Rygtebørsen

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
lyder svært kedeligt:) men rolig tror bestemt heller ikke du ville passe i sådan en:rolleyes:
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej er ikke noget nyt her inde for de sidste 2-3 år for den ene dag skider folk på aldt og alle næste dag er det de samme folk der brokker sig over ander gør det det er da forvierne inten er relen man vinder ved at tage flygtninge ind vinderjoine oghså bare bryde så mange udskevne reler man kan bare man vinder ellers er den ikke jo

så at jeg er forviret er da klart trode de udskevne reler hvor kaste ud af vinduet for længe siden da vi kun har set server vundet ved at
de amenlige udskevne reler er brudt i STOR stil

er det noget nyt. rygtet vil vide at jeg søger ny stamme som er seriøs
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
nej er ikke noget nyt her inde for de sidste 2-3 år for den ene dag skider folk på aldt og alle næste dag er det de samme folk der brokker sig over ander gør det det er da forvierne inten er relen man vinder ved at tage flygtninge ind vinderjoine oghså bare bryde så mange udskevne reler man kan bare man vinder ellers er den ikke jo

så at jeg er forviret er da klart trode de udskevne reler hvor kaste ud af vinduet for længe siden da vi kun har set server vundet ved at
de amenlige udskevne reler er brudt i STOR stil

Nå du mener man vinder ved at skifte stamme, hvorfor gør du så ikke bare det samme, og modbeviser det rygte på et split sekund
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
ok så de server der hvor lige og der hvor 3-4 stammer der kæmpet og det gik findt der skifte man stamme for at ikke vinde måske

der er sku ikke noget og sige til jeg er forvirt
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
nej der ser du det er forvirne

men har du set en server der er vundet uden folk har vinderjoinet for engans skyl ser det ud til det måske kommer til at ske på v20
det vil da hvare lækkert
 

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
rygtet siger cleaner er forvirt


er det nu galdt igen og havde søster stamme og svigte folk og ikke spille fairplay og slkide på folk som har hjulpet en mange ganne
nu er det måske også igen forbudt og bryde de udskevne reler

nu kan jeg ikke følge med meger i må kalde mig tung i røven eller hvad i vil for når folk skal vinde en server så er aldt lige meget
menhvis ander gør det er det ikke lige meget

hmm cl det er ikke forvirring det er fakta at det ikke er slu med forvirringen.
og hvis rygtet du skriver om at nogen skider på folk så føj .

nå men du vrøvler om rygter og fairplay jeg bad fisme ik om fairplay jeg straffede bare miss for ikke at handle som du ber om hun fik byen ik og husk intet rygte ble sendt til din by
prøv at holde standarten som du plejer
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol du skider da på aldt og alle er der en server hvor du ikke har stået og stampet og skabt dig som et lille barn også slettet og det er da lige meget hvad stamme du har hvaret i


rygtet siger cleaner er forvirt


er det nu galdt igen og havde søster stamme og svigte folk og ikke spille fairplay og slkide på folk som har hjulpet en mange ganne
nu er det måske også igen forbudt og bryde de udskevne reler

nu kan jeg ikke følge med meger i må kalde mig tung i røven eller hvad i vil for når folk skal vinde en server så er aldt lige meget
menhvis ander gør det er det ikke lige meget

hmm cl det er ikke forvirring det er fakta at det ikke er slu med forvirringen.
og hvis rygtet du skriver om at nogen skider på folk så føj .

nå men du vrøvler om rygter og fairplay jeg bad fisme ik om fairplay jeg straffede bare miss for ikke at handle som du ber om hun fik byen ik og husk intet rygte ble sendt til din by
prøv at holde standarten som du plejer
 
Senest redigeret:

gert

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
tja cl det er da vidst dig der hyler op jeg har slet ikke råbt efter dig for havde jeg det kunde jeg ganske rigtigt hyle og skrige og skabe mig uden nogen respons fra dig det så vi da i sidste verden så fej for dinegen dør der ligger en hel hob skidt med alt det du lukker ud
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
lol så du hyler ikke så snart tingne ikke er som du mener jeg har ikkeset enserver hvor du ikke har slette fordi folk inten ikke hjalp dig eller fordi du mente folk gjore ting du ikke kunne godkende og du må jo komme med noget når du mener jeg har grund til at feje noget
der er ikke så meget og feje da jeg intil i ander lavet en masse lordt altid har søgert for at få folk med

derfor havde vi kun haft dig med 2 ganne vi hjalp dig mange ganne men hvargan slette du også stov vi der uden tropper fordi de hvor miste ved dig så begynte vi og sige nej tak når du ville med også kom du med på en hvor vi så sage at vi ikke gadat du skabte dig og slette
det gjore du så alivel også starte du igen også lavet du bare indnu meger lordt

du kommer ind og mener at folk spiller skidt og ikke efter dit hovde du burte nog kige engan uden for din ejen dør hvis du alser kan åbne den
 

witchdk

Elite medlem
Reaktionsscore
2
du kommer ind og mener at folk spiller skidt og ikke efter dit hovde du burte nog kige engan uden for din ejen dør hvis du alser kan åbne den

nogle gange skal man huske hvad man selv skriver ;)



der forlyder rygter om at Angelo faktisk læser forum ;)
 
Top