Rygtebørsen

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Bagstabber Jan lavede et tilsvarende stunt i V16 (og hvem ved i hvor mange andre verdener;)), så en gentagelse var forventelig.

Rygtet siger nu at Bagstabber har indset, at et er at prædike moral, som han har gjort så tit, noget andet at handle moralsk:laugh:

Rygtet siger også at hans nye 'vinderstamme' allerede er begyndt at fundere over, hvornår han bagstabber dem:eek:

Jeg piver da altid - det er sikkert noget med næsen, men ser frem til kampen:)
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
du piver lige så snart du snakker de udskevne reler og hvis du ikke bifaler at folk hopper rundt

trode i hvor klar over det er sådanne man vinder i dk


Bagstabber Jan lavede et tilsvarende stunt i V16 (og hvem ved i hvor mange andre verdener;)), så en gentagelse var forventelig.

Rygtet siger nu at Bagstabber har indset, at et er at prædike moral, som han har gjort så tit, noget andet at handle moralsk:laugh:

Rygtet siger også at hans nye 'vinderstamme' allerede er begyndt at fundere over, hvornår han bagstabber dem:eek:

Jeg piver da altid - det er sikkert noget med næsen, men ser frem til kampen:)
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Det kan vist dårligt være et rygte, men jeg vil gerne komme med en forudsigelse.

Uanset om 'vi' Phil er enige med TC eller ej, så vil de fremstå som uenige:p
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Det kan vist dårligt være et rygte, men jeg vil gerne komme med en forudsigelse.

Uanset om 'vi' Phil er enige med TC eller ej, så vil de fremstå som uenige:p
der vil kunne opstå rygter fra nu af og til verdens ende, om at mig og TC bliver enig men det vil aldrig ske for jeg vil aldrig blive enig med TC
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
der er kæmpe forskel på og skifte fra en stamme der er væk stor set også skifte for at vinderjoine
og ja på de sidste to server har jeg skifte og som jeg sage fra nu af er de udskevne reler kaste ud af vinduet for dem der mener de er gode har ikke overholdt dem de sidste par år så hvorfor skulle nogen ander gøre det

der er nogen der skifter væk fra sunde stammer fordi de bare er vinderjoinder også er der dem der skifter for at få folkne med over på den rigtige side og som sagt har jeg vundet med stammer så er prøvet og hvor sjovt nok men det er ikke et og aldt
og slet ikke når spillet er på retur fordi folk flygter væk


sjovt du ikke vinder for du skifter da også stammer:laugh::laugh::laugh:
 

Baulerss

Senior medlem
Reaktionsscore
6
Utroligt der ikke er mere drama :D
Viser bare hvor mange lignende situationer der har været på .dk, folk er van til det nu lol.

Lad dog være med at konkludere hvem der vinder en verden, efter 1 måned.
Et par spillere, og næsten 20 udenlandske spillere (der ligner de ved hvad de laver), er startet inden for de sidste 2 uger. Giv dem en chance for at vokse og mon ikke der sker lidt :).

Hvis bare noget af det er true ang. backstabberi, vil det undre mig hvis MLP vinder. Hvertfald ikke et grundlag for teamwork. What goes around comes around. Mon dog ikke der flere sider af historien.
 
Senest redigeret:

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
der er kæmpe forskel på og skifte fra en stamme der er væk stor set også skifte for at vinderjoine
og ja på de sidste to server har jeg skifte og som jeg sage fra nu af er de udskevne reler kaste ud af vinduet for dem der mener de er gode har ikke overholdt dem de sidste par år så hvorfor skulle nogen ander gøre det

der er nogen der skifter væk fra sunde stammer fordi de bare er vinderjoinder også er der dem der skifter for at få folkne med over på den rigtige side og som sagt har jeg vundet med stammer så er prøvet og hvor sjovt nok men det er ikke et og aldt
og slet ikke når spillet er på retur fordi folk flygter væk

hvilke verdner har du vundet for kan ikke se dig på hall of fame
 

phil20

Senior medlem
Reaktionsscore
1
Utroligt der ikke er mere drama :D
Viser bare hvor mange lignende situationer der har været på .dk, folk er van til det nu lol.

Lad dog være med at konkludere hvem der vinder en verden, efter 1 måned.
Et par spillere, og næsten 20 udenlandske spillere (der ligner de ved hvad de laver), er startet inden for de sidste 2 uger. Giv dem en chance for at vokse og mon ikke der sker lidt :).

Hvis bare noget af det er true ang. backstabberi, vil det undre mig hvis MLP vinder. Hvertfald ikke et grundlag for teamwork. What goes around comes around. Mon dog ikke der flere sider af historien.

er bare et spørgsmål om folk vil skabe drama.

som jeg har sagt mange gange, man kan ikke sige hvem der vinder en verden, man kan kun have en ide om det indtil den er vundet
 

kayatos

Senior medlem
Reaktionsscore
3
Utroligt der ikke er mere drama :D
Viser bare hvor mange lignende situationer der har været på .dk, folk er van til det nu lol.

Tror de bagstabbede bare har slået op i banen. Se fx hvad en af de ramte i EU, l2pn4b skriver på sin personlige side:laugh:

"GG noobs @ never trust:
denhomie
Murava"

Kunne godt samle mange tilsvarende udsagn, men det bliver hurtigt lidt kedeligt

De er da en tikkende bombe i MLP, men lad os afgøre det på banen:)
 

suicider

Spilentusiast
Reaktionsscore
0
Tror de bagstabbede bare har slået op i banen. Se fx hvad en af de ramte i EU, l2pn4b skriver på sin personlige side:laugh:

"GG noobs @ never trust:
denhomie
Murava"

Kunne godt samle mange tilsvarende udsagn, men det bliver hurtigt lidt kedeligt

De er da en tikkende bombe i MLP, men lad os afgøre det på banen:)

Som opfølgning herpå har jeg faktisk hørt rygter om at MLP's stunt med EU ikke er ovre. Det skulle vist indebære noget med at murava og denhomie også skal have kniven her om et par uger, av av!
 

The-Cleaner

Banned
Reaktionsscore
1
har fundet dem selv han kiger ikke alle server os der hvor på fra start ved jo hvor vi skal kige
og vi ved også storset hvem der har vundet hvad
men kig lidt meger også husk som sagt er der Hall Of Fame meger ind et sted da det ikke er noget der kom fra start
der er en server der storset liner den her find den så vil du opleve ha der er nogen der stadig køre med samme navn
som dengan vil tro du skal 3 år tilbage


Nu blev der jo også spillet verdener på .dk inden Hall Of Fame blev oprettet, så det er nok der du går fejl i den :)
 

Sir Angelo

Elite medlem
Reaktionsscore
5
hvilke verdner har du vundet for kan ikke se dig på hall of fame

Uf hader at give folk alt for meget ret, men han var på vinderholdet i KoTH-runden i classic.

OT: Giv nu folk en chance og så se om verdenen udvikler sig til det nu folk er bange for...

Derefter kan der klages.
 
Top