Rygtebørsen

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Rygtet går jo på at Emilsen1, Store Konge og Elvis77 er hoppet over i EFA, fordi der ikke var flere de kunne internadle i SH, så de kunne få deres tabte point tilbage, og se store og farlige ud.

Ved dog ikke om det holder helt stik, kan se Elvis77 gir lidt byer ud :rolleyes:

Held og lykke til de gamle EFA spillere... :p
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Rygtet går jo på at Emilsen1, Store Konge og Elvis77 er hoppet over i EFA, fordi der ikke var flere de kunne internadle i SH, så de kunne få deres tabte point tilbage, og se store og farlige ud.

Ved dog ikke om det holder helt stik, kan se Elvis77 gir lidt byer ud :rolleyes:

Held og lykke til de gamle EFA spillere... :p

Points do not win wars, troops do :laugh:
We might not got the point, but we sure as hell got the troops :laugh:

SH var vidst ikke den eneste stamme der intern adlede andre spiller :rolleyes:
FearQT havde da gang i den helt store intern adel af spiller i løbet af sommeren :laugh:

Men hver sin smag, det var jo sommer og en del spiller stoppede så nok derfor man kunne se op til flere spiller blive intern adlet i stammerne på v5
 
Senest redigeret:

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
selvfølgelig man intern adler DEM SOM STOPPER!!!

dem fra den gamle SH kørte jo total push; de adler spilleren, spilleren tager andre byer samtidig = push...

og tropperne.. den remse skal du da ikke komme op med overfor os :rolleyes:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
selvfølgelig man intern adler DEM SOM STOPPER!!!

dem fra den gamle SH kørte jo total push; de adler spilleren, spilleren tager andre byer samtidig = push...

og tropperne.. den remse skal du da ikke komme op med overfor os :rolleyes:

Hvem pissede på din sukkermad ? :huh:
Desuden er det en grov beskyldning at komme med uden at kunne fremlægge beviser for sin påstand ;)

Remsen var henvendt til flyverskjul, da han jo åbenbart mener vi er sims spiller ? :rolleyes:
 

Foaly

Elite medlem
Reaktionsscore
2
selvfølgelig man intern adler DEM SOM STOPPER!!!

dem fra den gamle SH kørte jo total push; de adler spilleren, spilleren tager andre byer samtidig = push...

og tropperne.. den remse skal du da ikke komme op med overfor os :rolleyes:

Forummet er IKKE stedet at diskutere bans. Har man nogle regler man mener andre har brudt eller bare er i tvivl så henvender man sig til support ved at klikke på "support" og følge vejledningen. Det er imod reglerne at diskutere Bans, mulige regelbrud mm. på forummet. Fortsættes dette bliver tråden låst!
 

emilsen1

Nybegynder
Reaktionsscore
1
det er nemlig rigtigt.. emilsen1 har f.eks. været en af de stor slemme når det kom til det med at køre push style..

men jeg bebrejder ham ikke..

og JO det er pænt kujon agtigt at hoppe til EFA... hvad har i at vinde i at gå derover?

det ved du intet om så tag at tig stille med det
men skal vi nu være efter hinanden på den måde så gik det jo fint at være spion indt til jeg begyndt at angribe dig og vups så flygted du :D
men alt vad der er skrevet her de sidst 24 timer har intet med rygter at gøre kun beskyldninger :eek:
//jan
 

Flyverskjul

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Points do not win wars, troops do :laugh:
We might not got the point, but we sure as hell got the troops :laugh:

Forstår ikke hvor du vil hen med denne ;)

SH var vidst ikke den eneste stamme der intern adlede andre spiller :rolleyes:
FearQT havde da gang i den helt store intern adel af spiller i løbet af sommeren :laugh:

Jaa for det var det der blev sagt....NOT :rolleyes:

Men hver sin smag, det var jo sommer og en del spiller stoppede så nok derfor man kunne se op til flere spiller blive intern adlet i stammerne på v5

Du kvik igen, hold da op...Selv lille peter nede i bunden af ranglisten kunne regne denne ud :p
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
det ved du intet om så tag at tig stille med det
men skal vi nu være efter hinanden på den måde så gik det jo fint at være spion indt til jeg begyndt at angribe dig og vups så flygted du :D
men alt vad der er skrevet her de sidst 24 timer har intet med rygter at gøre kun beskyldninger :eek:
//jan

og du tror jeg gik til QT fordi jeg blev angrebet af dig?? du må nok også lige tjekke facts så..

jeg gik pga. jeg var træt af stilen derovre.. og jeg havde også en god ven eller 2 i QT.

spion.. det var jeg kun i starten.. men jeg gik ikke som en spion fra stammen igen.. jeg kan forsikrer jeg ikke gav nogen form for citater med fra forummerne i SsasS...

men jeg vil lade dig tro hvad du vil... og mange TBOJ'sere vil nok også sige mig imod.. men det er min version af skiftet
 

emilsen1

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Også flygter i?
Plus.. Dette er godt nok træls og skulle sige!
Hvorfor spiller Arronaxx Elvis77 og Emilsen1 ikke rent har hørt at de blir bannet mange gange for samme ting Pushing..
Dumt at skulle snyde også man taber!

ja vi flygter kunne for at slipe for dig :laugh: men du kommer vil efter os fnis
 

kandis1983

Nybegynder
Reaktionsscore
1
Nope siger bare at det er dumt at snyde også tabe hvis man snyder SKA man altså vinde!

Ye samme side i er på.. Men stadig det er da lidt kujon agtit i har FORÅDT 3 Medlemmer..!
Ved dog ikke grunden Men for mig ser jeg det som at man flygter ;)

Hmm men ved fra flere kilder at de 2 andre tit har været bannet ;)


Nu skal du høre her *** vi har vores grunde til at gøre det her :mad:
1 bedre samarbejde
2 åndsvagt at køre 2 stammer i stedet for 1

og ja vi efter lod 3 inaktive medlemmer der i blandt dig som ikke gad at bygge byerne op men tiggede om nye byer på forum :huh:
 
Senest redigeret af en moderator:

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Normalt at vil have byer fra i "Store" når i er så gode kan i bare tage 2 nye? Har 200adeler som kan udannes og iløbet af en uge kan jeg have fuld cleans og overtage en by om dagen .. mindst så det er noget om at hjælpe de små indtil de selv kan gå!:)
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Normalt at vil have byer fra i "Store" når i er så gode kan i bare tage 2 nye? Har 200adeler som kan udannes og iløbet af en uge kan jeg have fuld cleans og overtage en by om dagen .. mindst så det er noget om at hjælpe de små indtil de selv kan gå!:)

De små lærer aldrig selv at gå, hvis de hele tiden får hjælp af de store :rolleyes:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Når man overtager en by om dagen kan man heller ikke kalde sig lille?:confused::confused::confused:
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Når man overtager en by om dagen kan man heller ikke kalde sig lille?:confused::confused::confused:

L33T pointen ligger i at vi andre selv kæmpet for at få vores kontoer så store så de nu er, hvor du beder os andre om at giv dig noget af vores kontoer så du selv kan blive større...:rolleyes:

Forvent ikke hjælp hvis du ikke kan giv noget tilbage selv :rolleyes:
 

L33T

Elite medlem
Reaktionsscore
2
Hmm still ved da der er andre stammer som Boooster folk op men når ja hvorfor skulle SAMMENHOLD dog gøre sårn noget:confused::laugh:
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
og du tror jeg gik til QT fordi jeg blev angrebet af dig?? du må nok også lige tjekke facts så..

jeg gik pga. jeg var træt af stilen derovre.. og jeg havde også en god ven eller 2 i QT.

spion.. det var jeg kun i starten.. men jeg gik ikke som en spion fra stammen igen.. jeg kan forsikrer jeg ikke gav nogen form for citater med fra forummerne i SsasS...

men jeg vil lade dig tro hvad du vil... og mange TBOJ'sere vil nok også sige mig imod.. men det er min version af skiftet

Nå for pokker, hvor mange gang tiggede og bad du mig om at komme med i QT. Da du blev ved med at få nej på trods af du ville være spion kunne det hele være lige meget og du ville lukke kontoen, når du ikke kunne være i samme stamme som The Joker. Pludselig skrev du til mig og sagde du gik i SsasS alligevel og så kom der info i stride strømme. Men meget sjovt at høre din side af historien selvom det var en masse slesk fedteri jeg husker det som :)
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
L33T pointen ligger i at vi andre selv kæmpet for at få vores kontoer så store så de nu er, hvor du beder os andre om at giv dig noget af vores kontoer så du selv kan blive større...:rolleyes:

Forvent ikke hjælp hvis du ikke kan giv noget tilbage selv :rolleyes:

Glem det Kuntz, jeg har prøvet i så forfærdelig lang tid at lære ham ikke og slacke på hans konto og bede om alt muligt hjælp samtidig, han forstod det aldrig og derfor var intern adling oppe og vende flere gange, det blev desværre bare ikke til noget hehe
 

kuntz13

Veteran
Reaktionsscore
0
Glem det Kuntz, jeg har prøvet i så forfærdelig lang tid at lære ham ikke og slacke på hans konto og bede om alt muligt hjælp samtidig, han forstod det aldrig og derfor var intern adling oppe og vende flere gange, det blev desværre bare ikke til noget hehe

Drengen er jo også kun 14 år, så klart man ikke kan lære ham noget :rolleyes:
 

DeeLu

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Nå for pokker, hvor mange gang tiggede og bad du mig om at komme med i QT. Da du blev ved med at få nej på trods af du ville være spion kunne det hele være lige meget og du ville lukke kontoen, når du ikke kunne være i samme stamme som The Joker. Pludselig skrev du til mig og sagde du gik i SsasS alligevel og så kom der info i stride strømme. Men meget sjovt at høre din side af historien selvom det var en masse slesk fedteri jeg husker det som :)

ja men det var kun FØRSTE del af historien...

anden del kom så der hvor du vendte mig ryggen også selvom jeg gav dig info... så jeg ikke gad det mere...
og jeg steg så i graderne i SsasS efterhånden som lederne "hoppede fra".. jeg valgte så.. EFTER du var forladt din konto.. at ansøge til QT, hvor jeg fik en forygende accept (eller sådan føler jeg det ihvertfald)

men ja, jeg tryglede fordi jeg godt gad at være med mine venner? er det forkert at ville være med venner?
 

kenned

Senior medlem
Reaktionsscore
0
Jeg har altid holdt fast på vi ikke kunne bruge dem der ville gøre alt for at komme med os lige så snart de mødte lidt modgang i deres egen stamme. Vi havde kun lige fået vendt bøtten på v5 og The Joker kom med da suicider kunne sige god for ham, der var desværre ingen der ville sige god for dig :(
 
Top