke svært at angribe til højre og venstre. når vi får arrangeret nogne modangreb skal der nok ryge byer
K.K. - Mephistophiles den 04.06. kl. 22:33 Citér
Fair nok, det gør det kun markant sværere !
..men stadig; den der har flest råstoffer vinder så hvis vi kan øget antallet af byer med fuld råstof kapacitet og måske flest mulige råstof bonusbyer vil vi kunne klare dem på lang sigt.

Dette er en udmattelseskrig !!
~F~ - Disinator den 04.06. kl. 22:43 Citér
siger bare at den by skal tilbage og de 3 sidste....
K.K. - arne88 den 04.06. kl. 22:44 Citér
jeg er enig i at det er en udmattelseskrig, men tror nu ikke helt den bliver vundet ved at bygge råstofferne op. selvom det giver en god stabil inkomst, er det absolut peanuts i forhold til hvad man får ind ved at farme! peanuts! den med flest def-byer er bedst til at holde på sine byer, men den med flest off-byer har den absolut højeste indkomst - forudsat self at off-byerne er fyldt med tropper.
K.K. - Mephistophiles den 04.06. kl. 22:53 Citér
Det afhænger vel af om der er noget at farme !?
Efterhånden som de får taget byerne i deres nabolag skal de længere ud væk og farme og dem de når ud til vil være deffet. På et tidspunkt når vi dertil hvor der ikke er flere barbarbyer hvor de kan farme gratis.
Erfaring fra V3 siger mig at over et vist antal byer kan det ikke betale sig at farme men have nok fra egen produktion.
K.K. - arne88 den 04.06. kl. 23:16 Citér
jeg kan godt følge din tanke, men der vil gå laaaang tid inden vi når dertil hvor der ikke er flere barbarbyer at farme, og når det sker, vil dem der har farmet meget have en kæmpe fordel i forhold til dem der ikke har. det kan godt være at løsningen er at bygge sine råstoffer op når vi kommer længere frem i spillet, men jeg holder stadig på at som situationen er nu, vil den som farmer vinde over den der opgraderer råstoffer.
~F~ - Disinator den 04.06. kl. 23:21 Citér
min mening er bare at... man skal lave sådan en blanding af farming og opbygning af råstoffelterne... jeg mener gså man skal huske hæren...

og det skal vi bruge nu..

vi skal altså have de 4 byer tilbage nu...
Og så skal der tropper på bordet...




spagettierne fik jeg pga. et grineflip i næsen og jeg troede et øjeblik jeg skulle dø af grin.


HAHAHAHAHAHAHA :D

jeg troede jeg skulle opleve en vending i den her kedelige krig - efter de første linjer - men så læste jeg det her:



:D go for it slet din konto du vil nemlig gøre os alle en tjeneste!

det eneste du har gjort indtil videre er at tude!

du er da en rigtig tud!

du tuder over at dine venner bliver noblet
du tuder over at du er et fail
du tuder over at din stamme er et fail

helt ærligt er det her bare endnu et totalfail eller bare et fail, et rygte eller bare ønske tænkning :D HAHA


Iguess it's a bit of all :p

hoho hvem er din ynglingsspiller der har adgang til den smøre ???
 
Senest redigeret af en moderator:

iguess

I træning
Reaktionsscore
0
hoho hvem er din ynglingsspiller der har adgang til den smøre ???

jeg starter lige med et :p

ok, hvornår har jeg sagt at en af mine yndlingsspillere gav mig den smøre?

jeg har faktsik skrevet at jeg fandt den. så enten er din påstand bare noget du har bikset dig sammen, troet fordi du ikke kan læse alle ord og i stedet digter nogle flere til eller fordi du faktisk ved at jeg ikke har fundet den selv men fået den.

At jeg har fået den kan du kun vide hvis du er ekstrem kolg og har regnet ud at jeg nok sandsynligvis ville have læste hele smøren grundet til min forholds tilgang til andre handlinger eller du er en der spiller under et andet navn og ved mere end jeg :D
 

lilholtfreak

Nybegynder
Reaktionsscore
0
øhh du har selv skrevet det i starten af dit indlæg så jeg ved ikke hvad du mener...... og mig bekendt finders der ingen spiller under dit navn herinde så du kunne ligeså vel være et medlem af en af stammerne KK eller måske F som jeg kunne være den spillere som røber tingene ting dig hvem ved ???:cool:
 
Senest redigeret:
Status
Ikke åben for yderligere svar.
Top